ارسال  بار به دوبلین

ارسال  بار به دوبلین

اگر شما نیز قصد مسافرت طولانی مدت یا مهاجرت به دوبلین را دارید می توانید با استفاده از خدمات فریت بار و ارسال بار به دوبلین ، تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را نیز به این شهر بفرستید و دیگر نگرانی از بایت اضافه بار مسافری نداشته باشید .

دوبلین یا دابلین (Dublin) پرجمعیت ترین شهر و پایتخت کشور ایرلند (Ireland) است که در کرانه رود لیفی (River Liffey) واقع شده‌ و جز ۳۰ شهر برتر در دنیا محسوب می شود .

دوبلین مرکز فرهنگ و اقتصاد کشور ایرلند هست و همچنین مراودات سیاسی و تجاری و سرمایه‌ گذاری ‌ها در ایرلند نیز به دوبلین معطوف هستند و همچنین وجود ۳ دانشگاه بزرگ و معتبر اصلی و تعداد زیادی انستیتوی آموزش عالی ، شهر دوبلین به عنوان مرکز اصلی آموزش در کشور جمهوری ایرلند نیز محسوب می شود .

جاذبه های تاریخی و طبیعی موجود در دوبلین توانسته این شهر را به یک مرکز گردشگری در اروپا تبدیل کند و از انجایی که این شهر جز شهرهای برتر و پیشرفته در اروپا نیز محسوب می شود ، بسیاری از افراد تصمیم می گیرند تا شهر دوبلین را به عنوان مقصد مهاجرت خود به اروپا انتخاب کرده و از این طریق شرایط بهتری را برای تحصیل ، کار ، رفاه و ایجاد زندگی بهتر برای خود انتخاب نمایند .

ما در این بخش اطلاعات خوبی را در رابطه با ارسال بار هوایی به دوبلین ، فریت بار به دوبلین ، هزینه فریت بار به دوبلین را به شما همراهان عزیز ارائه داده ایم و همچنین بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه حمل و نقل بین المللی و ارسال بار به خارج از کشور و دوبلین فعالیت دارد را به شما معرفی کردیم . با ما همراه باشید .

 

"<yoastmark

ارسال بار هوایی به دوبلین

ارسال بار هوایی به دوبلین یکی از خدکات ارزشمند و عالی است که می توانید در مسافرت های طولانی مدت ، مهاجرت و حتی ارسال بار و وسایل به عزیزان خود در خارج از کشور مورد استفاده قرار دهید و از این طریق تمام وسایل و لوازم شخصی مورد نیاز خود یا عزیزانتان را بدون نگرانی از حجم و وزن این وسایل به دوبلین ارسال کنید و کاملا ایمن و مطمئن در این شهر تحویل بگیرید .

برای بهتره مندی از خدمات ارسال بار هوایی به دوبلین تنها کاری که باید انجام دهید که یک شرکت معتبر و حرفه ای که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد را پیدا کنید و با همکاری این شرکت ، ارسال بار هوایی به دوبلین را کاملا قانونی و مطمئن انجام دهید .

 

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های حرفه ای و معتبری است که در زمینه باربری بین المللی پیشرو بوده و خدمات فریت بار و ارسال بار به خارج از کشور را با بهترین شرایط و مقرون به صرفه ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد .

 

 

فریت  بار به دوبلین

فریت بار یکی از خدمات مربوط به حمل و نقل بین المللی است که به تمام افرادی که قصد مهاجرت و مسافرت به خارج از کشور را دارند این امکان را میدهد تا وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود مثل لوازم منزل ، کتاب ، پوشاک و غیره را از مسیر قانونی با بسته بندی استاندارد و مطمئن به شهر و کشور مقصد خود ارسال نمایند .

فریت بار به دوبلین را می توانید با همکاری بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی یعنی شرکت جهان کالا کارگو انجام دهید و خیالتان از بابت بسته بندی استاندارد کالا ، بارگیری و حمل بار تا فرودگاه یا بندر ، انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و غیره راحت باشد . چرا که شرکت جهان کالا کارگو طبق تجربه و تخصصی که در زمینه باربری بین المللی دارد تمام این مراحل با دقت و طبق قوانین و مقررات بین المللی و قوانین شهر و کشور مقصد شما انجام می دهد تا یک تجربه عالی از فریت بار یا سایر شهرهای دنیا داشته باشید .

 

برای فریت بار به دوبلین می توانید هم از مسیر دریایی و هم از مسیر هوایی استفاده کنید . برای اینکه بهترین و مناسب ترین مسیر برای فریت بار دوبلین را انتخاب نمایید بهترین کار این است که با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا کارشناسان این شرکت به صورت رایگان از بار و محموله شما بازدید کنند و سپس بهترین و مقرو ن صرفه ترین روش حمل بار و فریت بار برای شما مشخص شود .

 

به طور کلی ارسال بار به دوبلین از مسیر دریایی و با استفاده از کشتی های باری ، یکی از بهترین و مقرون صرفه ترین روشهایی هست که می توانید با استفاده از آن وسایل و اثاثیه منزل خود را در هر اندازه و حجمی که هستند ، به راحتی در پالت های مخصوص بسته بندی کرده و برای ارسال به دوبلین آماده کنید . این روش معمولا نسبت به فریت بار هوایی به دوبلین ارزانتر بود اما بسیار زمانبر است و لازم است از یک یا دو ماه قبل برای ارسال بار به دوبلین از مسیر دریایی برنامه ریزی دقیقی داشته باشید .

اما اگر در شرایطی هستید که می خواهید وسایل و لوازم مورد نیاز خود را خیلی سریع و فوری در دوبلین تحویل بگیرید ، بهتر است از مسیر هوایی برای فریت بار به دوبلین استفاده کنید اما لازم است بدانید فریت بار از مسیر هوایی معمولا هزینه بالاتری دارد .

 

فریت  بار به دوبلین
فریت  بار به دوبلین

 

به طور کلی مراحل فریت بار به دوبلین با همکاری شرکت جهان کالا کارگو به ترتیب زیر خواهد بود :

 

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو
  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار  (دریایی یا هوایی) و تعیین هزینه ارسال بار از ایران به دوبلین
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به دوبلین
  • صدور بارنامه
  • امکان پیگیری بار و محموله تا زمان رسیدن به دوبلین

"هزینه

 

هزینه ارسال  بار به دوبلین

هزینه ارسال بار به دوبلین با توجه به مسیری که برای حمل و نقل بین المللی انتخاب کردید (دریایی یا هوایی) و همچنین حجم و وزن بار یا محموله شما ، هزینه بسته بندی ، هزینه بیمه ، هزینه گمرک و ترخیص و غیره  متفاوت است .

برای اطلاع از هزینه تقریبی ارسال بار به دوبلین میتوانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگوتماس بگیرید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

استفاده از خدمات فریت بار دوبلین به شما این امکان را می دهد تا وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را بدون نگرانی از حجم و وزن این وسایل ، کاملا قانونی و ایمن به دوبلین ارسال کرده و در بهترین و مناسب ترین زمان در دوبلین تحویل بگیرید . برای اینکه تمام مراحل ارسال بار به دوبلین کاملا دقیق و قانونی انجام شود بهترین کار این است که با یک شرکت حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو همکاری داشته باشید .

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 2 =