چگونگی ارسال بار به سان فرانسیسکو را به جهان کالا بسپارید!

ارسال بار به سان فرانسیسکو با جهان کالا کارگو

اگر قصد مسافرت طولانی مدت یا مهاجرت به سان فرانسیسکو دارید می توانید با همکاری شرکت های حمل و نقل بین المللی تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به صورت فریت بار به سان فرانسیسکو ارسال کنید.

ارسال بار به سان فرانسیسکو یکی از خدمات بسیار ارزشمندی است که هم برای افرادی که قصد مهاجرت به سان فرانسیسکو دارند و هم برای افرادی که عزیزانشان در این شهر ساکن هستند، کاربرد داشته و می توانند با استفاده از این خدمات تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود یا عزیزانشان را کاملا ایمن، مطمئن و قانونی به سانفرانسیسکو ارسال کنند.

 

 

 

درباره سان فرانسیسکو

سان فرانسیسکو  یا سَن فِرَنسیسکو (San Francisco) چهارمین شهر بزرگ، ساحلی و رویایی در ایالت کالیفرنیاست و نقطه مرکزی در محدوده کلانشهر منطقه خلیج سان فرانسیسکو محسوب می شود. محله پاو آلتو (Palo Alto) اعیانی ترین محله در سان فرانسیسکو بوده و پل گلدن گیت (Golden Gate Bridge) معروف ترین نماد و سمبل این شهر است.

منطقه ریچموند (Richmond ) در شمال گلدن گیت پارک و منطقه سانست (Sunset) در جنوب این شهر از محله‌ های شلوغ و پر رفت ‌و آمد سان فرانسیسکو محسوب می شوند.

سان فرانسیسکو جز شهرهای توریستی است و درآمد بسیار زیادی نیز از گردشگری دارد. همچنین وجود بانک ها و شرکت های بزرگ در این شهر باعث شده تا سان فرانسیسکو از لحاظ اقتصادی و کیفیت زندگی در سطح بسیار بالایی قرار گیرد.

درباره سان فرانسیسکو

در ادامه این بخش با ما همراه باشید و اطلاعات خوبی در رابطه با فریت بار به سان فرنسیسکو و ارسال بار به سان فرانسیسکو کسب کنید و با بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد، آشنا شوید.

 

فریت بار به سان فرانسیسکو | حمل بار به سان فرانسیسکو:

فریت بار به سان فرانسیسکو

این روزها به لطف پیشرفت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی ایجاد شده است، ارسال بار به خارج از کشور در هر حجم و اندازه ای امکان پذیر است و شما می توانید با خیال راحت از خدمات باربری بین المللی که توسط شرکت های معتبر در این زمینه ارائه می شود، تمام بار و وسایلی که ممکن است در خارج از کشور به آن نیاز داشته باشید را ارسال کنید و کاملا ایمن و مطمئن در شهر یا کشور مقصد خود تحویل بگیرید.

خدمات فریت بار از جمله خدمات حمل و نقل بین المللی بسیار عالی و کاربردی است که این روزها به دلیل افزایش مهاجرت به خارج از کشور بسیار مورد توجه قرار گرفته و شرکت های متعددی در ایران این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند.

 

 

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر و حرفه ای است که در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی پیشرو بوده و می توانید تمام مراحل فریت بار به سان فرانسیسکو از بسته بندی استاندارد گرفته تا حمل بار به فرودگاه و انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم را به این شرکت بسپارید و خیالتان از بابت حمل بار به سان فرانسیسکو راحت باشد. این شرکت امکان پیگیری بار و محموله را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده تا در هرلحظه بتوانند وضعیت بار و محموله خود را تا رسیدن به مقصد پیگیری کنند.

 

از دیگر ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

شرکت جهان کالا کارگو

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط  فریت بار و حمل و نقل بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

ارسال بار هوایی  به سان فرانسیسکو:

ارسال بار هوایی  به سان فرانسیسکو

ارسال بار هوایی به سان فرانسیسکو یکی از روش های سریع و مطمئنی است که می توانید برای ارسال وسایل شخصی و لوازم مورد نیاز استفاده کنید.

بار و محموله شما بعد از بسته بندی استاندارد توسط شرکت جهان کالا کارگو برای انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار هوایی به سان فرانسیسکو به فرودگاه بین المللی حمل می شود و سپس بعد از انجام مراحل قانونی  و صدور بارنامه، از طریق ایرلاین های ایران ایر، ماهان، امارات، قطر ایرویز یا ترکیش ایر به سان فرانسیسکو ارسال خواهد شد.

زمانی که مراحل امور گمرکی در حال انجام است باید صاحب بار در فرودگاه یا شرکت حمل و نقل بین المللی حضور داشته باشد و مدارک لازم از جمله پاسپورت، کارت ملی، ادرس کامل فرستنده و گیرنده و لیست کالاها را ارائه دهد.

 

 

البته لازم است بدانید شرکت جهان کالا کارگو  با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز است.

برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه ارسال بار به سان فرانسیسکو می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار به سانفرانسیسکو یکی از خدمات عالی و مقرون به صرفه برای ارسال کالا و بار با مقاصد شخصی به این شهر است که ممکن است از روش هوایی یا دریایی برای حمل بار به استفاده شود.

برای استفاده از خدمات فریت بار و ارسال بار به سان فرانسیسکو می توانید به سایت شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کنید و بار و کالا خود را از طریق این شرکت، کاملا قانونی و ایمن به سان فرانسیسکو بفرستید.

 

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =