ارسال بار به ملبورن

ارسال بار به ملبورن

اگر شما نیز قصد مهاجرت به استرالیا را دارید ، می توانید در کنار انجام کارهای مربوط به مهاجرت به ملبورن ، اقداماتی هم برای ارسال بار به ملبورن انجام دهید تا برای شروع زندگی جدید خود در این شهر امادگی بیشتری داشته باشید.

ملبورن (Melbourne) را می توانیم به عنوان اولین پایتخت کشور استرالیا (Australia) ، پایتخت ایالت ویکتوریا (Victoria) ، مهم‌ترین شهر فرهنگی کشور استرالیا و دومین شهر پر جمعیت این کشور معرفی کرد که در جنوب شرقی کشور استرالیا در امتداد رود یارا (Yarra River ) و خلیج پورت فیلیپ (Port Phillip Bay) قرار گرفته ‌است.

علاوه بر این ، شهر ملبورن به عنوان قطب مهم آموزش عالی و تحقیقات ، هنر و فرهنگ و مد ، ورزش و تفریح و جهانگردی و نیز فعالیت ‌های تجاری و صنعتی استرالیا نیز شناخته شده و معروف است و از طرف مجله اکونومیست به عنوان بهترین شهر دنیا برای زندگی معرفی شده‌ است.

اگر از علاقه مندان به فیلم سازی ، سینما ، رقص باله و سایر سبک های رقص ، موزیک کلاسیک و مدرن باشید حتما می دانید که شهر ملبورن مرکز پیدایش این هنرهاست و افرادی که قصد دارند این هنرها را به طور تخصصی یاد بگیرند حتما سفری به شهر ملبورن خواهند داشت.

جالب است بدانید که ملبورن جز برترین شهرهای دانشگاهی دنیاست و طبق آخرین رتبه بندی های ارائه شده توسط رتبه بندی تایمز و رتبه بندی دانشگاه های جهان ، دانشگاه ملبورن به عنوان برترین دانشگاه استرالیا شناخته شده است .

علاوه بر این شبکه حمل و نقل و تراموای ملبورن نیز از لحاظ گستردگی دارای رتبه اول در جهان است . وجود فضاهای سبز و پارک‌ های گسترده درون شهری و طبیعت فوق العاده زیبا و چشم نواز این شهر باعث شده تا ملبورن به عنوان بوستان شهر استرالیا نیز لقب بگیرد.

از انجایی که ملبورن جز شهرهای پیشرفته محسوب می شود ، سیستم آموزشی فوق‌العاده ای دارد ، جرم و جنایت در این شهر بسیار کم بوده و از امنیت بالایی برخوردار است ، شهروندان ملبورن از خدمات شهروندی یکسان و حمایت و پشتیبانی دولتی بسیار خوبی بهره مند هستند و یکی از قوی ترین اقتصاد ها را در بین شهرهای پر جمعیت دنیا دارد ، تمام این عوامل باعث شده تا شهر ملبورن به یکی از اولین مقصدها برای مهاجرت تبدیل شود.

اما ایا می دانید شرایط فریت بار به ملبورن چگونه است و هزینه ارسال بار به ملبورن چقدر خواهد بود ؟ آیا بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه فریت بار به ملبورن فعالیت دارد را می شناسید ؟ در ادامه با ما همراه بمانید و اطلاعات خوبی در رابطه با شرایط و مراحل ارسال بار به ملبورن کسب کنید.

 

فریت بار به ملبورن
فریت بار به ملبورن

فریت بار به ملبورن

شاید اینطور تصور کنید که ارسال لوازم و اثاثیه منزل و دارایی خود به یک کشور دیگر کاری سخت و پیچیده باشد اما خوشبختانه این روزها شرایطی ایجاد شده تا بتوانید هر ان چیزی که در شهر و کشور جدید به آن نیاز دارید را از شهر و کشور مبدا خود ، کاملا قانونی و ایمن به شهر مقصد ارسال کنید و دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید.

خدمات فریت بار و ارسال بار به خارج از کشور از جمله خدماتی هستند که توسط شرکتهای معتبر و متخصص در این زمینه ارائه می شود تا به شما کمک کنند تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را کاملا ایمن و قانونی به خارج از کشور ارسال کنید . بنابراین برای بهره مندی از خدمات فریت بار به ملبورن لازم است که با یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند همکاری داشته باشید تا تمام اقدامات قانونی و لازم در جهت ارسال بار و فریت بار به ملبورن به دقت انجام شود.

 

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های حرفه ای و پیشرو در زمینه باربری بین المللی است که تمام خدمات مورد نیاز مشتری برای ارسال بار به ملبورن و خارج از کشور را از بسته بندی استاندارد گرفته تا بارگیری در محل و تخلیه بار در فرودگاه بین المللی و انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار  را به دقت انجام می دهد و این خدمات را بهترین و مقرون صرفه ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد . همچنین امکان پیگیری بسته های ارسال شده به ملبورن نیز از طریق شرکت جهان کالا کارگو در دسترس است و می توانید در هر لحظه وضعیت بار و محموله ارسالی خود به ملبورن را پیگیری نمایید.

 

شرایط فریت بار به ملبورن

برای اینکه بهترین شرایط فریت بار به ملبورن برای بار و محموله شما تعیین شود پیشنهاد می کنیم که حتما با شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب این مجموعه به صورت رایگان و حضوری از بار و محموله شما بازدید کنند و بعد بهترین و مناسب ترین روش برای فریت بار به ملبورن از مسیر دریایی یا هوایی را برای شما تعیین نمایند . به طور کلی مراحل فریت بار به ملبورن از طریق شرکت جهان کالا کارگو به ترتیب زیر خواهد بود:

 

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به ملبورن (دریایی یا هوایی) و تعیین هزینه ارسال بار از ایران
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای حمل بار
  • صدور بارنامه
  • امکان پیگیری محمولات ارسال شده به ملبورن

به طور کلی ارسال بار به ملبورن از مسیر دریایی و با استفاده از کشتی های باری ، یکی از بهترین و مقرون صرفه ترین روشها خواهد بود . زیرا شما می توانید تمام وسایل و اثاثیه منزل خود را در هر اندازه و حجمی که هستند ، به راحتی در پالت های مخصوص بسته بندی کنید و به ملبورن ارسال نمایید . البته لازم است بدانید که این روش معمولا بسیار زمانبر خواهد بود و لازم است از یک یا دو ماه قبل برنامه ریزی دقیقی برای ارسال بار به ملبورن از مسیر دریایی داشته باشید.

اما اگر در شرایطی هستید که باید وسایل و لوازم مورد نیاز خود را خیلی سریع و فوری در ملبورن تحویل بگیرید ، میتوانید از مسیر هوایی برای فریت بار به ملبورن استفاده کنید . این روش معمولا هزینه بیشتری را به همراه دارد و همچنین محدودیتهای زیادی نیز در هنگام ارسال بار یا فریت بار با هوایپما خواهید داشت.

 

هزینه ارسال بار به ملبورن
هزینه ارسال بار به ملبورن

 

هزینه ارسال بار به ملبورن

هزینه ارسال بار به ملبورن با توجه به مسیری که برای حمل و نقل بین المللی انتخاب کردید (دریایی یا هوایی) و همچنین حجم و وزن بار یا محموله شما ، هزینه بسته بندی ، هزینه بیمه ، هزینه گمرک و ترخیص و غیره  متفاوت است .

برای اطلاع از هزینه تقریبی ارسال بار به ملبورن میتوانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگوتماس بگیرید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

شما می توانید با استفاده از خدمات فریت بار که توسط شرکتهای باربری بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو ارائه می شود ، تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را از مسیر هوایی یا دریایی کاملا قانونی و ایمن به ملبورن بفرستید و به راحتی در این شهر تحویل بگیرید و یک تجربه عالی از فریت بار یا ارسال بار به ملبورن داشته باشید .

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 7 =