همه آنچه که باید از ارسال بار به هلند بدانید:

فریت بار به هلند

اگر تصمیم دارید به هلند (Netherlands  ) مهاجرت کنید و یا قصد دارید وسایل و لوازم مورد نیاز عزیزان خود در هلند را برای آنها ارسال کنید ، مطمئنا به دنبال بهترین روش برای ارسال بار به هلند هستید و تمایل دارید اطلاعات خود را در این زمینه بیشتر کنید .

چه از یک کشور اروپایی دیگر و چه از کشورهای دورتر (مثل ایران) قصد حرکت به سمت هلند را داشته باشید ، گزینه های مختلفی برای ارسال بار به هلند وجود دارد و به شما این اطمینان را می دهند که وسایل و بار شما کاملا سالم و ایمن به این کشور خواهد رسید .

اما با این وجود باز هم فاکتورهای زیادی را باید در نظر بگیرید تا هزینه ارسال بار به هلند برای شما کاهش یابد ، بسته بندی درست و مناسبی برای وسایل و بار انجام گیرد تا وسایل بدون آسیب دیدگی وارد هلند شوند و به موقع بتوانید بار خود را در هلند تحویل بگیرید .

ما در این بخش راهنمای کاملی در رابطه با ارسال بار به هلند آماده کردیم و بهترین شرکت حمل و نقل ایرانی برای فریت بار به هلند را نیز به شما همراهان گرامی معرفی کردیم تا بتوانید با خیال راحت ارسال بار به هلند را انجام دهید .

فریت بار به هلند چگونه انجام میشود

درباره هلند 

هلند کشوری است کوچک از قلمرو های پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا با شانزده و نیم میلیون جمعیت که بیشترشان مسیحی هستند. جمعیت مسلمانان هلند نزدیک به یک میلیون نفر است.

پایتخت هلند شهرآمستردام است. هلند از شرق با آلمان همسایه‌است و از جنوب با بلژیک و از غرب نیز از طریق دریا با بریتانیا هم‌جوار است. بندر روتردام دومین شهر بزرگ هلند است و از نظر مساحت و تعداد اسکله‌هایی که دارد، بزرگ‌ترین بندر اروپا نیز به‌شمار می‌رود.

بر اساس گزارش های رسمی منتشر شده، هلند در میان ۱۲۵ کشور جهان مغذی ترین، سالم ترین و مقرون به صرفه ترین غذا را در اختیار دارد و سالم ترین کشور به شمار می‌رود.

هلند به دلیل استاندارد های بالای زندگی امکان پیشرفت در کار و تجارت دانشگاه های با رتبه های بالاو سایر موارد هر ساله مقصد مهاجرین زیادی از سراسر دنیا از جمله ایران باشد.

موارد زیادی پیش امده که مهاجران به خصوص ایرانیان ساکن هلند در بازگشت به ایران قصد به ارسال بار از هلند به ایران را به صورت فریت بار دارند زیرا وزن محموله ی ارسالی از هلند به ایران معمولا بیشتر از وزن مجاز مسافری می‌باشد.

اصطلاح فریت بار کردن در این گونه موارد به کار برده می شود که توسط مسافرین ارسال می شوند و نوعی ارسال بار خصوصی هستند هلند در پرورش و تجارت گل مقام اول را در جهان دارد،و دامداری و کشاورزی از پایه های مهم اقتصاد هلند محسوب می‌شوند.

همچنین هلند در زمینه ی استخراج و تجارت نفت و گاز به سراسر دنیا از جمله ایران فعالیت می کند، ولی همچنان عمده ترین محصولات صادراتی هلند به ایران در زمینه ی محصولات کشاورزی می باشد.تاجران ایرانی زیادی قصد به ارسال بار از هلند به ایران را به صورت مقرون به صرفه و مطمئن دارند.

بیشترین لوازمی که مسافران تصمیم دارند به صورت فریت بار ارسال کنند شامل : ارسال بار لوازم منزل ازهلند، ارسال بار لباس ازهلند ، ارسال بار مجسمه از هلند، ارسال بار لوکس از هلند،ارسال ارسال بار لوازم خانگی از هلند، ارسال بار غیر تجاری از هلند می‌باشد

بیشتر بخوانید : خدمات بسته بندی و ارسال لوازم منزل

ارسال بار به هلند

 مهمترین موارد ارسال بار به هلند کدامند؟

  • نفت
  • مواد پتروشیمی
  • اقلام مواد اولیه و مواد معدنی
  •  مس
  •  آلیاژهای مس
  •  انواع سنگ
  •  پسته و خشکبار
  •  قالی و قالیچه،
  • صنایع دستی
  •  خاویار 
  • کنسرو ماهی

مهمترین کالاهای وارداتی از هلند به ایران کدامند ؟ 

کالاها و تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، معادن، غذایی، شیمیایی، نساجی، ذوب آهن، فولاد، چوب، پوشاک، نوشیدنیها، لاستیک، دخانیات، کاغذ و چاپ، حمل و نقل، ساختمان، کشاورزی، گلخانه های صنعتی، دامپروری، لوازم و قطعات الکترونیکی، مولدهای برق، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، دارو مواد اولیه تولید دارو ، اوراق فلزی و …

 ارسال بار هوایی به هلند چگونه انجام می شود؟

ارسال وسایل و بار به هلند با روش هوایی معمولا ساده تر و مطمئن تر است . زیرا فرودگاه های تجاری در بیشتر مناطق کشور به خوبی در این زمینه سرویس دهی می کنند .

شما میتوانید بار و وسایلی که قرار است به هلند ارسال کنید را به شرکت های حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو تحویل دهید و بعد از انجام مراحل قانونی ، بارنامه مخصوصی برای بار خود دریافت کرده و بار شما بعد از بسته بندی اصولی و ایمنی به هلند ارسال خواهد شد .

معمولا ارسال بار به هلند به فرودگاه های معروف و شناخته شده هلند مثل فرودگاه آمستردام اسکیپول (Amsterdam Schiphol) ، فرودگاه آیندهوون (Eindhoven) ، فرودگاه روتردام-لاهه (Rotterdam-The Hague) و فرودگاه ماستریخت آخن (Maastricht Aachen) انجام میگیرد که میتوانید با در دست داشتن بارنامه خود به فرودگاهی که بار شما ارسال شده مراجعه کنید و بار خود را تحویل بگیرید .

زمان حمل و نقل هوایی یا ارسال بار هوایی به هلند چقدر است ؟

اگرچه حمل و نقل هوایی قیمت بالاتری نسبت به سایر روشهای ارسال بار دارد اما این روش ارسال بار به هلند برای مواقعی که عجله دارید و می خواهید بار شما در کمترین زمان ممکن به مقصد برسد ، گزینه مناسبی خواهد بود . معمولا ظرف مدت چند روز ، ارسال بار هوایی به هلند می رسد و میتوانید بار خود را تحویل بگیرید . اگر قرار است خودتان نیز به هلند بروید باید بار و وسایلی که قرار است به هلند ارسال کنید را چند روز زودتر از پرواز خود به هلند ارسال کنید تا بار خود را درست در زمانی که شما به هلند رسیدید ، دریافت نمایید .

چگونه یک شرکت حمل و نقل بین الملی معتبر برای ارسال بار به هلند انتخاب کنیم ؟

اگر بار و وسایل شما به قدری زیاد است که باید مبلغ زیادی را به عنوان حمل اضافه بار مسافری پرداخت کنید ، بهترین پیشنهاد این است که بار و وسایل خود را از طریق فریت بار به هلند ارسال نمایید . این روش معمولا مقرون به صرفه تر خواهد بود و نگرانی شما از بابت هزینه هایی که باید برای حمل بار اضافی پرداخت کنید نیز برطرف می شود .

 برای اینکه بتوانید بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی که در زمینه فریت بار و کارگو فعالیت دارد را انتخاب کنید ، بهترین کار این است که قیمت آنلاین این شرکت ها را مقایسه کنید و در نهایت بهترین و مناسب ترین شرکت را برای ارسال بار هوایی به هلند انتخاب نمایید .

پیشنهاد ما این است که شرکت جهان کالا کارگو را مورد بررسی قرار دهید . این شرکت با تخصص و تجربه ای که در زمینه فریت بار و کارگو به کشورهای مختلف دنیا دارد ، میتوانید بهترین راهنمای شما در این زمینه باشد .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر در این زمینه است که می توانید برای فریت بار به هلند  به آن اطمینان کرده و با خیال راحت ارسال بار هوایی به هلند را انجام دهید . این شرکت با تجربه و اطلاعاتی که در رابطه با شرایط و مقررات ارسال بسته و بار به هلند دارد می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند و تمام اقدامات لازم برای  فریت بار به هلند را با دقت کامل انجام دهد .

حمل لوازم منزل به هلند
حمل لوازم منزل به هلند

هزینه ارسال بار به هلند چگونه محاسبه می شود ؟

به طور معمول متغیرهای زیادی بر روی هزینه ارسال بار به هلند تاثیر گذار هستند . اما نکنه مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که حمل و نقل دریایی نسبت به ارسال بار هوایی به هلند معمولا دارای قیمت پایین تری است . از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه ارسال بار به هلند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • وسایل شما چقدر باید از بندر کانتینر با جاده طی حمل شوند ؟
  • محموله شما چقدر بزرگ است ؟
  • آیا حاضرید برای خدمات ارزان تر بیشتر صبر کنید ؟ و یا تمایل دارید بار شما در کوتاهترین زمان به هلند برسد ؟
  • فاصله شما تا کشور هلند چقدر است ؟

برای اینکه بتوانید اطلاعات دقیقی در رابطه با هزینه ارسال بار به هلند کسب کنید بهترین روش این است که با شرکت های حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و با تیم تخصصی و حرفه ای این شرکت صحبت کنید .

کالاها و بارهای محدود و ممنوع شده برای واردات به هلند

  • حیوانات ، پرندگان و سایر دامها
  • لاشه یا محصولات حیوانات
  • سکه های تقلبی ، اسکناس ، گذرنامه و غیره
  • مواد منفجره
  • کالاهای تقلبی یا دزدی دریایی
  • انواع مختلف اشاره گر لیزری و موارد حاوی لیزر
  • ماهی
  • مواردی که مارک تجاری یا حق چاپ را نقض می کنند
  • مواد تخریب کننده ازن
  • محصولات دارویی ثبت نشده
  • خاک
  • چسب و سایر مواردی که می تواند با استفاده از شوک الکتریکی افراد را فلج یا صدمه بزند
  • ضایعات
  • سلاح
  • تمام محصولات حاوی دی متیل فومارات (DMF)
  • محصولات دخانیات
  • دانه ها

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی ، وسایل منزل ، کتاب ، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر ، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به هلند و یا کشورهای دیگر ارسال کنید .

برای اینکه بتوانید تمام مراحل ارسال بار هوایی به هلند را به درستی انجام دهید لازم است با یکی از شرکت های حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید تا ارسال بار کاملا ایمن و مطمئنی به هلند داشته باشید .

موارد بالا همگی توسط شرکت جهان کالا کارگو صورت می‌گیرد و ملاک ما در شرکت جهان کالا کارگو ففط رضایت مشتری می‌باشد. در صورت هرگونه سوال در مورد فریت بار به هلند می‌توانید از طریق شماره های زیر سوالات خود را بپرسید.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

7 دیدگاه در “همه آنچه که باید از ارسال بار به هلند بدانید:

  1. Farhad میگوید:

    با سلام
    لطفا در صورت امکان بهترین روش ارسال بار صنایع دستی به مقدار حدودا یک وانت به هلند را به اضافه شرایط و هزینه مربوطه بفرمایید.
    با سپاس حاجی وندی- هلند

    • مدیریت میگوید:

      سلام و وقت بخیر
      با ایران ایر پایینترین نرخ ممکن هست که امروز (۱۳۹۹/۰۲/۱۷) هر کیلو ۲۲۰۰۰ تومان

      لطفا روی واتس آپ در ارتباط باشیم بهتره
      ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵
      تبریزی

  2. نوید میگوید:

    درود
    من تعدادی ماکت های کلکسیونی و مینیاتوری با جزییات حساس و ظریف و البته گران قیمت (مجموعا ۶۰۰۰ یورو ارزش کل بار هست) دارم که میخوام از ایران به هلند بفرستم مجموعا حدود ۱۵ کیلوگرم. میخوام بدونم بسته بندی تا چه حد از آسیب دیدن این نوع بار ها جلوگیری میکنه؟

    • مدیریت میگوید:

      سلام…وقت بخیر

      لطفا تصاویر محصول رو روی واتس آپ ارسال کنید
      تا بهترین نوع بسته بندی متناسب با محصول رو عرض کنم خدمتتون
      ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵
      تبریزی

  3. مجید میگوید:

    سلام و عرض ادب
    لطف میکنین هزینه ی ارسال دو عدد دوچرخه سایز ۲۴ (شبیه دوچرخه های مدل کوهستان) برای شهر ماستریخت بفرمایید.
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 14 =