ارسال بار به هیوستون با جهان کالا کارگو

فریت بار به هیوستون

برای اینکه افراد مهاجر به هیوستون دغدغه ای در رابطه با حمل بار و وسایل شخصی و لوازم منزل به این شهر نداشته باشند، بهترین پیشنهاد است است که از خدمات فریت بار به هیوستون استفاده کنند.

 

درباره هیوستون

هیوستون (Houston) پرجمعیت ترین شهر ایالت تگزاس (Texas) و چهارمین شهر پرجمعیت در ایالات متحده امریکاست که به عنوان بزرگترین شهر در جنوب ایالات متحده امریکا نیز شناخته شده است.بزرگترین مرکز پزشکی – تحقیقاتی دنیا و مرکز فضایی ناسا در شهر هیوستون تگزاس قرار دارند و اقتصاد هیوستون به طور عمده بر پایه انرژی، ساخت و تولید، هوا – فضا و حمل و نقل استوار است.

موقعیت بندری و صنعت راه اهن پیشرفته‌ای که در هیوستون وجود دارد باعث شده تا این شهر ز نظر حجم مبادلات بین‌المللی، جز اولین شهرهای ایالات متحده امریکا باشد.از انجایی که هیوستون دارای یک اقتصاد پر رونق و دارای رشد بالایی است، امکانات بسیار خوبی را در اختیار مهاجران قرار می دهد، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بسیار معتبری دارد و موقعیت شغلی و فرصت‌‍ های تجاری بی‌شماری را برای تمام افراد فراهم کرده است.

تمام این عوامل باعث شده تا هیوستون در تگزاس به یک مقصد اصلی برای مهاجرت ایرانیان به این شهر شود.فریت بار یا ارسال بار به هیوستون یکی از بهترین، رایج ترین و مقرون صرفه ترین روشها برای ارسال تمام لوازم و وسایل شخصی و محموله هایی است که ممکن است در هیوستون به آن نیاز داشته باشید و به دلیل بالا بودن وزن و حجم این محموله ها نمی توانید به عنوان بار در هواپیما مسافری همراه خود داشته باشید.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با ارسال بار به هیوستون یا فریت بار به هیوستون کسب کنید و از هزینه ارسال بار به هیوسیتون مطلع شوید، حتما در ادامه با ما همراه بمانید.

 

فریت بار به هیوستون:

 

فریت بار به هیوستون با جهان کالا کارگو

همانطور که در بالا اشاره شد، هیوستون یکی از شهرهای بزرگ، پیشرفته و مهاجرپذیر در ایالت تگزاس امریکاست و سالانه تعداد زیادی از افراد و به ویژه ایرانیان به این شهر مهاجرت می کنند.

افرادی که قصد مهاجرت به هیوستون دارند می‌توانند با استفاده از خدمات فریت بار به هیوستون، تمام لوازم شخصی، اثاثیه منزل، مبلمان، کتاب و هر ان چیزی که ممکن است برای شروع زندگی جدید خود در هیوستون به آن نیاز داشته باشند را کاملا ایمن و مطمئن و از مسیر قانونی به هیوستون ارسال کنند و با خیال راحت در این شهر تحویل بگیریند.

برای اینکه تمام مراحل فریت بار به هیوستون کاملا دقیق و قانونی طی شود و هیچ مشکلی در این زمینه برای شما ایجاد نشود، بهترین کار این است که با یک شرکت حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید.

 

 

شرکت جهان کالا کارگو ، به عنوان نماینده شما، تمام مراحل قانونی و لازم برای ارسال بار به هیوستون از بسته بندی ایمن و استاندارد گرفته تا حمل بار از درب منزل شما تا فرودگاه بین المللی، انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای فریت بار هیوستون را انجام میدهد تا خیالتان از این بابت راحت باشد.

 

 مراحل فریت بار به هیوستون با همکاری شرکت جهان کالا کارگو به ترتیب زیر خواهد بود :

فریت بار به هیوستون

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو
  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به هیوستون (دریایی یا هوایی) و تعیین هزینه ارسال بار از ایران به هیوستون
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار
  • صدور بارنامه
  • امکان پیگیری بار و محموله تا زمان رسیدن به هیوستون

حمل بار هوایی به هیوستون:

هزینه ارسال بار به هیوستون

حمل بار هوایی به هیوستون یکی از خدمات ارزشمند و کاربردی است که می توانید در مسافرت های طولانی مدت یا مهاجرت برای ارسال بار و وسایل خود یا عزیزان خود به خارج از کشور استفاده کنید و از این طریق تمام وسایل و لوازم شخصی مورد نیاز خود یا عزیزانتان را بدون نگرانی از حجم و وزن این وسایل به هیوستون ارسال کنید و کاملا ایمن و مطمئن در این شهر تحویل بگیرید.

برای بهتره مند شدن از خدمات حمل بار هوایی به هیوستون تنها کاری که باید انجام دهید که یک شرکت معتبر و حرفه ای که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد را پیدا کنید و با همکاری این شرکت، ارسال بار هوایی به هیوستون را کاملا قانونی و مطمئن انجام دهید.

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های حرفه ای و متخصص در زمینه باربری بین المللی است که خدمات فریت بار و ارسال بار به خارج از کشور را با بهترین شرایط و مقرون به صرفه ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد.

نکته ای که در رابطه با حمل بار هوایی باید بدانید که این روش معمولا دارای هزینه بالایی است و برای ارسال بار و وسایلی که از نظر وزن بسیار سنگین بوده و یا از نظر حجم، فضای زیادی را اشغال می کنند مثل مبلمان و کمد و غیره دارای محدودیت بوده و لازم است قبل از انتخاب مسیر حمل بار به هیوستون، حتما ار کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تقاضا کنید تا از محموله و بار شما بازدید کنند تا بهترین و مناسب ترین مسیر برای حمل بار به هیوستون را به شما پیشنهاد دهند.

 

هزینه ارسال بار به هیوستون چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ارسال بار به هیوستون با توجه به مسیری که برای حمل و نقل بین المللی انتخاب کردید (دریایی یا هوایی) و همچنین حجم و وزن بار یا محموله شما، هزینه بسته بندی، هزینه بیمه، هزینه گمرک و ترخیص کالا و سایر هزینه های مربوط به شرکت حمل و نقل و تعرفه های نرخ ارز و غیره متفاوت خواهد بود به همین دلیل نمی‌توان هزینه ثابت و مشخصی را برای ارسال بار به هیوستون اعلام کرد.

برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با هزینه ارسال بار به هیوستون میتوانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

استفاده از خدمات فریت بار و ارسال بار به هیوستون به شما این امکان را می دهد تا وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را بدون نگرانی از حجم و وزن این وسایل، کاملا قانونی و ایمن به این شهر ارسال کرده و در بهترین و مناسب ترین زمان در هیوستون تحویل بگیرید.

برای اینکه تمام مراحل ارسال بار کاملا دقیق و قانونی انجام شود بهترین کار این است که با یک شرکت حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو همکاری داشته باشید.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 11 =