۰ تا صد ارسال بار به ولینگتون با جهان کالا :

ارسال بار به ولینگتون

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با ارسال بار به ولینگتون و هزینه فریت بار به ولینگتون داشته باشید ، حتما در ادامه با ما همراه بمانید .

ولینگتون (Wellington) پایتخت کشور نیوزلند بوده و به عنوان جنوبی‌ترین پایتخت دنیا یا دور افتاده‌ ترین ولی زیباترین پایتخت جهان شناخته شده است . این شهر در قسمت جنوب غربی جزیره شمالی (یکی از دو جزیزه اصلی نیوزلند) در میان تنگه کوک ( Cook Strait ) و رشته‌کوه ریموت اکا (Remutaka Range ) واقع شده‌ و پرجمعیت ‌ترین پایتخت در قاره اقیانوسیه و سومین شهر بزرگ نیوزلند است .

پارلمان و ادارات مرکزی و وزارتخانه ‌های دولتی در شهر ولینگتون قرار دارند و همین موضوع باعث شده تا این شهر به مرکزیت سیاسی در نیوزلند تبدیل شود . علاوه بر این ، شهر ولینگتون ، مرکز صنایع مهمی در نیوزلند است و اکثر فیلم ‌سازیها و تئاترها و گروه‌ های موسیقی و ارکستر و نماشگاه‌ های بین‌المللی و موزه ‌های هنری در این شهر قرار گرفته اند .

اگر بخواهیم درباره کیفیت زندگی در ولینگتون صبحت کنیم باید گفت این شهر در رتبه دورازدهم دنیا از نظر کیفیت زندگی و در رتبه نهم از نظر امنیت قرار دارد و از نظر میزان درآمد ، شهر ولینگتون دارای مقام اول در نیوزیلند است .

طبیعت بکر و جذاب ولینگتون در کنار معماری تاریخی و مدرن ، باعث شده تا این شهر به یکی از شهرهای بی نظیر و عالی برای مهاجرت کنندگان به نیوزلند تبدیل شود .

همچنین افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته های هنری مثل موسیقی ، فیلم سازی ، رقص ، طراحی ، هنرهای زیبا و غیره دارند معمولا دانشگاه های شهر ولینگتون را انتخاب می کنند و از انجایی که شرکت های فناوری نوپا و جدید رشد بسیار بالایی در این شهر دارند فرصت اشتغال نیز در ولینگتون بسیار عالی بوده و همین موضوع باعث شده تا تقاضا برای مهاجرت به ولیتگتون افزایش پیدا کند .

به طور کلی چه خودتان قصد مهارجت به ولینگتون داشته باشید و چه عزیزانتان در این شهر ساکن باشند ، ممکن است نیاز به ارسال بار به ولینگتون پیدا کنید .

فریت بار به ولینگتون یکی از خدمات بسیار عالی و مقرون به صرفه ای است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود در هر وزن و حجمی که باشند را کاملا قانونی و ایمن به ولینگتون ارسال کرده و در این شهر تحویل بگیرید .

 

فریت بار به ولینگتون

برای فریت بار به ولینگتون دو گزینه پیش روی شما وجود دارد . فریت بار به ولینگتون از مسیر هوایی و ارسال بار به ولینگتون از مسیر دریایی .

هر کدام از این روش ها مزیت ها و شرایط مخصوص به خود را دارند که برای انتخاب هر کدام از این روش ها ، لازم است که ابتدا با یک شرکت حمل و نقل بین المللی تماس بگیرید و همکاری کنید .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه ارائه خدمات فریت بار و ارسال بار به خارج از کشور است که می توانید تمام مراحل فریت بار به ولینگتون از بسته بندی گرفته تا حمل بار به فرودگاه یا بندر و انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای فریت بار را به این شرکت بسپارید و خیالتان از بابت انجام تمام کارهای مربوط به ارسال بار و ترخیص کالا راحت باشد .

 

اگر قصد دارید وسایل منزل ، مبلمان و اثاثیه بزرگ و جاگیر را به ولینگتون ارسال کنید ، بهترین پیشنهاد برای شما این است که از روش ارسال بار دریایی به دلینگتون استفاده نمایید .

در این روش  تمام بار و محموله شما کاملا ایمن و استاندارد بسته بندی شده و در پالت های مخصوص حمل بار با کشتی قرار می گیرد و شرکت جهان کالا کارگو بعد از انجام تشریفات گمرکی و مراحل قانونی ، بارنامه مخصوص برای شما صادر می کند و بار محموله شما را با کشتی باری و مخصوص به سمت ولینگتون ارسال خواهد کرد .

اما اگر قصد دارید بار و محموله شما در کوتاه ترین زمان ممکن به ولینگتون برسد و یا می خواهید وسایل و لوازم ارزشمند و قیمتی را به ولینگتون ارسال کنید و یا کالاهای فاسد شدنی در بسته بندی وجود دارد و یا اینکه اندازه و وزن بسته و بار شما در حد استاندارد و معمولی است ، بهترین پیشنهاد این است که از روش فریت بار یا ارسال بار هوایی به ولینگتون استفاده کنید .

در این روش نیز شرکت جهان کالا کارگو تمام اقدامات مربوط به بسته بندی استاندارد بار و محموله شما را به عده می گیرد ، در صورت تمایل ، بار و بسته بندی های شما را از درب منزل تا فرودگاه حمل می کند و بعد از انجام مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم ، بارنامه برای شما صادر کرده و بار و محموله را با هواپیما باری به سمت ولینگتون ارسال خواهند کرد .

نکته قابل توجهی که برای فریت بار به ولینگتون و سایر شهرها و کشورهای دنیا وجود دارد این است که حتما از ممنوعیت ها و محدودیت های ارسال بار به شهر یا کشور مورد نظر خود مطلع شوید و دقت داشته باشید که کالاها و وسایلی که برای ارسال به ولینگتون ممنوع هستند در بسته بندی و بار شما وجود نداشته باشند.

 

هزینه ارسال بار به ولینگتون

 

در زیر لیستی از کالاهایی که برای ارسال به نیوزلند و شهر ولینگتون دارای ممنوعیت و محدودیت هستند را آماده کردیم :

  • نوشیدنی های الکلی
  • محصولات حیوانی مثل صدف ، لاک پشت و غیره
  • محصولات سرامیکی
  • کالاهای خطرناک طبق تشخیص انجمن حمل و نقل بین المللی هوایی
  • انواع دارو (نسخه ای و غیر نسخه ای)
  • تخم مرغ و محصولات تخم مرغی
  • مواد غذایی ، میوه تازه ، عسل و محصولات زنبور عسل
  • تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی
  • تنباکو
  • پوست حیوانات و کالاهای ساخته شده با پوست حیوانات و حیوانات پر شده

 

هزینه ارسال بار به ولینگتون

برای تعیین هزینه ارسال بار به ولینگتون بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که با شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب این مجموعه به طور رایگان از بار و محموله شما بازدید کنند و بعد از تعیین بهترین و مناسب ترین روش برای ارسال بار (از مسیر هوایی یا دریایی) ، برآورد هزینه های مربوط به بسته بندی ، هزینه های مربوط به اخذ مجوزهای قانونی و گمرک ، هزینه بیمه و غیره ، نرخ و قیمت ارسال بار  را محاسبه کرده و به شما اعلام کنند . زیرا هزینه ارسال بار به خارج از کشور با توجه به فاکتورهایی که در بالا اشاره شد متغییر بوده و دارای نرخ و هزینه ثابتی نیستند .

برای ارتباط با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

خلاصه مطلب

اگر قصد مهاجرت به ولینگتون را دارید و یا عزیزانتان در این شهر ساکن هستند می توانید با استفاده از خدمات فریت بار به ولینگتون ، تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود و یا عزیانتان را به این شهر ارسال کنید و خیالتان از بابت ایمن و سالم رسیدن این وسایل به ولینگتون راحت باشد .

برای استفاده از خدمات فریت بار ، ارسال بار و حمل اثاث منزل به خارج از کشور  می توانید به سایت شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کرده و بار و کالا خود را از طریق این شرکت ، کاملا قانونی و ایمن به ولینگتون بفرستید .

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =