ارسال بار به کره جنوبی 

ارسال بار به کره جنوبی 

اگر تصمیم به مهاجرت به کره جنوبی را دارید و نگرانی هایی بابت ارسال وسایل مورد نیاز و لوازم شخصی خود به کره جنوبی را دارید و دغدغه های از قبیل ارسال کالا به کره جنوبی یا حمل کالا به کره جنوبی ذهن شما را مشغول کرده اند، کافی است تا اطلاعاتی در رابطه با فریت بار به کره جنوبی جمع آوری کنید تا دغدغه های شما رفع شود و با اطمینان خاطر تمامی وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به معتبرترین شرکت حمل و نقل بین المللی سپرده تا به شکلی ایمن و استاندارد به کره جنوبی ارسال کنند.

درباره کره جنوبی

 

کره جنوبی (South Korea) در جنوب شبه جزیره کره در شرق آسیا قرار گرفته است که از شرق با ژاپن و از غرب با دریای زرد و از جنوب با چین شرقی و از شمال با کره شمالی در همسایگی است. این کشور نیمه کوهستانی بوده و دارای جزیره های فراوان و جنگل های وسیع است و و آب و هوایی گرم و مرطوب و بارانی دارد. پایتخت کره جنوبی شهر سئول است. این کشور حدودا پنجاه و یک میلیون نفر جمعیت دارد که نیمی از این جمعیت بی دین و مابقی پیرو آیین های بودایی، چوندوگیو، کنفوسیوسی و مسیحی پروتستان و کاتولیک هستند. نوع حکومت در این کشور جمهوری است و حزب های مهم این کشور، حزب جمهوری دموکراتیک، حزب دموکراتیک عدالت و حزب دموکراتیک جدید است. کره جنوبی از سال ۱۹۴۵ استقلال کامل خود را پیدا کرده است. کره جنوبی از کشورهای بندری در جنوب شرق آسیا محسوب می شود.

کره جنوبی از نظر اقتصاد، دومین رشد سریع اقتصادی دنیا در چهار دهه ی اخیر را به خود اختصاص داده است. در این کشور از سال ۱۹۶۳ به مدت ۴۰ سال، درآمد سرانه بر حسب قدرت خرید، تقریبا ۱۴ برابر افزایش یافت و درنهایت کره جنوبی به کشوری ثروتمند و پیشرفته تبدیل شد.

نحوه ارسال بار هوایی به کره جنوبی

 

فریت بار کره جنوبی روشی رایج و مقرون به صرفه برای کسانی است که تصمیم به مهاجرت به کره جنوبی را دارند و قصد دارند تمامی لوازم شخصی و مورد نیاز خود را به روشی قانونی و راحت به کره جنوبی ارسال کنند.

سریع ترین روش ارسال بار به کره جنوبی به صورت هوایی بوده و با توجه به نوع ایرلاین، محمولات شما بین ۳ الی ۵ روز به این کشور تحویل داده می شوند. کره جنوبی دارای فرودگاه های بین المللی بسیاری مانند فرودگاه گیمهی در شهر بوسان و فرودگاه گیمپو در شهر سئول و … می باشد، که می توان این فرودگاه ها را به عنوان مقصد برای ارسال بار خود در نظر گرفت. کافی است برای فریت بار به کره جنوبی به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کرده تا مجوز های لازم را جهت ورود بار به محوطه دریافت کنید. در ادامه بارهای خود را به دایره ارزیابی و بازرسی گمرک منتقل کرده تا مورد بررسی و بازدید قرار بگیرند. پس از دریافت پته سبز گمرکی، به شرکت های حمل و نقل بین المللی مراجعه کرده تا بارنامه و تگ بار برای بارهای شما صادر کنند. مجددا به دایره فریت بار فرودگاه مراجعه کرده تا تگ بار بر روی بارها نصب شود و محموله ها آماده ارسال به کره جنوبی شوند.

حمل بار دریایی به کره جنوبی

 

حمل بار با کشتی از مقرون به صرفه ترین روش های حمل و نقل بین المللی است. ارسال بار با کشتی برای محموله های سنگین و بزرگ بسیار مناسب است. درصورتی که زمان دریافت بار در کره جنوبی  برا شما دارای اهمیت بسیاری نیست می توانید از حمل و نقل بین المللی دریایی استفاده کنید و محموله های خود را در بندر بوسان کره جنوبی دریافت کنید. با همکاری با یکی از شرکت های معتبر و مجرب در حوزه ارسال بار با کشتی که تمامی اقدامات لازم برای انتخاب کانتینر مناسب و حمل و نقل بین المللی به بندر بوسان کره جنوبی را انجام دهند، نگرانی های شما برای حمل ونقل کالا به کره جنوبی رفع خواهد شد.

هزینه ارسال بار به کره جنوبی

 

هزینه فریت بار به کره جنوبی با توجه به عوامل مختلفی مانند میزان وزن محموله، فاصله مبدا و مقصد دوکشور، نوع حمل و نقل بین المللی (هوایی یا دریایی)، هزینه تشریفات گمرکی، هزینه گرفتن مجوزهای لازم، هزینه های مربوط به شرکت حمل و نقل بین المللی محاسبه می شود. توجه داشته باشید که در زمینه محاسبه و تعیین هزینه فریت بار به خارج از کشور هرچه وزن محموله وبارهای شما بیشتر باشد، هزینه های مربوط به کرایه حمل هوایی ارزانتر خواهد شد.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =