ارسال فرش به خارج از کشور : بردن فرش به

ارسال فرش به خارج از کشور جهان کالا کارگو

در  این بخش با ما همراه باشید و با تمام چیزهایی که لازم است در رابطه با روش های حمل فرش به خارج از کشور و  ارسال فرش به خارج از کشور بدانید ؛ آشنا شوید و بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی که در این زمینه نیز فعال است را بشناسید .

فرش یکی از پوشش های عالی برای انواع کف بوده و مزیت های خیلی زیادی را به همراه دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا قسمت های مختلف خانه خود را با فرش پوشش دهند .

آیا از شرایط ارسال فرش به خارج از کشور خبر داری

اگر کف خانه شما با فرش پوشانده شده است و در حال جابجایی خانه و مهاجرت هستید ، ممکن است بخواهید فرش های خود را نیز به خانه جدید خود در کشور جدید ارسال کنید ، به خصوص اگر اندازه کف خانه جدید شما با اندازه کف خانه قدیمی شما یکسان باشد .

روش های مختلفی برای ارسال فرش به خارج از کشور وجود دارد ، اما حمل و نقل فرش به سادگی حمل و نقل برخی از وسایل خانه نیست و معمولا چالش های متعددی در آن وجود دارد .

آیا از شرایط ارسال فرش به خارج از کشور خبر داری؟

 

آیا از شرایط ارسال فرش به خارج از کشور خبر داری

برای اینکه بتوانید فرش را به خارج از کشور بفرستید باید ابتدا مشخص کنید که قصد ارسال چه نوع فرشی را دارد . زیرا قوانین بردن  فرش ماشینی و فرش دستبافت کمی متفاوت هستند .

به طور کلی برای ارسال فرش ماشینی به خارج از کشور محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید فرش ماشینی مورد نظر خود را بعد از بسته بندی ایمن و استاندارد ، توسط شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعال هستند به کشور مقصد خود ارسال کنید .

البته اگر تعداد فرش ماشینی بسیار زیاد باشد ، باید از روش کارگو برای فرستادن فرش به خارج از کشور استفاده کنید زیرا در این صورت ، فرش به عنوان کالای صادراتی به کشور دیگر ارسال می شود و شامل قوانین و مقررات مربوط به صادرات شده و باید مجوزهای لازم برای این منظور را دریافت نمایید .

آیا از شرایط ارسال فرش به خارج از کشور خبر داری

 

اما از انجایی که فرش دستبافت جز کالاهای ارزشمند محسوب می شوند ، فقط مجاز هستید که ۲ تخته فرش دستبافت یا به طور کلی ۲۰ متر مربع فرش دستباف را به خارج از کشور از طریق فریت بار ارسال کنید و برای فرستادن تعداد بیشتری فرش دستبافت به خارج از کشور باید مجوزهای لازم را دریافت کنید .

البته لازم است بدانید فرش های دستبافتی که دارای ارزش بسیار بالایی بوده و به عنوان میراث فرهنگی کشور محسوب می شوند را نمی توانید به خارج از کشور ارسال کنید .

بعد از اینکه تعداد فرش ها برای بردن به خارج از کشور مشخص شد ، لازم است که با یک شرکت که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعال است تماس بگیرید . خوشبختانه تعداد زیادی شرکت حمل و نقل بین المللی در ایران فعالیت دارند که می توانید بهترین شرکت باربری بین المللی از نظر کیفیت خدمات و قیمت را انتخاب کنید .

 

پیشنهاد ما این است که از خدمات شرکت جهان کالا کارگو برای ارسال فرش به خارج از کشور استفاده کنید . این شرکت معتبر ، نه تنها فرش ها را کاملا ایمن و استاندارد بسته می کند ، بلکه دارای خدمات حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی نیز بوده و انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای بردن فرش به خارج از کشور را نیز کاملا دقیق و قانونی انجام میدهد و در نهایت بار و محموله فرش شما برای ارسال به خارج از کشور توسط ایرلاین های ایرانی یا خارجی آماده خواهد شد .

معمولا برای بردن فرش به خارج از کشور از دو روش ارسال بار هوایی یا ارسال بار دریایی استفاده می شود . اما به طور کلی برای محموله ‌های کوچک و متوسط از فریت بار هوایی و برای محموله ‌های بزرگ از ارسال بار دریایی استفاده خواهد شد.

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو :

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی باربری از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 هزینه ارسال فرش به خارج از کشور چگونه محاسبه می شود؟

 آیا میدانید هزینه ارسال فرش به خارج از کشور چگونه محاسبه می شود

برای محاسبه هزینه حمل فرش به خارج از کشور موارد مختلفی در نظر گرفته می شود که می توان به وزن بار و محموله فرش ، هزینه های مربوط به شرکت هواپیمایی و شرکت حمل و نقل بین المللی ، هزینه بسته بندی فرش برای هواپیما ، هزینه حمل فرش از درب منزل تا فرودگاه بین المللی ، هزینه توزین ، هزینه مربوط به نماینده شرکت و نیروی انسانی ، هزینه کارت بازرگانی و اخذ مجوزهای لازم ، هزینه بیمه ، هزینه های گمرک و غیره اشاره کرد .

 

برای اینکه به طور تقریبی از هزینه  و شرایط بردن فرش  به خارج از کشور مطلع شوید می توانید با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو از طریق شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و اطلاعات دقیق تری در این رابطه کسب کنید .

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

خدمات فریت بار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فرش ، اثاثیه منزل و سایر وسایلی که به عنوان بار شخصی تلقی می شوند را به راحتی و کاملا قانونی به خارج از کشور ارسال کنید و در کشور مقصد خود تحویل بگیرید .

برای ارسال فرش ماشینی به خارج از کشور معمولا محدودیتی وجود ندارد اما برای ارسال فرش دستبافت بیشتر از ۲ تخته فرش باید مجوزهای لازم را دریافت نمایید .

برای اینکه ارسال فرش به خارج از کشور مثلا بردن فرش به کانادا  یا بردن فرش به ترکیه  مطابق با قوانین و مقررات انجام شود و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشید بهترین کار این است که با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید .

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

1 دیدگاه در “ارسال فرش به خارج از کشور : بردن فرش به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 20 =