ارسال لوازم منزل از ایران به ایتالیا

ارسال لوازم منرل از ایران به ایتالیا

گاهی اوقات افراد هنگام مهاجرت به کشور های خارجی، اسباب و وسایل زندگی را نیز با خود می برند. از این رو شاید بخواهید بدانید نحوه ارسال لوازم منزل از ایران به ایتالیا چگونه است؟ از طرفی برخی از شرکت ها تمایل دارند که بار های تجاری و یا غیر تجاری خود را به این کشور منتقل کنند. امروزه شرکت های زیادی تاسیس شده اند که این کار را برای متقاضیان انجام می دهند و مجموعه ما یکی از برترین شرکت های فعال در این زمینه است.

ارسال لوازم منزل از ایران به ایتالیا

قصد ارسال لوازم منزل از ایران به ایتالیا را دارید و یا این که می خواهید تجهیزات تجاری خود را به این شرکت منتقل کنید؟ ما در کنار شما هستیم تا از امن ترین روش های ممکن همه تجهیزات و وسایل منزل را در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد برسانیم. مجموعه ما ابتدا کارشناسانی را برای کارشناسی بار به منزل و یا محل کار شما اعزام می کند. پس از تایید شدن بار ها، نیرو های متخصص همه وسایل و تجهیزات شما را به بهترین نحو ممکن بسته بندی کرده و با سرویس های تخصصی به فرودگاه می رسانند.
پرسنل ما یکی از برترین ایرلاین ها را انتخاب کرده و بسته های شما را با بهترین شرایط ممکن به مقصد می رسانند. شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت دارند اما با یک تماس ساده متوجه می شوید که ما در قبال خدماتی که ارائه می دهیم، هزینه های بسیار کمی از شما دریافت می کنیم. از این رو در شرایطی که اسباب منزل خود را به ما بسپارید، در پرداخت هزینه ها صرفه جویی کرده و آن ها را صحیح و سالم در مقصد تحویل خواهید گرفت.

از خدمات جهان کالا کارگو  فریت بار به سراسر جهان

ارسال هدیه به ایتالیا

گاهی اوقات شاید به جای ارسال لوازم منزل از ایران به ایتالیا، بخواهید یک هدیه و یا بسته کوچک به این کشور ارسال کنید. برخی مواقع افراد می خواهند برای یک دوست و یا آشنای خود کالا و یا هدیه ای ارسال کنند. در شرایط کافیست که با شرکت ما تماس بگیرید تا شما از خدمات بی نظیر ارسال بار بهره مند کنیم. ما بسته های شما را با ارزان ترین قیمت های ممکن و در بسته بندی های کاملا استاندارد و مناسب ارسال می کنیم.
گیرنده مورد نظر شما می تواند بار را سالم و بدون هیچ گونه آسیبی در کمتر از ۷۲ ساعت در مقصد تحویل بگیرد. دقت داشته باشید بار هایی که برای ارسال به ما تحویل می دهید، همگی بیمه نامه هوایی دارند و در نتیجه شما می توانید با خیالی راحت بار های کم تر از ۲۰ کیلوگرم خود را به ما بسپارید تا به عنوان خرده بار برایتان ارسال کنیم.

مراحل ارسال بار به ایتالیا

برای ارسال لوازم منزل از ایران به ایتالیا باید مراحل مختلفی سپری شود که همه اقدامات لازم توسط مجموعه ما انجام می گیرد. مهم ترین مراحلی که برای ارسال بار به این کشور باید انجام شود، عبارتند از:

  • بسته بندی کالا

در مرحله اول پرسنل به خانه و محل زندگی شما می آیند و پس از بررسی اجناس و کالا ها، به بسته بندی آن ها می پردازند. برای این کار از کارتن ها و جعبه های چوبی و فلزی بسیار مرغوب و با کیفیتی استفاده می کنند. ظروف و اجناس شکستنی ابتدا حباب پیچ می شوند و سپس در جعبه های بسیار محکم و مقاومی بسته بندی می شوند. از این رو می توانید با خیال راحت کالا های خود را برای ارسال به ما بسپارید.

  • انجام تشریفات گمرکی

در پایانه هوشمند فرودگاه، تک تک بسته بندی ها وزن شده و مدارک لازم توسط مسئول مربوطه دریافت می شود. شما می توانید همه وسایل بزرگ و کوچک منزل و یا محل کار خود را بسته بندی کرده و برای ارسال آماده کنید. مهم ترین مدارکی که باید برای انجام این مرحله در اختیار پرسنل ما قرار دهید، شامل پاسپورت و کارت ملی فرستنده و گیرنده و کپی بلیط می شوند. علاوه بر آن باید آدرس دقیق فرد گیرنده را به همراه کد پستی در اختیار پرسنل قرار دهید. پرسنل لیست دقیقی از جعبه و بسته بندی ها تهیه می کنند و ابعاد هر بسته را به سانتی متر اندازه گیری کرده و در لیست درج می کنند. این لیست در نهایت در اختیار مامور گمرک فرودگاه قرار می گیرد.

فریت بار به کانادا

بار با یکی از بهترین ایرلاین ها ارسال شده و در کوتاه ترین زمان ممکن به گمرک فرودگاه این کشور می رسد. شما می توانید با استفاده از کد پیگیری وضعیت ارسال محموله را پیگیری کنید تا از زمان رسیدن بسته ها مطلع شوید.

  • تحویل بار در گمرک فرودگاه ایتالیا

پس از رسیدن بار به مقصد نهایتا تا ۴۸ ساعت زمان دارید تا بار را در این کشور ترخیص کنید. در غیر این صورت باید هزینه هایی نیز بابت انبارداری پرداخت کنید. بار توسط دستگاه های مخصوصی مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن که مطمئن شدند که بار ها با لیست اولیه مطابق دارند، به فرد گیرنده تحویل داده می شوند.

مراحل ارسال بار به ایتالیا

CBM چیست و چگونه محاسبه می شود؟

شرایط ارسال بار به ایتالیا

شرایط و مقرراتی برای ارسال لوازم منزل از ایران به ایتالیا و یا بار های تجاری وجود دارد. اول از همه این که ارسال بار به این کشور هیچ گونه ممنوعیتی ندارد و شما همه لوازم و اسباب منزل و یا اداره خود را می توانید به صورت هوایی ارسال کنید. توجه داشته باشید که اگر بار های خود را به ما بسپارید، با حداقل هزینه ممکن آن ها را ارسال کرده و به مقصد می رسانیم. در طی این فرآیند شما با هیچ چالشی مواجه نخواهید شد و در بازه زمانی بسیار کمی می توانید بار خود را در شهر مقصد تحویل بگیرید.
ارسال بار ها بدون هیچ گونه عوارض گمرکی و با دریافت مبلغ بسیار ناچیزی انجام می گیرد. البته دقت داشته باشید که بار های تجاری از این نظر با لوازم منزل کمی تفاوت داشته و باید مبلغ اضافه ای را پرداخت کنید. هزینه هایی که برای انجام این کار باید پرداخت کنید تحت تاثیر فاکتور های مختلفی تعیین می شود که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • شهر مقصد مورد نظر شما
  • نوع ایرلاین انتخابی
  • حجم و وزن کالا ها
  • نوع بسته بندی ها
  • صدور کارت بازرگانی در صورت نیاز
کلام آخر

برای ارسال لوازم منزل از ایران به ایتالیا کافیست که با مجموعه ما تماس بگیرید. ما با اعزام نیرو های کارشناس به محل زندگی شما، بار ها را کارشناسی کرده و پس از تایید آن ها را برای بسته بندی اعزام می کنیم. برای این کار از جعبه های چوبی و کارتن های بسیار مقاومی استفاده می کنند و با امن ترین روش ممکن کالا ها را برای ارسال آماده می کنیم. در نهایت نیز همه بار ها را تا فرودگاه منتقل کرده و با یکی از بهترین ایرلاین ها به مقصد می فرستیم. مجموعه ما در برابر خدمات بی نظیری که در این زمینه ارائه می دهد، هزینه های بسیار کمی از افراد دریافت می کند و همین امر سبب شده است تا اکثر افراد برای ارسال بار ها ما را انتخاب کنند.

شرایط ارسال بار به ایتالیا

سوالات متداول ارسال لوازم خانه از ایران به ایتالیا

  1. آیا امکان ارسال حیوان خانگی به ایتالیا وجود دارد؟
    بله، شما می توانید برای ارسال انواع حیوان های خانگی مانند سگ و گربه و یا حتی آبزیان دریایی به این کشور اقدام کنید.
  2. آیا امکان ارسال بار های نمایشگاهی به ایتالیا وجود دارد؟
    بله شما می توانید انواع تابلو های نقاشی، اقلام نمایشگاهی، تجهیزات پزشکی و … را فراهم نموده و برای ارسال به این کشور و شرکت در نمایشگاه ها اقدام کنید.
  3. چند روز قبل از ارسال بار ها باید با شما تماس بگیریم؟
    بهتر است که یک هفته تا ده روز قبل از زمان مورد نظر خود با ما تماس بگیرید. برای ارسال به زمان های تعطیلی گمرک فرودگاه نیز دقت داشته باشید.
اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نه =