چگونگی ارسال لوازم منزل به دبی با جهان کالا کارگو:

ارسال لوازم منزل به دبی با جهان کالا کارگو

اگر قصد مهاجرت به دبی را دارید می توانید با استفاده از خدمات حمل و نقل بین المللی، به راحتی ارسال لوازم منزل به دبی را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش حمل اثاثیه منزل به دبی و هزینه ارسال لوازم منزل به دبی و همچنین آشنا شدن با بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه حمل اثاثیه منزل به دبی و خارج از کشور فعال است ، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید .

دبی (Dubai) بزرگترین شهر کشور امارات متحده عربی ، یکی از مدرن ترین شهرهای جهان ، گران ترین شهر خاورمیانه و عروس خلیج فارس است که جایگاه بیستم در لیست شهر های گران و لاکچری جهان را به خود اختصاص داده است .

شهر دبی در قسمت جنوبی ایران و شبه جزیره عربستان قرار گرفته و از جنوب با ابوظبی ، از شمال با شارجه و از جنوب شرقی با عمان هم مرز است و به عنوان یکی از بزرگترین شهر های تجاری جهان محسوب می شود که مجموعه ای منحصر به فرد از بهترین و مهیج ترین جاذبه های گردشگری خاورمیانه را در خود جا داده  است .

اقتصاد دبی با صنعت نفت شروع به رشد کرد و با صنعت توریسم و سیاحت ، توسعه بسیار بیشتری پیدا کرد و امروزه گردشگری سهم بزرگی از درآمدزایی این شهر را بر عهده دارد و از دیگر منابع درآمد زایی دبی می توان به ساخت و ساز ساختمان های تجاری و لوکس اشاره کرد .

فرودگاه بین المللی دبی ، پروازهای مستقیمی به اکثر شهرهای و کشورهای دنیا دارد و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد از همه جای دنیا به قصد گردش ، سرمایه گذاری ، ادامه زندگی ، کار و غیره به دبی مسافرت و مهاجرت کنند .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه حمل اثاثیه منزل به دبی می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

نحوه ارسال لوازم منزل به دبی:

 

نحوه ارسال لوازم منزل به دبی

اگر نیاز به حمل  اثاثیه  منزل به دبی و امارات را دارید ، به خاطر داشته باشید که کالاهای خانگی و وسایل شخصی مستعمل معمولاً بدون عوارض تلقی می شوند ، اما منوط به دریافت و ارائه مجوز اقامت هستند .

به طور کلی ، اقلام استفاده شخصی و لوازم منزل مستعمل وارد شده به کشور امارات و دبی ، پس از بررسی توسط بازرسان گمرک از پرداخت مالیات و عوارض گمرکی معاف می شود.اما در صورتی که بازرسان گمرکی کالاها را در مقادیر تجاری تشخیص دهند ۵ درصد مالیات گمرکی بر کالاها اعمال می شود .محموله شما باید ظرف یک ماه پس از ورود شما به دبی برسد و باید برای ترخیص کالا از گمرک حضور داشته باشید .

اگر قصد حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور را دارید ، جهان کالا کارگو به شما کمک می کند تا با استفاده از ارزانترین نرخ حمل و نقل بین المللی ، ارسال وسایل منزل به دبی را انجام دهید و به شما در زمینه بسته بندی بار و وسایل منزل ، حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی، اخذ مجوزهای لازم و انجام تشریفات گمرکی برای حمل اثاثیه منزل به دبی کمک خواهد کرد.

همچنین امکان پیگیری آنلاین محموله تا رسیدن به مقصد را برای مشتریان خود فراهم کرده است.در واقع خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد. این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد . 

به طور کلی با همکاری شرکت جهان کالا کارگو می توانید از این خدمات بهره مند شوید :

 

نحوه ارسال لوازم منزل به دبی

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود.
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید.
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید.
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

بهترین روش برای حمل اثاثیه منزل به دبی کدام است؟

 

 

بهترین روش برای حمل اثاثیه منزل به دبی کدام است

اگر تصمیم دارید بار و محموله شما در سریع ترین زمان ممکن به دبی برسد بهترین پیشنهاد این است که از روش ارسال بار هوایی به دبی استفاده کنید.برای اینکه بتوانید از خدمات فریت بار یا ارسال بار هوایی به دبی استفاده کنید باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به دبی ، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید .

سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد .بعد از بازرسی ، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود .

سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به دبی اماده شود .علاوه بر این ، از انجایی که ایران و امارات دارای مرز آبی نیز هستند ، می توانید برای ارسال وسایل منزل به دبی از مسیر دریایی نیز استفاده کنید .

این روش معمولا هزینه کمتری نسبت به حمل و نقل هوایی دارد و می توانید وسایل بزرگ و پرحجم مثل مبلمان منزل ، کمد و غیره را نیز به راحتی به دبی ارسال کنید .البته شما می توانید با همکاری شرکت جهان کالا کارگو ، انجام تمام این مراحل و اخذ مجوزهای لازم و تشریفات کمرگی را به کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو بسپارید و خیالتان از این بابت راحت باشد .

زیرا کارشناسان این مجموعه با تمام قوانین و مقررات مربوط به ارسال بار هوایی به دبی آشنا بوده و بار و محموله شما را در شرایطی کاملا ایمن و قانونی برای ارسال به امارات و دبی آماده خواهند کرد .

بهترین روش برای حمل اثاثیه منزل به دبی کدام است

 

مراحل ارسال وسایل منزل به دبی با روش هوایی یا دریایی توسط شرکت جهان کالا کارگو

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو جهت بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • دریافت مشاوره و تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار به دبی بصورت هوایی یا دریایی و اعلام نرخ کتبی خدمات
  • انجام کلیه امور بسته بندی با کیفیت استاندارد در محل ، تخلیه و بار گیری تا فرودگاه امام خمینی
  • انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به دبی
  • صدور بارنامه مخصوص
  • ارسال بار یا فریت بار به دبی
  • امکان پیگیری بار تا رسیدن به دبی

هزینه ارسال لوازم منزل به دبی چگونه محاسبه میشود؟

شرکت جهان کالا کارگو

 

هزینه ارسال وسایل منزل به دبی با توجه به اندازه و وزن بار و محموله شما و مسیری که برای ارسال بار به دبی (دریایی یا هوایی) انتخاب کردید ، متفاوت است .علاوه بر این هزینه ارسال لوازم منزل به دبی به سایر موارد مثل هزینه بسته بندی ، بیمه ، گمرک و ترخیص کالا و غیره نیز بستگی دارد .

شما میتوانید با همکاری بهترین شرکتهای حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو در هزینه های خود صرفه جویی کرده و ارسال لوازم منزل به دبی را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه حمل اثاثیه منزل به دبی می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

خلاصه مطلب

استفاده از خدمات فریت بار و ارسال بار ، خرده بار و  لوازم منزل به دبی یکی از روش های مطمئن و عالی برای ارسال وسایل شخصی به این شهر بوده و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه مناسب ، وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را  به دبی و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید .

برای اینکه این خدمات به بهترین شکل و مطابق با قوانین بین المللی انجام شود بهتر است با یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو همکاری داشته باشید .

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 9 =