بهترین روش ارسال بار به عراق

بهترین روش ارسال بار به عراق

امروزه مراودات و داد و ستد ها بین کشور ما و عراق افزایش یافته و بار های زیادی به این کشور ارسال می شود. از این رو بسیاری از افرادی که در این عرصه فعالیت می کنند، به دنبال بهترین روش ارسال بار به عراق هستند. ارسال محموله ها طبق شرایط و قوانین گمرکی خاصی انجام شده و امکان انتقال هم به صورت زمینی و هم هوایی امکان پذیر است. انواع بار های پوشاک، مواد غذایی، قطعات تاسیساتی، مصالح ساختمانی و … از ایران به این کشور ارسال می شود که هر یک از آن ها مطابق با اصول خاصی منتقل می شوند.

بیشتر بدانید: فریت بار به سوئد با جهان کالا کارگو

بهترین روش ارسال بار به عراق

برای آن که بتوانید از طریق بهترین روش ارسال بار به عراق، کالا و بار های خود را ارسال کنید باید مراحل مختلفی را سپری کنید.

  • برای این کار باید ابتدا شرایط محموله مورد نظر را بررسی کرده و بهترین روش انتقال را انتخاب کنید.
  • پکینگ لیست لازم را تهیه کنید و مدارک مورد نیاز را نیز فراهم نمایید.
  • مجوز های لازم برای انتقال بار را دریافت کنید.
  • محموله ها را به طور تخصصی بسته بندی کنید.
  • محموله ها را به گمرک منتقل کرده و اقدامات گمرکی لازم را انجام دهید.
  • ارسال بار به فرودگاه و یا مرز برای انتقال به این کشور

با توجه به این که انجام این مراحل بسیار سخت و زمان بر است، بهتر است که این کار را به شرکت های فعال در این زمینه واگذار کنید. برای ارسال بار به عراق، شرکت جهان کالا کارگو یکی از این مجموعه های بزرگ است که می تواند در این امر شما را یاری دهد. در شرایطی که ما را برای این کار انتخاب کنید، مشاوره های لازم به شما ارائه داده شده و همه اقدامات تا ارسال بار توسط نیرو های ما انجام می شود. امکان انتقال بار از همه شهر ها و استان های کشور به این منطقه وجود دارد و برای این کار کافیست که با ما در ارتباط باشید. اگر شما قصد مهاجرت به امریکا را دارید می توانید مقاله راهنمای مهاجرت به آمریکا را بخوانید و با قوانین آن آشنا شوید.

مدارک لازم برای ارسال بار به عراق

اگر قصد دارید از طریق بهترین روش ارسال بار به عراق، برای این کار اقدام کنید باید مدارکی را نیز فراهم نمایید. مدارکی که برای ارسال بار های شخصی نیاز دارید با مدارکی که برای بار های تجاری است، متفاوت می باشد. در صورتی که مدارک ناقص باشند امکان ارسال بار ها وجود ندارد. از این رو بهتر است که تهیه این مدارک را به کارشناسان ما واگذار کنید تا در اسرع وقت همه اقدامات لازم را انجام داده و شرایط را برای ارسال بار ها فراهم کنیم.
ما خدمات مختلفی به مشتریان خود ارائه می دهیم که یکی از آن ها خدمات آنی است. اگر بخواهید یک بسته و بار کمی را به این کشور منتقل کنید، از طریق خدمات آنی می توانید اقدام کنید. این نوع بار ها را هم به صورت هوایی و هم زمینی می توانید منتقل کنید. اگر برای ارسال بار و بسته ها عجله دارید، بهتر است که روش ارسال هوایی بار را انتخاب کنید. با این کار می توانید ظرف مدت ۲ تا ۳ روز کاری بسته ها را به مقصد مورد نظر خود برسانید. مهم ترین نمونه از مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به این کشور عبارتند از:

مدارک مورد نیاز برای بار های شخصی

  • لیست اقلام
  • فاکتور کالا
  • اصل و کپی بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی گیرنده

مدارک مورد نیاز برای بار های تجاری

  • لیست اقلام
  • گواهی مبدا
  • Invoice
  • گواهی بهداشت
  • Import license
  • اجازه صادرات و مدارک خاص بر اساس نوع محموله

 فریت بار به آلمان با جهان کالا کارگو

مدارک لازم برای ارسال بار به عراق

روش های ارسال بار به عراق

برای آن که با بهترین روش ارسال بار به عراق آشنا شوید، باید بدانید که روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. انتخاب یک روش مناسب با توجه فاکتور های مختلفی از جمله نوع محموله، شرایط کالا ها و همچنین نیاز افراد انجام می شود.

  • ارسال زمینی
    با توجه به گسترده بودن مرز زمینی میان کشور ما و این کشور، امکان ارسال بار به صورت زمینی در تمام روز های هفته فراهم است. در این روش محموله ها داخل تریلی ترانزیت قرار گرفته و برای ارسال آماده می شوند. امروزه از کامیون های مسقف نیز برای این کار استفاده شده و بار ها را پس از انجام فرآیند های گمرکی با این وسایل ارسال می کنند.
    این روش حمل بار نسبت به روش هوایی مقرون به صرفه تر بوده و معمولا همه کالا ها بدون هیچ گونه آسیب و مشکلی به مقصد می رسند. در این روش بار حدود یک هفته بعد از زمان ارسال به مقصد رسیده و برای ترخیص آماده می شود.
  • ارسال هوایی
    اگر به دنبال یک روش سریع برای انتقال بار ها به این کشور هستید، این رو می تواند انتخاب مناسب تری باشد. در این روش محموله های مختلف را بین ۲ تا ۳ روز کاری به مقصد می رسانند. اگر قصد دارید که بار های خود را بی دغدغه و بدون کوچک ترین آسیبی به مقصد برسانید، بهتر است که با مشاوران جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا صفر تا صد کار ها را برایتان انجام دهیم.

نحوه ارسال بار به عراق

در زمان انتخاب بهترین روش ارسال بار به عراق باید توجه داشته باشید که بار ها باید حتما بیمه نامه داشته باشند. این امر سبب می شود تا در صورت بروز هر گونه آسیب و یا خسارتی، بتوانید هزینه های وارده را به طور کامل دریافت کنید. مجموعه ما با ارائه بهترین بیمه نامه، سلامت کالا های شما را تضمین می کند و در صورت بروز هر گونه مشکلی، خسارت های وارده را جبران می نماید. گاهی اوقات افراد برای این کار از خدمات پستی استفاده می کنند مدارک، پاکت و بسته های کوچک خود را از این طریق ارسال می کند.
این روش بیش تر برای کالا هایی با حداکثر چند صد گرم انجام می شود و هزینه های ارسال نیز بر اساس وزن و حجم محموله ها تعیین می شود. این روش بیش تر برای بار های مهم و سبک وزن انجام می شود و امکان ارسال بار های سنگین و حجیم به این روش وجود ندارد.

چطور هزینه های ارسال بار به عراق را کاهش دهیم

زمانی که بهترین روش ارسال بار به عراق را انتخاب می کنید باید اقداماتی انجام دهید که تا حد امکان هزینه ها کاهش یابند. نحوه بسته بندی کالا ها و حجم آن ها نقش بسیاری مهمی در تعیین این هزینه ها دارد. از این رو کارشناسان ما بار های شما را با بهترین روش ممکن و استفاده از کارتن و جعبه های بسیار محکم و مقاومی بسته بندی کرده و برای ارسال آماده می کنند. علاوه بر آن، نوع بار ها نیز نقش مهمی در تعیین این هزینه ها دارند. برخی از بارها حساس تر بوده و به مراقبت بیش تری احتیاج دارند.
از این رو هزینه ارسال آن ها نسبت به دیگر انواع بار ها بیش تر می باشد. اگر قصد دارید که کالا های خود را به امن ترین روش ممکن و در عین حال با کم ترین هزینه ها ارسال کنید، بهتر است که این کار را به ما بسپارید. برای این کار کافیست که با شرکت ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان و با بهترین روش های ممکن بار ها را برای شما ارسال کنیم. مجموعه جهان کالا کارگو در برابر خدمات بی شمار و بی نظیری که ارائه می دهد، هزینه های بسیار ناچیزی دریافت می کند.

کاهش هزینه های ارسال بار به عراق

کلام آخر

اگر قصد دارید با بهترین روش ارسال بار به عراق آشنا شوید، باید بدانید که برای این کار از روش های مختلفی می توانید استفاده کنید. روش های ارسال زمینی و هوایی بار ها از مهم ترین نمونه از راه های انتقال بار به این کشور به شمار می آیند. برای این کار کافیست که با ما در ارتباط باشید تا با بالاترین کیفیت ممکن بار ها را برای شما منتقل کرده و در مقابل هزینه های کمی از شما دریافت کنیم. ما همچنین بار ها را به خوبی بسته بندی کرده و بیمه نامه معتبر و بسیار مناسبی برای آن ها در نظر می گیریم تا فرستنده در حین ارسال محموله با هیچ چالشی مواجه نشود.

سوالات متداول بهترین روش ارسال بار به عراق

  1. آیا بار ها به صورت مستقیم ارسال می شوند یا غیر مستقیم؟
    این به نظر مشتری بستگی دارد، در شرایطی که او بخواهد بار ها را مستقیم ارسال می کنیم و اگر نخواهد، بار ها را به مرز منتقل کرده و از آن جا به شهر مربوطه ارسال می کنیم.
  2. آیا امکان ارسال ظروف شکستنی و قیمتی نیز وجود دارد؟
    بله، ما هر نوع کالای مجازی را برای شما ارسال کرده و می فرستیم.
  3. آیا وزن بسته ها نیز در میزان هزینه ارسال آن ها موثر است؟
    بله، علاوه بر تعداد و حجم کالا ها، وزن آن ها نیز در تعیین قیمت ها موثر است.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =