حمل اثاث منزل به ترکیه با جهان کالا

حمل اثاث منزل به ترکیه با جهان کالا

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که برای حمل اثاثیه به شهرهای مختلف ترکیه بهتر است از حمل و نقل هوایی استفاده کنیم یا زمینی؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید تا با چند نکته بگوییم حمل اثاث منزل به ترکیه با جهان کالا بهترین راه حل است.

با این حال باید به چند نکته توجه کرد:

  • زمان حمل اثاث منزل به ترکیه
  • هزینه حمل اثاث منزل به ترکیه

نکاتی درباره حمل اثاث منزل به ترکیه

از نظر زمان حمل اثاث منزل به ترکیه، ارسال با هواپیما زمان کمتری می برد و لوازم خانگی سریعتر به مقصد می رسند. البته لازم به ذکر است که هزینه حمل اثاث منزل به ترکیه با هواپیما بیشتر از حمل و نقل زمینی بوده و در برخی موارد به صرفه نیست.

زیرا هزینه حمل اثاث منزل به ترکیه با هواپیما متناسب با حجم و وزن اثاثیه سنجیده می شود و در نتیجه هزینه نسبتا زیادی را در بر می گیرد. با این حال، برای برخی از افراد، زمان لازم برای رسیدن مبلمان می تواند مهمتر از هزینه آن باشد.

بنابراین این افراد می توانند از هواپیما برای حمل اثاث منزل به ترکیه استفاده کنند. همچنین توجه داشته باشید که حمل و نقل برخی از وسایل منزل مانند یخچال هایی که در لوله های آنها گاز است، با هواپیما ممنوع است. به شرطی که بنزینش تمام نشود.

۴ مرحله اصلی در حمل اثاث منزل به ترکیه

به طور کلی چند مرحله اساسی و مهم برای حمل اثاث منزل به ترکیه وجود دارد که به شرح زیر است. لازم به ذکر است تمامی این مراحل توسط ما با دقت بالا و زیر نظر شما انجام می شود.

بازدید، کارشناسی و مشاوره رایگان قبل از حمل اثاث منزل به ترکیه

در این مرحله اثاثیه شما توسط کارشناس بازدید می شود و به شما مشاوره رایگان در خصوص بسته بندی می شود. همچنین از برآورد هزینه حمل اثاث منزل به ترکیه مطلع خواهید شد.
اخطار: پس از بازرسی و قبل از حمل اثاث منزل به ترکیه، حتماً هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه را بررسی کنید. در صورت رعایت سیاست های بسته بندی و رویه های قانونی، هیچ هزینه پنهان، ضمنی یا پیش بینی نشده ای نباید به شما تحمیل شود.

تبصره: فهرست اولیه کالاهای ارسالی با توجه به حساسیت کالا و ارزش کالا باید توسط کارشناسان در خصوص تعیین نوع حمل (زمینی، دریایی، هوایی) در بازرسی محموله تهیه شود و همچنین نوع بسته بندی (جعبه چوبی، کارتن، حبابدار، گونی، جعبه فلزی، پالت و ….)

بسته بندی با کیفیت استاندارد

یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل حمل اثاث منزل به ترکیه از طریق جاده، بسته بندی کالاهای خانگی جهت ارسال به ترکیه می باشد. بی احتیاطی در بسته بندی و رعایت نکردن استانداردها باعث آسیب به لوازم خانگی می شود و در نهایت کرایه پرداختی نیز به خسارات ذکر شده اضافه می شود.

تهیه لیست بسته بندی قبل از جابجایی وسایل
تهیه لیست بسته بندی قبل از انتقال

تهیه لیست بسته بندی قبل از جابجایی

یکی دیگر از موقعیت های مهم که در آن سهل انگاری باعث آسیب یا هزینه اضافی می شود، تهیه لیست بسته بندی است. کلیه کالاهای بسته بندی شده باید علاوه بر شماره گذاری کامل و صحیح به صورت فهرست جداگانه تهیه و به گمرک مبدا ارسال شود.
تمامی مراحل بسته بندی و تهیه لیست توسط نمایندگی های این شرکت انجام و به مالک ارائه می گردد.

سمپاشی ظروف و صدور گواهینامه معتبر بین المللی

طبق قوانین تعیین شده برای ترخیص کالا از گمرک در بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکا، ترکیه و استرالیا؛ کلیه محصولات ارسالی به ویژه بسته های متشکل از چوب خام، پالت و سایر مصنوعات چوبی باید با گاز یا قرص های مخصوص در دما و زمان معین در مبدا و مطابق با شرایط خاص پاشیده شده و گواهی بخور صادر شود.
هشدار: عدم سمپاشی و نداشتن گواهینامه های معتبر بین المللی موجب جریمه سنگین در مقصد می شود و هزینه های قرنطینه و ضدعفونی به هزینه های فوق اضافه می شود.

مراحل حمل اثاث منزل به ترکیه و یا فریت بار هوایی از فرودگاه امام

  • بازدید رایگان و مشاوره در مورد بسته بندی و حمل هوایی
  • انجام امور بسته بندی با کیفیت استاندارد و تهیه لیست بسته بندی
  • بارگیری و حمل محموله به فرودگاه امام خمینی توسط وانت و یا خاور
  • انجام امور گمرکی و تشریفات مربوطه
  • صدور بارنامه هوایی
  • پیگیری بار

هزینه های انجام تمامی مراحل فوق توسط کارشناسان این شرکت پس از رویت محموله، محاسبه گردیده و در صورت نیاز علاوه بر اعلام شفاهی بصورت کتبی به اطلاع صاحب کالا خواهد رسید. حمل بار هوایی بین المللی در حال حاضر از طریق فرودگاه امام خمینی صورت گرفته و نرخ کرایه حمل خطوط هواپیمایی ایرانی و خارجی بر حسب وزن و حجم محموله مشخص می‌گردد.

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

 ویژگی شرکت جهان کالا کارگو برای حمل اثاث
ویژگی های شرکت جهان کالا برای حمل اثاث

 ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو برای حمل اثاث

  • حمل و نقل و اضافه بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و اضافه اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و اضافه بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
    تعیین شرایط حمل و نقل و اضافه بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات
سخن پایانی

برای کسب اطلاعات بیشتر از قوانین و هزینه های مربوط به حمل اثاث منزل به ترکیه، همین حالا با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت کنید:

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰ – ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱ – ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱ – ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ – ۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸ – ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

سوالات متداول حمل اثاث منزل به ترکیه با جهان کالا

  1. بهترین رو برای حمل اثاث منزل به ترکیه کدام است؟
    بهترین راه ارسال بار هوایی ست.
  2. چرا جهان کالا را انتخاب کنیم برای انتقال بار به ترکیه؟
    جهان کالا مسیر را بسیار برای شما آسان می کند تمام مراحل اداری را طی کرده و بسته بندی دقیقی برای آسیب نخوردن به وسایل را برای شما انجام می دهد.
  3. آیا خودمان می توانیم وسایل را بسته بندی کنیم؟
    اگر طبق اصول باشد با مسئولیت خودتان می توانید این کار را انجام دهید.
اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 7 =