همه آنچه که باید از حمل و نقل زمینی بدانید:

حمل و نقل زمینی جهان کالا کارگو

حمل و نقل زمینی یا کانتینری بار به صورت زمینی هنوز هم در اکثر نقاط دنیا طرفداران خود را دارد. با وجود اینکه حمل و نقل دریایی و ریلی ممکن است راه حل مفیدی برای فواصل طولانی و کالاهای با حجم بزرگ باشند، ولی همه با این موضوع موافقند که حمل و نقل زمینی حتی در سال های آینده نیز حالت قالب حمل و نقل محسوب می‌گردد.در ادامه مروری کلی بر مزایای حمل و نقل زمینی به منظور کمک به شما برای درک بهتر نیازهایتان در زمینه حمل کالا خواهیم داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با حمل و نقل زمینی می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و مشاوره خوبی در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

حمل و نقل زمینی روشی قابل اطمینان برای مسیرهای کوتاه و مستقیم:

حمل و نقل زمینی روشی قابل اطمینان برای مسیرهای کوتاه و مستقیم

اگرچه این روش در مقایسه با سایر روشهای حمل و نقل آلودگی بیشتری تولید می کند؛ اما حمل و نقل زمینی مناسب ترین راه برای مسیرهای کوتاه و مستقیم است. در این روش بارگیری و تخلیه کالاها در مقایسه با حمل و نقل دریایی یا ریلی بسیار ساده تر انجام می شود.در نتیجه زمان کمتری صرف می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا کالاهای خود را به سرعت دریافت کنید.

حمل و نقل زمینی به طور موثر راه حل مستقیم برای حمل و نقل کالا و محموله های شما باقی می ماند، زیرا این روش یکی از سریع ترین راه های حمل می باشد.به عبارت دیگر محموله بطور مستقیم از نقطه A به نقطه B و بدون نیاز به تغییر در روش های حمل، جابجا می‌گردد.

این نوع حمل و نقل از نظر وقوع تاخیرهای پیش بینی نشده نسبت به سایر روش های حمل، قابل اطمینان تر می‌باشد. در واقع، وسایل نقلیه جاده ای دارای امکانات بیشتری برای مدیریت برنامه های حمل و نقل هستند. این امر به آنها اجازه می دهد تا به زمان و مکان برنامه های مشخص شده در قرارداد حمل بهتر عمل کنند.

بیشتر بخوانید : انواع روش های فریت بار

تنوع و تناسب خدمات در شرایط حمل و نقل جاده ای:

تنوع و تناسب خدمات در شرایط حمل و نقل جاده ای

 

تنوع خدمات در شرایط حمل و نقل جاده ای و ریلیبه دلیل وجود شرایط و خدمات متنوعی که در این روش حمل وجود دارد، حمل و نقل زمینی یکپارچگی بیشتری نسبت به سایر روش ها دارا می باشد.ازجمله این خدمات متنوع می توان به مواردی همچون: حمل فله ای کالا، حمل  TL (تریلی با بار کامل – full truckload)، حمل  LTL (بار کمتر از ظرفیت تریلی – less than truckload) اشاره کرد.این تنوع در خدمات، حمل و نقل زمینی را با تمام نیازهای شما سازگار می‌کند.

انعطاف پذیری: مزیت عمده حمل و نقل زمینی

مزیت عمده حمل و نقل زمینی

همانطور که می بینید، حمل و نقل از طریق وسایط نقلیه سنگین مانند کامیون ها در مقایسه با دیگر روش های حمل و نقل انعطاف پذیری بیشتری دارد.چه از نظر سهولت در شیوه های بارگیری و تخلیه و چه از نظر توانایی انطباق با شرایط جاده (مانند شرایط آب و هوایی و ترافیک)، حمل و نقل زمینی قطعا تمام نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.

حمل و نقل زمینی به طور فزاینده ای از مزایای ابزارهای پیشرفته و فن آوری استفاده می کند که موجب کارآمدی بیشتر این روش حمل می شود.این تکنولوژی این شرکت ها را به پیشرفت های منطقی و غیرقابل انکاری رسانده است.

بویژه در ارتباطات و نظارت بر وضعیت حمل کالا بطور لحظه ای (مانند گیرنده های GPS که بروی کامیون های حمل بار نصب می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند تا در هر لحظه موقعیت محموله خود را ببینید).از دیگر مزیت های ارسال بار زمینی این است که شما می توانید با کارشناسان و شرکت های حمل کننده بطور مستقیم ارتباط برقرار  کنید و از این طریق آنها می توانند به شما در فرآیند تصمیم گیری کمک کنند.

ویژگی های حمل  و نقل زمینی :

ویژگی های حمل  و نقل زمینی

  • هزینه: قیمت مناسب که بسته به مقصد و نوع بار متفاوت است. قیمت ها به طور کلی در مسیرهای کوتاه کم است و حمل کننده ها می‌توانند از گزینه های مختلفی استفاده کنند: کمتر از مقدار کل بار کامیون (LTL) و کامیون کامل (FTL).
  • فاصله: حمل و نقل جاده ای برای حمل و نقل در یک قاره و یا قاره ها نزدیک به هم ترجیح داده می‌شود. برای فواصل کوتاه، زمان کوتاه تری از حمل و نقل ریلی فراهم می کند. علاوه بر این، حمل و نقل جاده ای به راحتی خدمات تحویل درب به درب را ارائه می‌دهد.
  • نوع محموله: در حمل و نقل با روش زمینی طیف متنوعی از کالاها را می توانید حمل کنید.
  • زمان حمل: برای مسیرهای کوتاه این روش بسیار سریعتر از سایر روش های حمل می‌باشد.

فریت بار :

برای اینکه از ارزانترین و پایین ترین قیمت ارسال بار در ایران مطلع شوید ، باید با چند شرکت حمل و نقل بین المللی صحبت کنید . پیشنهاد ما این است که از هزینه ها و شرایطی که شرکت جهان کالا کارگو برای ارسال بار دارد ، مطلع شوید . مطمئن باشید این شرکت ارزانترین فریت بار را به شما ارائه خواهد داد و اگر قصد صرفه جویی در قیمت فریت بار را دارید ، شرکت جهان کالا کارگو شرایط ایده آلی را برای شما فراهم خواهد کرد .

شرکت جهان کالا کارگو:

شرکت جهان کالا کارگو یکی از بهترین شرکت های صادرات کالا به کشور های مختلف است. در این مقاله درباره نحوه صادرات برنج به خارج از کشور توضیح دادیم. اگر قصد صادرات برنج به خارج از کشور را دارید میتوانید به راحتی با کمک شرکت جهان کالا کارگو صادرات خود را شروع کنید و به آنچه میخواهید دست پیدا کنید.

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

از جمله ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو عبارتند از:

• حمل و نقل و اضافه بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود

• جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید

• امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور

• جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید

• حمل و نقل و اضافه اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا

• حمل و نقل و اضافه بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا

• مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور

• انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری

• تعیین شرایط حمل و نقل و اضافه بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

برای کسب اطلاعات بیشتر ازحمل و نقل زمینی ، همین حالا با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت کنید:

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 20 =