فریت بار به استکهلم

فریت بار به استکهلم

وقتی بحث مهاجرت به استکهلم مطرح می شود ، نگرانی های مختلفی را با خود به همراه خواهد داشت که در این بین ، ارسال بار و فریت بار به استکهلم میتواند یکی از دغدغه های اصلی و مهم برای مهاجران باشد.

 

درباره استکهلم

استکهلم (Stockholm) یکی از بزرگترین و پر جمعیت ترین شهرهای کشور سوئد بوده و پایتخت این کشور نیز هست . شهر استکهلم در شهرستان استکهلم قرار دارد و به دلیل آب‌ راه ‌های متعددی که در استکهلم وجود دارد ، این شهر با نام ونیز شمال  نیز شناخته شده و معروف است . جالب است بدانید شهر استکهلم بر روی چهارده جزیره که با پل به یکدیگر متصل هستند ، بنا شده ‌است .

از انجایی که استکهلم یکی از پر رشد ترین پایتخت های اروپا محسوب می شود و شرایط درآمدزایی و اشتغال‌زایی در این کشور بسیار زیاد است ، سالانه تعداد زیادی از افراد از کشورهای مختلف و ایران به این شهر مهاجرت می کنند تا شرایط بهتری برای تحصیل ، کار و ادامه زندگی داشته باشند .

 

بنابراین اگر قصد دارید بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی برای فریت بار به استکهلم را پیدا کنید و با شرایط ارسال بار به استکهلم آشنا شده و نرخ حمل بار به استکهلم را بدانید ، حتما در ادامه با ما همراه باشید .

 

فریت بار به استکهلم | ارسال بار به استکهلم

فریت بار معمولا برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور دیگری دارند ، مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوانند وسایل و لوازم مورد نیاز خود را از طریق فریت بار به کشور مقصد ارسال کنند . این نوع ارسال بار برای مقاصد شخصی انجام می گیرد و هیچ ماهیت تجاری ندارد و به نوعی بار خصوصی محسوب شده و از فریت بار برای ارسال آن استفاده می شود .

همانطور که می دانید حمل بار مسافری بسیار محدود است و حمل اضافه بار با هواپیما مسافربری معمولا هزینه بسیار بالایی به همراه دارد . برای برطرف کردن این مشکل ، بهترین راه حل این است که با شرکتهای حمل و نقل بین المللی همکاری کنید تا بتوانید تمام وسایل و بار مورد نیاز خود را از طریق قانونی و کاملا ایمن به شهر استکلهم ارسال کنید .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ارائه خدمات باربری و حمل و نقل بین المللی است که میتواند بهترین انتخاب برای ارسال بار استکهلم باشد . کارشناسان مجرب این شرکت ، با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار دارند به شما کمک می کنند تا بتوانید بهترین مسیر برای ارسال بار به استکهلم را انتخاب کرده و بعد از بسته بندی کاملا  استاندارد و ایمن بار و همچنین انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم ، محموله و بار شما را به استکهلم ارسال خواهند کرد .

 

ارسال بار به استکهلم
ارسال بار به استکهلم

شرایط فریت بار به استکهلم

برای فریت بار به استکهلم باید یک سری مراحل قانونی و مهم طی شود و به همین دلیل لازم است که با شرایط فریت بار به استکهلم آشنا باشید . شما می توانید با همکاری شرکت جهان کالا کارگو ، تمام مراحل و شرایط مربوط به ارسال بار به استکهلم را کاملا دقیق و قانونی طی کنید و یک ارسال بار ایمن و مطمئن را تجربه نمایید . در زیر  به مهم ترین شرایط فریت بار به استکهلم اشاره کردیم :

 

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو و دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه
  • بازدید رایگان بار و محموله شما توسط کارشناسان مجرب
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار به استکهلم بصورت هوایی یا دریایی و اعلام نرخ کتبی خدمات
  • انجام کلیه امور بسته بندی با کیفیت استاندارد در محل ، تخلیه و بار گیری تا فرودگاه امام خمینی
  • انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم
  • صدور بارنامه مخصوص
  • ارسال بار یا فریت بار به استکهلم

 

به طور کلی شما می توانید ارسال بار به استکهلم را هم از مسیر دریایی و هم از مسیر هوایی انجام دهید .

ارسال بار هوایی به استکهلم بسیار سریع تر انجام می شود و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن ، بار و محموله ای که به استکهلم ارسال کردید را تحویل بگیرید . این روش معمولا برای بارهای کم ، مواد غذایی فاسد شدنی ، کالاهای ارزشمند و وسایلی که تمایل دارید در خیلی سریع به استکهلم برسند ، مناسب خواهد بود و به نسبت دارای هزینه بالاتری نیز هست .

ارسال بار به استکلهم از مسیر دریایی معمولا زمان بر بوده اما هزینه بسیار مقرون به صرفه تری خواهد داشت و شما میتوانید از این طریق وسایل بسیار بزرگ و با حجم بالا مثل مبلمان و وسایل بزرگ منزل را نیز به استکهلم ارسال نمایید و اگر برنامه ریزی دقیق و مناسبی داشته باشید می توانید وسایل و باری که از مسیر دریایی به استکهلم ارسال کردید را نیز در زمان مناسب و مورد نظر خود تحویل بگیرید .

 

هزینه فریت بار به استکهلم
هزینه فریت بار به استکهلم

 

نرخ حمل بار به استکهلم

نرخ حمل بار به استکهلم به عوامل مختلفی مثل حجم و وزن و ابعاد کالا ، فاصله شهر و کشور مبدا تا استکهلم ، نوع مسیری که برای حمل بار به استکهلم در نظر گرفتید ، هزینه های مربوط به بسته بندی ، گمرک ، بیمه و شرکت باربری متفاوت خواهد بود و به همین دلیل نمی توان نرخ واحد و مشخصی را برای حمل بار به استکهلم اعلام کرد.

 

بهترین پیشنهاد این است که با شرکت جهان کالا کارگو با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و در این زمینه اطلاعات خوبی کسب نمایید .

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

فریت بار و ارسال بار به استکهلم یکی از روش های مطمئن و عالی برای ارسال وسایل شخصی به این شهر است و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه مناسب ، وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را  به استکهلم و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید . شما میتوانید با همکاری شرکت جهان کالا کارگو ، تمام مراحل قانونی برای فریت بار یا ارسال بار به استکهلم را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و ارسال بار ایمن و مطئنی به این شهر داشته باشید .

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 18 =