فریت بار به اوهایو | بهترین تعرفه و خدمات

فریت بار به اوهایو

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جزئیات فریت بار به اوهایو و آشنایی با یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های ایرانی فعال در زمینه ارسال بار به خارج از کشور، در ادامه این مطلب با ما همراه بمانید.

 

 

درباره اوهایو

اوهایو (Ohio) یکی از ایالت های شرقی آمریکاست که از شمال غربی با ایالت میشیگان، از شرق با ایالت پنسیلوانیا، از جنوب شرقی با ایالت ویرجینیای غربی، از غرب با ایالت ایندیانا، از جنوب با ایالت کنتاکی و از سمت شمال با دریاچه ایری دارای مرز مشترک است.

شهر کلمبوس (Columbus) پایتخت اوهایو است و کلیولند (Cleveland) بزرگترین شهر آن است. از دیگر شهرهای مهم اوهایو می توان به شهرهای سینسیناتی (Cincinnati)، تولیدو (Toledo) و دیتون (Dayton) اشاره کرد.

اوهایو یکی از ایالت های صنعتی امریکاست که تولید ناخالص داخلی بالایی دارد و از نظر فرهنگی یکی از ایالت ‌های غرب میانه آمریکا محسوب می شود. جالب است بدانید که ایالت اوهایو به ایالت شاه بلوط نیز معروف است. زیرا خواستگاه این درخت به طور بومی در این ایالت است.

اقتصاد پر رونق ایالت اوهایو تاثیر بسیار خوبی در پیشرفت بازار کار این ایالت داشته و همین موضوع سبب شده تا افراد زیادی متقاضی مهاجرت به اوهایو باشند. اگر شما نیز جز ان دسته از افرادی هستید که قصد مهاجرت کاری یا تحصیلی به اوهایو را دارند و می خواهید با کم هزینه ترین روش، تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به این ایالت بفرستید و نگرانی از بابت هزینه اضافه بار مسافری نداشته باشید، بهترین پیشنهاد این است که از روش فریت بار به اوهایو استفاده کنید و مطمئن باشید این روش، یکی از بهترین و مقرون صرفه ترین روش ها برای حمل کالا به اوهایو، یا ارسال کالا به اهایو است.

فریت بار به اوهایو  | حمل کالا به کلیولند :

به طور کلی، حمل کالا یا فریت بار عبارت است از حمل و نقل کالاها، بار و محموله ای که ماهیت شخصی دارند و با کشتی، هواپیما، کامیون یا از طریق قطار و جاده به سمت شهر یا کشور مقصد حمل می شوند.

برای افرادی که قصد مهاجرت به یکی از کشورهای خارجی را دارند، وزن چمدان و هزینه ای که باید برای حمل بار به خارج از کشور پرداخت نمایند بسیار پر اهمیت است و به همین دلیل تلاش می کنند تا بهترین و مقرون صرفه ترین روش را برای حمل کالا به مقصد خود را انتخاب نمایند.

حمل کالا به اوهایو یا فریت بار به اوهایو یکی از روش ها بسیار مطمئن و قانونی است که معمولا برای بارهایی که وزن آن از ۴۵ کیلوگرم بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرد تا افراد بتوانند تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را بدون نگرانی از هزینه اضافه بار و در شرایط کاملا قانونی و مطابق با استانداردهای بین المللی به شهر یا کشور مقصد خود ارسال نمایند.

با استفاده از این روش، کالاها بر روی پالت ها یا در جعبه های بزرگ و محکم بارگیری می شوند و با استفاده از یک یا چند روش حمل و نقل به وقصد مورد نظر شما حمل خواهند شد.

بنابراین، اگر تصمیم دارید اسباب و لوازم منزل، وسایل شخصی، کتاب و غیره را به اوهایو ارسال کنید، بهترین پیشنهاد این است که از روش فریت بار به اوهایو یا فریت بار به کلیلوند استفاده کنید.

با استفاده از خدمات فریت بار به اوهایو تمام نگرانی ها و دغدغه شما از بابت سنگین شدن چمدان و پرداخت هزینه اضافی به عنوان اضافه بار مسافری کم می شود و می توانید با هزینه مناسب تر، تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را با بسته بندی ایمن و استاندارد به اوهایو بفرستید.

بیشتر بخوانید : فریت بار به آمریکا

 

فریت بار به کلیولند

 

ارسال کالا به اوهایو:

برای استفاده از خدمات ارسال کالا به اوهایو باید از چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به اوهایو به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کرده تا برای ورود بار به محوطه مجوزهای لازم را دریافت کنید.

سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کرده تا مورد بازدید و بررسی قرار گیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر خواهد شد و بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند ؛ مثل شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کرده تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود.

سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال کالا به اوهایو اماده شود.

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی:

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

ارسال کالا به اوهایو

 

هزینه فریت بار به اوهایو

برای تعیین و محاسبه هزینه فریت بار به اوهایو عوامل مختلفی از جمله روش حمل و نقل (هوایی یا دریایی)، فاصله مبدا تا مقصد، اندازه و وزن بار و محموله، خدمات ویژه ای که برای حمل بار به اوهایو ارائه می شود، هزینه تشریفات گمرکی و اخذ مجوز، نرخ ارز، بسته بندی کالا و محموله و حمل آن تا فرودگاه بین المللی و غیره تاثیر گذار خواهد بود و به همین دلیل نمی توان یک هزینه مشخص و ثابت را به عنوان هزینه فریت بار به اوهایو عنوان کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه فریت بار به اوهایو، همین حالا با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید. کارشناسان متخصص این مجموعه بعد از اینکه سوالاتی در رابطه با وزن و حجم بار و محموله شما کسب کردند می توانند هزینه تقریبی فریت بار به اوهایو را به شما اعلام کنند.

 

برای اطلاع از هزینه فریت بار به مریلند بهتر است با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

خدمات فریت بار به تمام افرادی که قصد مهاجرت یا مسافرت به سایر کشورهای دنیا را دارند این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از سنگین شدن چمدان خود، تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را با همکاری یک شرکت معتبر و عالی در زمینه حمل و نقل بین المللی در بسته بندی ایمن و استاندارد به شهر یا کشور مقصد خود ارسال کرده و در زمان تعیین شده تحویل بگیرند. بنابراین اگر قصد ارسال بار به اوهایو را دارید بهترین پیشنهاد این است که با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =