فریت بار به ایندیانا را با خیال راحت به ما بسپارید!

فریت بار به ایندیانا جهان کالا کارگو

اگر شما نیز قصد مسافرت یا مهاجرت به ایندیانا را دارید و می خواهید با روش های ارسال بار به ایندیانا و مراحل فریت بار به ایندیانا آشنا شوید، حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید و با یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های فعال در زمینه فریت بار به ایندیانا آشنا شوید.

 

درباره ایالت ایندیانا:

ایالت ایندیانا (Indiana) یکی از ایالت های غرب میانه آمریکاست که از همان ابتدا به عنوان مکان زندگی هندی ها و سرخ پوستان بوده است. ایندیانا از شمال با ایالت میشیگان، از جنوب با ایالت کنتاکی، از شمال ‌غربی با ایالت میشیگان و از غرب با ایالت ایلینوی هم مرز است.

ایندیاناپلیس (Indianapolis) مهم ترین شهر و پایتخت ایالت ایندیانا بوده و شهرهای فورت وین (Fort Wayne)، اوانسویل (Evansville)، ساوت بند (South Bend) و بلومینگتون (Bloomington) از جمله شهرهای مهم در این ایالت هستند.ایالت ایندیانا شامل ۹۲ شهرستان است.

این ایالت به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد بسیار مهم بوده و به نوعی چهار راه مرکزی آمریکا محسوب می شود.ایندایانا شامل بیش از ۲۰ مرکز علمی و دانشگاه معتبر است که کیفیت آموزش در این مراکز علمی بسیار باکیفیت بوده و از همین رو، بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل این ایالت از امریکا را انتخاب می کنند.

 

فریت بار به ایندیانا:

 

حمل کالا به ایندیانا

مسافرت و مهاجرت به خارج از کشور معمولا با دغدغه های بسیار زیادی همراه است و اگر اینطور تصور کنیم که تمام اقدامات اولیه برای این منظور به درستی انجام شده باشد. وقتی نوبت به جمع کردن وسایل مورد نیاز و بستن چمدان می رسد، با یک دغدغه جدید مواجه خواهید شد.

همانطور که می دانید شرکت های هواپیمایی برای هر مسافر و چمدانی که باید حمل کند، محدودیت وزن قرار داده اند و اگر وزن چمدان بیشتر از حد مجاز باشد باید هزینه ی زیادی را به عنوان هزینه اضافه بار مسافری پرداخت نمایید.

بنابراین اگر احساس کردید که وزن چمدانی که قرار است همراه با خود به ایندیانا ببرید، بیشتر از حد مجاز است، بهترین پیشنهاد این است که به جای پرداخت هزینه اضافه بار مسافری، از خدمات فریت بار به ایندیانا استفاده کنید.

با استفاده از خدمات ارسال کالا به ایندیانا می توانید بار و محموله خود را که دارای وزن بیشتری از ۴۵ کیلوگرم و بالاتر را دارد و شامل وسایل شخصی شما بوده و هیچ ممنوعیتی از نظر قوانین بین المللی ندارند را با بسته بندی استاندارد و در شرایط کاملا ایمن  برای ارسال به ایندیانا آماده کنید و مطمئن باشید که بار و محموله شما در زمان مناسب و کاملا سالم و ایمن به شهر یا مقصد مورد نظر شما خواهد رسید و می توانید با در دست داشتن مدارک شناسایی لازم، بار و محموله خود را در ایندیانا تحویل بگیرید.

ارسال کالا به ایندیانا:

 

ارسال کالا به ایندیانا

برای استفاده از خدمات فریت بار به ایندیانا، باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به ایندیانا، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید .

سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود.

سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای فریت بار به ایندیانا اماده شود.شرکت جهان کالا کارگو، یکی از شرکت های معتبر و متخصص در زمینه ارسال بار به خارج از کشور است که می تواند از بسته بندی استاندارد و ایمن بار و محموله تا حمل بار به فرودگاه بین المللی و انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم در کنار باشد تا تمام این مراحل کاملا درست و قانونی پیش رفته و بار و محموله شما برای فریت بار به ایندیانا اماده شود.

علاوه بر این امکان پیگیری انلاین ارسال بار به ایندیانا و هر مقصد دیگری از دنیا توسط شرکت جهان کالا کارگو فراهم است و شما می توانید بار و محموله خود را از مبدا تا رسیدن به مقصد پیگیری کنید.به طور کلی، خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی:

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

 حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود

  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

هزینه فریت بار به ایندیانا:

 

هزینه فریت بار به ایندیانا

هزینه های مربوط به حمل و نقل بین المللی و فریت بار به ایدیانا به عوامل مختلفی از جمله حجم و وزن بار و محموله، نوع حمل و نقل دریایی یا هوایی، مبدا و موارد دیگر بستگی دارد.هنگامی که این متغیرها محاسبه شدند، شرکت حمل و نقل قیمتی را به عنوان هزینه فریت بار به ایندیانا برای محموله شما تعیین می کند.

به طور کلی، هر شرکت حامل بسیاری از عوامل فوق را در نظر می گیرد تا مدل های مختلف قیمت گذاری حمل و نقل و روش های حمل و نقل را ارائه دهد.به عنوان مثال، در هنگام محاسبه هزیته فریت بار در شرکت جهان کالا کارگو، هرچه وزن بار و محموله بیشتر باشد، نرخ کرایه حمل و نقل به نسبت کمتر خواهد شد.

 

برای اطلاع از هزینه فریت بار به ایندیانا بهتر است با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

 

خلاصه مطلب

فریت بار یا ارسال بار به خارج از کشور، یکی از روش های بسیار کاربردی و مقرون به صرفه ای است که می توانید برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها مورد استفاده قرار دهید.

شرکت جهان کالا کارگو با تخصص و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند بهترین راهنمای شما در این زمینه بوده و با ارائه شرایط عالی، محموله و بار شما را به ایندیانا یا هر مقصد دیگری ارسال کند.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =