فریت بار به تورنتو

فریت بار به تورنتو

اگر قصد دارید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هر آن چیزی که ممکن است در تورنتو به آن نیاز داشته باشید را به راحتی و در شرایط کاملا ایمن و قانونی به تورنتو ارسال کنید ، بهترین پیشنهاد این است که از خدمات فریت بار به تورنتو یا ارسال بار به تورنتو استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : فریت بار به کانادا

درباره تورنتو

تورنتو (Toronto) پر جمعیت ترین شهر در کانادا (Canada) و مرکز استان انتاریو (Ontario) است که چهارمین شهر پرجمعیت آمریکای شمالی بوده و همچنین به  به عنوان پایتخت اقتصادی کانادا و یکی از مراکز اقتصادی بزرگ جهان و یک شهر جهانی نیز شناخته شده و معروف است. از لحاظ جغرافیایی ، تورنتو در منطقه جنوبی انتاریو و در شمال ‌غرب دریاچه انتاریو قرار دارد.

جالب است بدانید که بیشتر جمعیت تورنتو را مهاجرین تشکیل می‎ دهند و جمعیت ایرانیان ساکن در تورنتو نیز بسیار زیاد است. چرا که این شهر هم از نظر اقتصادی ، هم از نظر امنیت و هم از نظر شرایط تحصیل و کار در سطح بسیار خوبی قرار دارد و افرادی که تمایل دارند تجربه زندگی در کشورهای جهان اول را داشته باشند ، تورنتو را به عنوان مقصد خود برای مهاجرت انتخاب می کنند.

فرقی نمی کند با چه هدف و قصدی به تورنتو مهاجرت یا سفر می کنید ! در هر صورت لازم است یک سری وسایل و لوازم شخصی را با خود به این کشور ببرید و اگر مقدار بار و چمدانی که با خود حمل می کنید ، بیشتر از حد مجاز تعیین شده توسط شرکت هواپیمایی باشد ، باید هزینه زیادی را به عنوان حمل اضافه بار مسافری بپردازید.

 

برای آشنایی بیشتر با شرایط فریت بار تورنتو و هزینه ارسال بار به تورنتو حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید و با بهترین شرکت ایرانی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد آشنا شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه فریت بار به پاریس می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

حمل بار به تورنتو

همانطور که می دانید افرادی که به کشورهای دیگر مانند تورنتو سفر می کنند ، با محدودیت حمل بار مواجه هستند ، اما به هر دلیلی مجبور هستند وسایل و بار اضافی و بیشتری را همراه خود به این کشور ببرند ! در این شرایط ارسال بار یا فریت بار می تواند یکی از گزینه های عالی و مقرون به صرفه برای ارسال تمام چیزهایی باشد که نمی توانید در هواپیما مسافری همراه خود داشته باشید. در واقع با استفاده از این روش ، هم در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد و هم دیگر نگرانی از بابت سنگین شدن چمدان خود نخواهید داشت !

فریت بار به تورنتو را می توانید با همکاری شرکت های معتبر و حرفه ای که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند انجام دهید. شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های معتبر و متخصص در زمینه باربری بین المللی است و خدمات فریت بار و ارسال بار به تورنتو را با قیمت رقابتی و عالی به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

ارسال بار به تورنتو
ارسال بار به تورنتو

 

شرکت جهان کالا تمام مراحل فریت بار به تورنتو از بسته بندی استاندارد و ایمن گرفته تا حمل بار و تخلیه در فرودگاه بین المللی ، انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار هوایی به تورنتو را انجام میدهد و از تمام قوانین و مقرراتی که برای فریت بار به تورنتو و کانادا وجود دارد مطلع است و تمام کارهایی که برای ارسال بار ایمن و مطمئن به تورنتو را کاملا دقیق و درست انجام خواهد داد تا خیالتان از بابت سالم و به موقع رسیدن بار و محموله به تورنتو راحت باشد.

این شرکت بعد از انجام مراحل قانونی برای فریت بار به تورنتو ، بارنامه هوایی که حاوی اطلاعات فرستند ، اطلاعات گیرنده و محتویات بار است را برای شما صادر می کند و سپس بار و محموله شما را با ایرلاین های معتبر به سمت تورنتو ارسال می کند.  نکته دیگری که در رابطه با شرکت جهان کالا کارگو وجود دارد این است امکان پیگیری انلاین محموله و بار از زمان ارسال تا تحویل در تورنتو را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا خیالتان از بابت ارسال بار هوایی به تورنتو کاملا راحت باشد.

در واقع خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد. این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

 

از دیگر ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

مراحل ارسال بار به تورنتو

اگر تصمیم دارید بار و محموله ای که به سمت تورنتو ارسال می کنید در سریع ترین زمان ممکن به این شهر برسد بهترین پیشنهاد این است که از روش ارسال بار هوایی به تورنتو استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید از خدمات فریت بار یا ارسال بار هوایی به تورنتو بهره مند شوید باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به تورنتو ، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد. بعد از بازرسی ، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به تورنتو اماده شود.

البته شما می توانید با همکاری شرکت جهان کالا کارگو ، انجام تمام این مراحل و اخذ مجوزهای لازم و تشریفات کمرگی را به کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو بسپارید و خیالتان از این بابت راحت باشد. زیرا کارشناسان این مجموعه با تمام قوانین و مقررات مربوط به ارسال بار هوایی به تورنتو و کانادا آشنا بوده و بار و محموله شما را در شرایطی کاملا ایمن و قانونی برای ارسال به تورنتو آماده خواهند کرد.

به طور کلی ، برای بهره مندی از خدمات فریت بار به تورنتو توسط شرکت جهان کالا کارگو لازم است مراحل زیر را انجام دهید :

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو جهت بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • دریافت مشاوره و تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار به تورنتو بصورت هوایی یا دریایی و اعلام نرخ کتبی خدمات
  • انجام کلیه امور بسته بندی با کیفیت استاندارد در محل ، تخلیه و بار گیری تا فرودگاه امام خمینی
  • انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به تورنتو
  • صدور بارنامه مخصوص
  • ارسال بار یا فریت بار به تورنتو
  • امکان پیگیری بار تا رسیدن به تورنتو

 

هزینه ارسال بار به تورنتو
هزینه ارسال بار به تورنتو

هزینه فریت بار به تورنتو | هزینه ارسال بار به تورنتو

هزینه فریت بار به تورنتو به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک هزینه ثابت و مشخص برای آن بیان کرد. به طور کلی هزینه ارسال بار به تورنتو شامل هزینه بسته بندی محموله ، هزینه شرکت برای ثبت و ارسال محموله ، ارزش محموله ،  وزن و ابعاد محصول یا کالا ، مبدا کالاهایی که ارسال می کنید و فاصله ان تا تورنتو ، هزینه گمرک و غیره بستگی دارد.

برای اینکه بتوانید با هزینه فریت بار به کانادا آشنا شوید بهترین پیشنهاد این است که با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و به طور تقریبی از هزینه ارسال بار به تورنتو مطلع شوید :

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه فریت بار به پاریس می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار و ارسال بار به تورنتو یکی از روش های مطمئن و عالی برای ارسال وسایل شخصی به این شهر است و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه مناسب ، وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را  به تورنتو و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید. شما میتوانید با همکاری شرکت جهان کالا کارگو ، تمام مراحل قانونی برای فریت بار یا ارسال بار به تورنتو را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و ارسال بار ایمن و مطئنی به این شهر داشته باشید.

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =