فریت بار به دوحه

فریت بار به دوحه

اگر قصد دارید به دوحه مهاجرت کنید و می خواهید با بهترین و مقرون صرفه ترین روش برای فریت بار به دوحه آشنا شوید، حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید و همچنین با بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی فعال در زمینه فریت بار و خارج از کشور آشنا شوید.

 

دوحه (Doha) پایتخت ثروتمندترین کشور دنیا قطر است که به عنوان پرجمعیت ترین شهر این کشور نیز شناخته شده است. این شهر در سواحل خلیج فارس قرار گرفته و به عنوان پایتخت تجاری قطر و یکی از مراکز مالی در خاورمیانه است که توسط شبکه جهانی سازی و تحقیقات شهرهای جهانی در سطح بتا در نظر و قرار گرفته شده‌است. دوحه در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی در در زیر ساخت ‌های شهری داشته به گونه ای که از یک دهکده ساحلی به یک شهر مدرن تبدیل شده است. این شهر زمانی به خاطر صید مروارید شهرت داشت اما امروزه به خاطر ذخایر عظیم گاز طبیعی و نفت شهرت دارد.

شهر دوحه دارای فرودگاه بین‌المللی (حمد) و همچنین مرکز شرکت هواپیمایی قطریه نیز هست که این فرودگاه یکی از طولانی ‌ترین باندهای پروازی آسیا و همچنین دنیا رو به خود اختصاص داده ‌است.

اگرچه دوحه مرکز اقتصادی قطر محسوب می شود اما به عنوان یک مقصد کاری نیز شناخته شده‌ است و به تازگی نیز به عنوان یک شهر توریستی نو ظهور در حال رشد و توسعه است.

 

حمل بار به دوحه

قطر و دوحه مکان مناسبی برای تعطیلات مجلل، برای یک سفر سریع، کمی خرید و آفتاب گرفتن، برای یک سفر کاری، یا حتی یک شهر عالی و منحصر به فرد برای مهاجرت است. بنابراین فرقی ندارد با چه هدفی قصد رفتن به دوحه را داشته باشید، در هر صورت، لازم است تمام وسایل خود را به آنجا منتقل کنید و با هزینه های هنگفتی از خطوط هوایی خود مواجه خواهید شد!

در این شرایط، جهان کالا کارگو می تواند بهترین و مناسب ترین روش برای حمل بار به دوحه را به شما معرفی کرده و شما را در این مسیر همراهی می کند.

اگر می خواهید بدون چمدان سفر کنید، برای صرفه جویی در هزینه یا دردسر در سفرتان، می توانید چمدان های خود را که دارای وزن بیشتر از ۴۵ کشیلوگرم هستند را به شرکت جهان کالا کارگو تحویل دهید تا با شرایط کاملا قانونی و ایمن و با هزینه بسیار مناسب تر به دوحه ارسال کنند. خدمات این شرکت مقرون به صرفه‌ تر از هزینه‌ های اضافه بار است که امروزه در فرودگاه‌ دریافت می شود و استفاده از این خدمات نیز بسیار آسان است.

 

 

راه های حمل و نقل و ارسال بار به دوحه و قطر

صرف نظر از دلیل سفر به قطر، باید نوعی چمدان همراه خود داشته باشید. چندین گزینه برای حمل و نقل چمدان شما وجود دارد که برخی از آن ها برای شما مناسب تر از بقیه خواهند بود. در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

ارسال چمدان به دوحه

اگر فقط برای تعطیلات به دوحه می روید یا اگر مدت بیشتری در آنجا اقامت دارید، می توانید چمدان خود را با استفاده از خدمات فریت بار به دوحه ارسال کنید. شما می توانید هر آنچه را که نیاز دارید را در بسته بندی ایمن و استاندارد به شرکت جهان کالا کارگو تحویل دهید تا بعد از انجام اقدامات قانونی و تشریفات گمرکی به دوحه ارسال شود. این بدان معنی است که شما می توانید با دانستن اینکه چمدان شما مراقبت می شود و بدون ترس از هزینه بار اضافی، از سفر خود به قطر لذت کامل ببرید.

 

ارسال وسایل منزل به دوحه

اگر به قطر مهاجرت می کنید، باید به فکر انتقال بین المللی وسایل منزل خود به قطر باشید تا اموال خود را نیز جابه جا کنید. برای این منظور لازم است یک شرکت حمل و نقل معتبر را انتخاب کنید و مطمئن شوید که تمام اقلام خود را با دقت بسته بندی کرده اید تا به صورت یک تکه به دوحه برسند. شرکت جهان کاالا کارگو یکی از شرکت های معتبر و متخصص در زمینه فریت بار به خارج از کشور است که خدمات بسته بندی بار و محموله و وسایل منزل را با دفت و مطابق با استاندارد های بین المللی به مشتریان خود ارائه می دهد تا خیالشان از بابت سالم رسیدن این وسایل به مقصد مطمئن باشد.

 

ارسال وسایل دانشجویی به دوحه

اگر تحصیل در یکی از موسسات آموزش عالی در دوحه یا قطر، مانند دانشگاه قطر را انتخاب کرده اید، می توانید از  خدمات فریت بار به دوحه برای ارسال وسایل خود به محل اقامت دانشجویی خود در هر ترم استفاده کنید و دوباره به خانه بازگردید. این به شما این امکان را می دهد که به اندازه کافی دارایی خود را به همراه داشته باشید تا در خوابگاه دانشجویی احساس راحتی کنید.

حمل و نقل هوایی یا فریت بار به دوحه و قطر

فریت بار به دوحه یک سرویس بسیار سریع است که بار و محموله شما بعد از بسته بندی استاندارد و انجام تشریفات گمرکی از طریق حمل و نقل هوایی به دوحه ارسال خواهد شد. اگرچه این روش معمولا هزینه زیادی به همراه دارد اما می تواند جز گزینه های خیلی عالی برای افرادی باشد که می خواهند بار و محموله بسیار زیاد و سنگینی را به دوحه ارسال کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن در این شهر تحویل بگیرند.

 

حمل و نقل دریایی و کانتینری به دوحه و قطر

علاوه بر این شما می توانید از حمل و نقل دریایی یا حمل و نقل کانتینری استفاده کنید تا اقلام بزرگ مانند تخت و کمد و وسایل منزل را حمل کنید. البته لازم است بدانید که حمل و نقل دریایی می تواند چندین هفته طول بکشد، اما معمولاً گزینه مقرون به صرفه تری است و برای کسانی که فوراً به اقلام خود نیاز ندارند، خوب است. به خاطر داشته باشید که برای بهره مندی ازاین خدمات نیز همچنان باید هزینه خدمات یک نماینده گمرک را بپردازید و باید حمل و نقل اقلام خود را به و از بنادر سازماندهی کنید که اینکار معمولا توسط شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل بین المللی مانند شرکت جهان کالا کارگو انجام خواهد شد. هنگام استفاده از حمل و نقل کانتینری به قطر، اقلام شما به احتمال زیاد با کشتی به بندر دوحه می رسند.

 

چه چیزی می توانم به قطر بفرستم؟ چه اقلامی محدود هستند؟

به طور کلی، هنگام حمل کالا به دوحه و قطر ضروری است که از قوانین گمرکی فعلی مطلع شوید. شما باید در مورد وظایفی که باید بپردازید و اینکه چه اقلامی مجاز به ارسال به قطر هستند و چه مواردی مجاز نیستند تحقیق کنید.

شما تقریبا هر محصول غیر قابل اشتعالی را می توانید از طریق فریت بار به دوحه ارسال کنید. اما مایعات قابل اشتعال مانند لاک ناخن، عطر، افترشیو، دئودورانت مایع مجاز نیستند. اگر این موارد در چمدان شما گنجانده شود ممکن است به شما بازگردانده شود.

موارد زیر برای ارسال به دوحه و قطر همیشه ممنوع است:

  • اسپری ها یا هر ظروف تحت فشار دیگر
  • کارتریج تونر
  • باتری های جدا شونده و پاوربانک ها
  • حیوانات و محصولات حیوانی
  • سلاح گرم و قطعات اسلحه گرم، مهمات، مواد منفجره، سلاح
  • گل و محصولات گیاهی
  • بقایای انسان یا خاکستر
  • نمونه های پزشکی
  • اقلامی که به محیطی با دمای کنترل شده نیاز دارند
  • داروهای تجویزی و محصولات دارویی
  • تنباکو
  • مصنوعات مذهبی
  • مواد غذایی فاسد شدنی با منشاء حیوانی و مواد غذایی و نوشیدنی های کنترل شده
  • بسته ‌هایی که خیس هستند، نشتی دارند یا هر نوع بویی از خود منتشر می ‌کنند
  • اشیاء با ارزش از جمله عتیقه جات، تابلوهای نقاشی، جواهرات، سنگ های قیمتی و تجهیزات الکتریکی
  • پول نقد یا سایر اشکال ارز قابل معامله
  • کارت های اعتباری
  • گذرنامه یا سایر اسناد شخصی محرمانه
  • اقلام غیر قابل تعویض
  • سایر کالاهای خطرناک
  • کالا های تقلبی
  • سایر کالاهای غیرقانونی یا محدود شده

مراحل فریت بار به دوحه

برای بهره مندی از خدمات فریت بار به دوحه، لازم است که از چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به دوحه به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کرده تا برای ورود بار به محوطه مجوزهای لازم را دریافت نمایید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کرده تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر خواهد شد و بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند ؛ مثل شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کرده تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای فریت بار به دوحه اماده شود.

 

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

 

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

هزینه فریت بار به دوحه

هزینه فریت بار به دوحه معمولا  با توجه به عوامل مختلفی از جمله اندازه و وزن بار و محموله شما و مسیری که برای ارسال بار به دوحه انتخاب کردید، محاسبه می شود. علاوه بر این مواردی مانند هزینه بسته بندی، بیمه، گمرک و ترخیص کالا و غیره نیز بر روی هزینه نهایی فریت بار به دوحه تاثیر گذار هستند. اما نکته مهمی که در رابطه با هزینه فریت بار دوحه وجود دارد این است که هرچه وزن بار و محموله شما بیشتر باشد، هزینه ارسال بار کمتر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه فریت بار به دوحه می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار و ارسال بار یکی از روش های مطمئن و عالی برای ارسال وسایل شخصی به خارج از کشور بوده و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه مناسب، وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را  به دوحه و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال کنید. برای اینکه تمام مراحل حمل کالا به دوحه از مسیر قانونی انجام شده و مشکلی در این زمینه نداشته باشید بهترین پیشنهاد این است که با شرکت جهان کالا کارگو همکاری داشته باشید.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =