فریت بار به روسیه: ارسال بار به روسیه تخصص ماست

فریت بار به روسیه هان کالا کاگو

آشنایی با جغرافیای روسیه ونحوه فریت بار به روسیه:

آشنایی با جغرافیای روسیه

روسیه با ۱۷٬۰۷۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت، پهناورترین کشور جهان است. پهناوری روسیه دو برابر مساحت کانادا یا چین یا ایالات متحده آمریکا است. این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده‌است و بیشتر مناطق کشور سردسیر و کم بارش است.

به همین دلیل بیشتر مناطق این کشور (به ویژه سرزمین بزرگ سیبری) خالی از سکنه هستند و کشاورزی در این مناطق میسر نیست. پایتخت روسیه شهر مسکو است که در باختر و بخش اروپایی کشور است و بزرگترین شهر اروپا است.

روسیه نهمین کشور پرجمعیت دنیاست. تراکم جمعیت روسیه۸.۴ نفر در هر کیلومتر مربع است که از پایینترین نرخهای تراکم جمعیت در جهان است. همچنین نرخ رشد جمعیت در این کشور منفی است. بیشتر جمعیت روسیه در غرب این کشور (بخش اروپایی) زندگی می‌کنند.

بر اساس سرشماری سال ۲۰۱۰ حدود ۸۱ درصد از مردم این کشور از قومیت روس هستند. در مجموع ۱۶۰ گروه قومی در این کشور زندگی می‌کنند. تاتارها ۳.۹ درصد جمعیت روسیه را تشکیل می‌دهند و بزرگترین اقلیت قومی این کشور محسوب می‌شوند.

اقوام اوکراینی، چوواش، باشقیر، چچنی، و ارمنی نیز هر یک بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارند و آوارهای قفقازی، بلاروسی‌ها، آسی‌ها، آذربایجانی‌ها و قزاق‌ها از دیگر اقوام پرجمعیت روسیه هستند.

روسیه اگر چه از لحاظ جغرافیایی عمدتا در آسیا می باشد ولی اکثریت جمعیت روسیه در بخش اروپایی متمرکز شده و از نظر فرهنگی، روسیه بیشتر اروپایی می باشد. با این حال، بخش عمده آسیا با قزاقستان، مغولستان و شمال شرقی چین بیشتر از اروپای شرقی برخورد می‌کند. آن دارای یک تاریخ و فرهنگ غنی است.

معرفی شهرهای مهم روسیه:

  1. مسکو:  پایتخت سرزمین روسیه یکی از بزرگترین شهرهای جهان است و جاذبه های بی پایان را برای ارائه یک بازدید کننده پرماجرا دارد.
  2. ایرکوتسک: شهر مورد علاقه سیبری جهان، در عرض یک ساعت از دریاچه بایکال در راه آهن ترانس سیبری.
  3. کازان: پایتخت فرهنگ تاتار یک شهر جذاب در قلب منطقه ولگا با یک کرملین قابل توجه است.
  4. سنت پترزبورگ: که قبلا لنینگراد نامیده می شود، سرمایه فرهنگی و سیاسی سابق روسیه، خانه ای به عنوان “ارمیتاژ”، یکی از بهترین موزه های جهان است، در حالی که مرکز شهر یک موزه هوای آزاد (رو باز) است که به واسطه آن شهر یکی از مهمترین مقصد سفر در جهان است.

    فریت بار به روسیه
    فریت بار به روسیه

  5.  

فریت بار به روسیه | ارسال بار هوایی به روسیه:

با توجه به رابطه خوب بین ایران و روسیه مخصوصا در سال های اخیر حمل و نقل هوایی بین ۲ کشور رونق دو چندان پیدا کرده است. با توجه به جاذبه های دیدنی شهرهای روسیه سالانه افراد زیادی به قصد زندگی و اقامت طولانی مدت ایران را به مقصد روسیه ترک می کنند.

دیگر نگران اسباب اثاثیه خود نباشید می توانید با کمک شرکت جهان کالا کارگو تمامی وسایل خود را به روسیه ببرید.

روش های ارسال بار به روسیه:

  1. بار مسافری
  2. بار تجاری

در بار مسافری شما با در دست داشتن بلیط و داشتن پاسپورت می توانید برای ارسال بار خودتون اقدام کنید . البته شما باید آدرس و شماره فردی که در روسیه می باشد را برای تحویل بار در اختیار داشته باشید.

اما در فریت بار تجاری شما نیاز به کارت بازرگانی نیز می باشید . در تمامی موارد بالا شرکت ما در کنار شما می باشد و جای هیچ نگرانی نیست.

خدمات ارائه شده توسط شرکت جهان کالا کارگو جهت ارسال بار: 

  • حمل و نقل و فریت لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق زمینی توسط کامیون چادری به صورت خرده بار (گروپاژ) و دربست به کشورهای اروپایی ، خاور دور و آسیای میانه.
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا.
  •  حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی و خارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا.
  • فریت بار به تمامی کشور های اروپایی (فریت بار به آلمان ، فریت بار به سوئد ، فریت بار به هلند ، و….)
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم (گواهی مبداء- گواهی بهداشت- مجوز استاندارد و …)
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری.
  •  ارائه سرویس درب به درب جهت ارسال اوراق و اسناد ، نمونه کالا وسایر محصولات سبک و سنگین.
  •  

آشنایی با شرکت معتبر برای فریت بار به روسیه:

برای اینکه تمام مراحل قانونی فریت بار به روسیه از بسته بندی تا تشریفات گمرکی به درستی انجام گیرد لازم است با یک شرکت معتبر و حرفه ای که خدمات فریت بار ارائه می دهد ، همکاری کنید .

شرکت جهان کالا کارگو با تخصص و تجربه خوبی که در این زمینه دارد ، مراحل لازم و قانونی قبل از فریت بار به روسیه را انجام می دهد . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و با تیم تخصصی و حرفه ای این شرکت صحبت کنید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰ – ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱ – ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱ – ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ – ۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸ – ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

4 دیدگاه در “فریت بار به روسیه: ارسال بار به روسیه تخصص ماست

  1. behzad میگوید:

    با سلام و ادب
    لطفا جهت همکاری (روسیه) با ما از طریق واتس اپ تماس بگیرید
    با نهایت سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 4 =