فریت بار به سنگاپور

فریت بار به سنگاپور

اگر شما نیز قصد مهاجرت به سنگاپور دارید و می خواهید بدانید که چگونه می توان وسایل شخصی و لوازم منزل را به سنگاپور ارسال کرد ، حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید و اطلاعات خوبی در رابطه با نحوه فریت بار به سنگاپور و هزینه ارسال بار به سنگاپور کسب کنید و با بهترین شرکت ایرانی که در زمینه ارسال بار به سنگاپور و خارج از کشور فعال است ، آشنا شوید .

 

درباره سنگاپور

سنگاپور (Singapore) کشوری جزیره ای است که در جنوب شرقی آسیا و در جنوب مالزی واقع شده است . سنگاپور یک مقصد بسیار محبوب با آب و هوای گرمسیری و جمعیت چند فرهنگی است . این کشور همچنین در میان ده کشور برتر برای زندگی با نرخ بسیار پایین جرم و جنایت قرار دارد . سنگاپور در شمال خط استوا قرار گرفته و کشوری ثروتمند و مدرن است و معتبرترین پاسپورت جهان را دارد .

زبان انگلیسی به همراه مالایی (Malay) ، ماندارین (Mandarin ) و تامیل (Tamil) یکی از چهار زبان رسمی سنگاپور است . به این ترتیب ، کسانی که قرار است زندگی جدید خود را در سنگاپور شروع کنند ، با دانستن یکی از این چهار زیان ، ممکن است راحت ‌تر در این کشور جا بیفتند .

 

ارسال بار به سنگاپور

یکی از به ظاهر راحت ‌ترین راه ‌ها برای حمل و نقل چمدان ‌های خود به خارج از کشور ، حمل بار در پرواز است . با این حال ، در انجام این کار ، باید محدودیت وزن بار در خطوط هوایی خود را در نظر داشته باشید . این می تواند به این معنی باشد که شما ممکن است مجبور شوید وسایلی که واقعا به آن نیاز دارید و یا تمایل دارید به هر قیمتی در خارج از کشور همراهتان باشد از چمدان خود خارج کنید ؛ که مطمئنا هیچ کس نمی خواهد این کار را  انجام دهد . گاهی اوقات نیز ممکن است با اینکه وسایل غیر ضروری را از چمدان خود خارج کرده باشید ، همچنان در میز تحویل بار با اضافه بار مواجه شوید.

برای اینکه در هنگام مهاجرت به سنگاپور دغدغه ای در رابطه با ارسال بار و وسایل شخصی و مورد نیاز خود نداشته باشید ، بهترین و ایده آل ترین کار این است که با یک شرکت معتبر که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد ، همکاری کنید . با استفاده از خدمات فریت بار که توسط این شرکت ها ارائه می شود ، می توانید تمام وسایل شخصی ، لوازم منزل ، کتاب و هر ان چیزی که برای شروع زندگی جدید در سنگاپور به آن نیاز خواهید داشت را کاملا قانونی و در شرایط ایمن به سنگاپور ارسال کنید.

 

ارسال بار به سنگاپور
ارسال بار به سنگاپور

علاوه بر این با بهره مندی از خدمات ارسال بار به سنگاپور می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی داشته باشید و با هزینه ای بسیار کمتر نسبت به هزینه حمل اضافه بار مسافری ، چمدان های خود را که دارای وزن بالای ۴۵ کیلو گرم هستند را به سنگاپور ارسال کنید .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکتهایی است که به طور تخصصی در زمینه ارسال بار به خارج از کشور فعالیت دارد و می توانید تمام اقدامات مربوط به فریت بار به سنگاپور را با همکاری این شرکت به بهترین شکل ممکن پیش ببرید .

برای استفاده از خدمات ارسال بار به سنگاپور ، باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به سنگاپور ، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید . سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد . بعد از بازرسی ، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود . سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به سنگاپور اماده شود .

شرکت جهان کالا تمام مراحل ارسال بار به سنگاپور از بسته بندی استاندارد و ایمن گرفته تا حمل بار و تخلیه در فرودگاه بین المللی ، انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار هوایی به سنگاپور را انجام میدهد و از تمام قوانین و مقرراتی که برای فریت بار به سنگاپور وجود دارد مطلع بوده و تمام کارهایی که برای ارسال بار ایمن و مطمئن به سنگاپور را کاملا دقیق و درست انجام خواهد داد تا خیالتان از بابت سالم و به موقع رسیدن بار و محموله به سنگاپور  راحت باشد .

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

ارسال فرش به سنگاپور

برای ارسال فرش به سنگاپور ، باید مشخص کنید که می خواهید فرش ماشینی را به سنگاپور ارسال کنید یا قصد ارسال فرش دستبافت به سنگاپور را دارید . زیرا قوانین ارسال فرش ماشینی و فرش دستبافت به خارج از کشور  ، کمی با هم متفاوت دارند .

قانونی که برای ارسال فرش دستباف به سنگاپور و خارج از کشور وجود دارد به شما اجازه می دهد که فقط فقط ۲ تخته فرش یا ۲۰ متر مربع فرش دستباف را به عنوان بار شخصی به سنگاپور یا خارج از کشور ارسال کنید . اما برای ارسال فرش ماشینی به سنگاپور ، معمولا محدودیت خاصی وجود ندارد و فقط برای ارسال فرش ماشینی به تعداد بسیار زیاد ، باید از روش کارگو برای ارسال فرش به سنگاپور استفاده نمایید .

برای استفاده از خدمات ارسال فرش به سنگاپور نیز بهترین پیشنهاد این است که از خدمات شرکت جهان کالا کارگو بهره استفاده کنید . این شرکت نه تنها ، بسته بندی ایمن و استانداری برای ارسال فرش ها به خارج از کشور به مشتریان ارائه میدهد ، بلکه دارای خدمات حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی نیز بوده و انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال فرش به سنگاپور را نیز کاملا دقیق و قانونی انجام میدهد و در نهایت فرش های بسته بندی شده را برای ارسال به سنگاپور توسط ایرلاین های ایرانی یا خارجی آماده می کند .

 

هزینه فریت بار به سنگاپور
هزینه فریت بار به سنگاپور

 

هزینه فریت بار به سنگاپور

تعیین هزینه فریت بار به سنگاپور به عوامل متعددی وابسته است و این هزینه با توجه به وزن و حجم بار ، مسیری که برای حمل بار سنگاپور انتخاب می شود (دریایی یا هوایی) هزینه های مربوط به بیمه باربری ، هزینه های مربوط به اخذ مجوز و انجام تشریفات گمرکی ، هزینه مربوط به بسته بندی بار و هزینه های شرکت حمل و نقل و نرخ ارز متفاوت و متغییر خواهد بود . اما به طور کلی ، در هنگام تعیین هزینه فریت بار به سنگاپور ، هرچه وزن بار و محموله شما بیشتر باشد ، هزینه فریت بار کمتر خواهد بود .

 

برای اطلاع از هزینه فریت بار به سنگاپور بهتر است با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های عالی برای ارسال وسایل شخصی ، وسایل منزل ، کتاب ، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر ، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به سنگاپور و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید . برای بهره مندی از خدمات فریت بار به سنگاپور و خارج از کشور بهترین پیشنهاد این است که با یک شرکت معتبر که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد ، مثل شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید تا خیالتان از بابت تمام اقدامات قانونیی که برای این منظور باید انجام شود ، راحت باشد .

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − شش =