فریت بار به شیکاگو

فریت بار به شیکاگو

فرقی نمی کند با چه هدفی قصد رفتن به شیکاگو را داشته باشید، در هر صورت لازم است یکسری وسایل و لوازم شخصی را همراه خود ببرید و اگر می خواهید نگرانی از بابت وزن چمدان خود نداشته باشید، بهترین پیشنهاد این است که از خدمات فریت بار به شیکاگو استفاده کنید تا بتوانید با خیال راحت و در شرایط کاملا قانونی و ایمنی، تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به این شهر بفرستید و زندگی جدید خود در شهر شیکاگو را خیلی راحت تر شروع کنید.

 

درباره شیکاگو

شیکاگو (Chicago) را می توانیم به عنوان بزرگترین شهر در ایالت ایلینوی (Illinois) از ایالت ‌های غرب میانه آمریکا معرفی کرد که در جنوب غربی سواحل دریاچه‌ میشیگان قرار گرفته است. این ایالت از شمال با ایالت ویسکانسین، از جنوب با ایالت کنتاکی، از غرب با ایالت‌ های آیووا و میزوری، از شرق با ایالت ایندیانا، و از شمال‌ شرق به بوسیله دریاچه میشیگان با ایالت میشیگان، دارای مرز مشترک است.

شهر شیکاگو سومین شهر پرجمعیت در ایالات متحده آمریکا و پرجمعیت ترین شهر ایالت ایلینوی محسوب می شود و یکی از مراکز عمده تجاری، مالی، ترابری و فرهنگی در ایالات متحده است و به همین دلیل سالانه تعدادی زیادی از افراد تصمیم می گیرند از سراسر جهان و به ویژه ایران به این شهر بزرگ مهاجرت کنند تا تغییرات خوبی را در روند زندگی، شغل و تحصیل خود ایجاد نمایند.

 

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با روش های فریت بار به شیکاگو کسب کنید و با بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه ارسال بار به خارج از کشور فعال است، آشنا شوید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

حمل کالا به شیکاگو | ارسال بار به شیکاگو

تمام کسانی که قصد مسافرت یا مهاجرت به خارج از کشور را دارند، می دانند که حمل چمدان و بار توسط مسافر با محدودیت مواجه است و اگر تصمیم دارید وسایل زیادی را با خود به شهر یا کشور مقصد حمل کنید، باید هزینه زیادی را تحت عنوان اضافه بار مسافری پرداخت نمایید.

برای اینکه در این شرایط دغدغه ی سنگین شدن چمدان خود را نداشته باشید و بتوانید تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به راحتی به شیکاگو بفرستید، بهترین پیشنهاد این است که از خدمات حمل کالا به شیکاگو استفاده نمایید تا ارسال بار به شیکاگو در شرایط کاملا قانونی و مطابق با استانداردهای بین المللی توسط شرکت های معتبر و فعال در این زمینه انجام شود.

در واقع خدمات فریت بار به شیکاگو به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود و حتی اثاثیه و لوازم منزل را بعد از بسته بندی ایمن و استاندارد و در شرایط کاملا ایمن و قانونی توسط هواپیما یا کشتی های باری به شیکاگو ارسال کنید و در زمان تعیین شده در شهر مقصد خود تحویل بگیرید.

 

ارسال بار به شیکاگو
ارسال بار به شیکاگو

 

برای اینکه از خدمات فریت بار به شیکاگو بهره مند شوید باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به شیکاگو  به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به شیکاگو اماده شود.

برای اینکه خیالتان از بابت قانونی بودن تمام مراحل ارسال بار به شیکاگو راحت باشد، لازم است که حتما با یک شرکت معتبر و فعال در زمینه فریت بار و کارگو فعالیت داشته باشید. کارشناسان مجرب و متخصص در این شرکتها از مراحل اولیه ارسال بار به شیکاگو همراه شما خواهند بود.

پیشنهاد ما در این زمینه بهره مندی از خدمات شرکت جهان کالا کارگو است. در واقع خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب این شرکت از بار و محموله شما بازدید نمایند و سپس مشاوره تخصصی در باره شرایط حمل و نقل و فریت بار به شیکاگو را به شما ارائه خواهند داد تا بتوانید بهترین مسیر برای حمل بار به شیکاگو (هوایی یا دریایی) را انتخاب نمایید.

در مرحله بعدی می توانید انجام تمام کارهای مربوط به بسته بندی ایمن و مطابق با استانداردهای بین المللی را به کارشناسان این شرکت بسپارید. بعد از بسته بندی بار و محموله شما تا فرودگاه بین المللی حمل خواهد شد و تمام مراحل قانونی مربوط به تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به شیکاگو توسط کارشناسان شرکت جهان کالا کارگو به درستی انجام می شود. سپس بارنامه مخصوصی که حاوی اطلاعات بار و محموله و فرستنده و گیرنده است برای شما صادر می شود و بار و محموله شما برای حمل به شیکاگو آماده می شود.

شما می توانید در هر مرحله و به صورت آنلاین، بار و محموله خود را تا رسیدن به شیکاگو پیگیری کنید تا خیالتان از به موقع و سالم رسیدن بار به شهر مقصد راحت باشد.

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

 

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

هزینه فریت بار به شیکاگو

هزینه فریت بار به شیکاگو
هزینه فریت بار به شیکاگو

هزینه فریت بار به شیکاگو

هزینه فریت بار به شیکاگو به عوامل مختلفی بستگی دارد و معمولا با توجه به وزن و حجم بار و محموله شما، مسیر و روش فریت بار به شیکاگو (هوایی یا دریایی)، هزینه های مربوط به تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم، هزینه بیمه و هزینه های مربوط به شرکت حمل و نقل بین المللی متفاوت است و به همین دلیل نمی توان هزینه ثابت و مشخصی را به عنوان هزینه فریت بار به شیکاگو اعلام کرد.

نکته قابل توجهی که در زمینه محاسبه هزینه فریت بار به خارج از کشور وجود دارد این است که هرچه وزن بار و محموله شما بیشتر باشد، هزینه مربوط به کرایه حمل هوایی ارزانتر خواهد شد.

برای اطلاع از هزینه فریت بار به شیکاگو بهتر است با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

اگر قصد مسافرت طولانی مدت یا مهاجرت به خارج از کشور را دارید، بهترین پیشنهاد این است که از خدمات فریت بار استفاده کنید. این روش برای حمل بار به خارج از کشور، یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به شیکاگو و یا کشورهای دیگر ارسال کنید. برای بهره مندی از این خدمات لازم است که با یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه فریت بار و کارگو همکاری داشته باشید و بهترین پیشنهاد در این زمینه همکاری با شرکت جهان کالا کارگو است.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 1 =