فریت بار به فیلادلفیا

فریت بار به فیلادلفیا

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه فریت بار به فیلادلفیا و آشنایی با بهترین شرکت فعال در زمینه حمل و نقل بین المللی و ارسال بار به خارج از کشور، در ادامه این بخش همراه ما باشید.

 

درباره فیلادلفیا

فیلادلفیا (Philadelphia)، مهم ترین شهر ایالت پنسیلوانیا (Pennsylvania) در شمال‌ شرق آمریکاست. این ایالت از جنوب با مریلند، از غرب با اوهایو، از شرق با نیوجرسی و از شمال با نیویورک همسایه است.

شهر فیلادلفیا به عنوان دومین شهر بزرگ در ساحل شرقی آمریکا، پنجمین شهر پرجمعیت ایالات متحده آمریکا و همچنین اولین پایتخت آمریکا نیز شناخته شده و معروف است.

فیلادلفیا از جمله های شهرهای دیدنی این ایالت است که جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد و همین موضوع باعث شده تا هر سال توریست های زیادی به این شهر سفر کنند. البته از انجایی که هزینه زندگی در فیلادلفیا به نسبت دیگر شهرهای آمریکا کمتر است، مهاجرت به فیلادلفیا نیز بسیار گسترده بوده و همین موضوع باعث شده تا این شهر به پنجمین شهر پر جمعیت آمریکا تبدیل شود.

اگر قصد مسافرت یا مهاجرت به فیلادلفیا را دارید می خواهید وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را بدون نگرانی از سنگین شدن چمدان و هزینه های مربوط به اضافه بار مسافری، در این شهر همراه خود داشته باشید، بهترین پیشنهاد این است که از خدمات فریت بار به فیلادلفیا استفاده کنید و به راحتی و در شرایطی کاملا قانونی، ارسال بار و حمل کالا به فیلادلفیا را با همکاری بهترین شرکت پیشرو در زمینه حمل و نقل بین المللی انجام دهید.

 

 

ارسال بار به فیلادلفیا | حمل کالا به فیلادلفیا

اشاید شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارند به طور موقت به فیلادلفیا یا هر جایی در ایالات متحده نقل مکان کنند و می خواهند دارایی خود را به فیلادلفیا بفرستند؟ یا شاید در حال تحصیل هستید و می خواهید چند کتاب را به فیلادلفیا ارسال کنید؟ یا شاید در طول سفر خریدهای زیادی انجام داده اید که چمدان شما برای هواپیما خیلی بزرگ و سنگین است و فکر می کنید که چگونه می توان همه اینها را به راحتی با هزینه مقرون به صرفه به فیلادلفیا ارسال کرد؟

فریت بار به فیلادلفیا، بهترین گزینه در این مواقع خواهد بود و شرکت جهان کالا کارگو، ارسال بار به فیلادلفیا و سایر کشورهای خارجی را به یک کار ساده و قابل حل تبدیل کرده است. این یک راه امن، استاندارد و مقرون به صرفه برای حمل کالا به فیلادلفیا یا به طور کلی ارسال محموله شما از شهر مبدا به هر شهر یا کشوری در دنیا خواهد بود.

شما می توانید به راحتی با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید و هر ان چیزی که ممکن است در فیلادلفیا به آن نیاز داشته باشید از پوشاک و وسایل شخصی گرفته تا کتاب، اثاثیه منزل و حتی مواد غذایی مجاز را به راحتی از طریق خدمات فیت بار به فیلادلفیا ارسال کنید و در زمان تعیین شده در این شهر تحویل بگیرید.

ارسال بار به فیلادلفیا
ارسال بار به فیلادلفیا

این شرکت در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اقلام سخت و بزرگ یا مبلمان گرانبها و عتیقه جات پیشرو بوده و تمام اقدامات مربوط به تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم را نیز مطابق با قوانین و استانداردهای بین المللی انجام می دهد و تلاش می کند تا بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد. در واقع شرکت جهان کالا کارگو، خدمات بسته بندی کاملی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند از محموله خود محافظت کرده و در زمان صرفه جویی کنید.

برای بهره مندی از خدمات فریت بار به فیلادلفیا لازم است که از چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به فیلادلفیا  به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کرده تا برای ورود بار به محوطه مجوزهای لازم را دریافت نمایید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کرده تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر خواهد شد و بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند ؛ مثل شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کرده تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به فیلادلفیا اماده شود.

شما می توانید با همکاری شرکت جهان کالا، خدمات مربوط به فریت بار به فیلادلفیا را با بهترین قیمت و زیر نظر کارشناسان متخصص و حرفه ای در این زمینه دریافت نمایید و خیالتان از بابت انجام تمام اقدامات قانونی در زمینه ارسال بار به فیلادلفیا راحت باشد. چراکه خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

علاوه بر این، شما می توانید در هر مرحله و به صورت آنلاین، بار و محموله خود را تا رسیدن به فیلادلفیا پیگیری کنید تا خیالتان از سالم و به موقع رسیدن محموله به فیلادلفیا راحت باشد.

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

 

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات
هزینه فریت بار به فیلادلفیا
هزینه فریت بار به فیلادلفیا

 

هزینه فریت بار به فیلادلفیا

وقتی صحبت از فریت بار به خارج از کشور می شود، معمولا اولین سوالی که برای متقاضیان پیش می آید این است که هزینه فریت بار به فیلادلفیا یا سایر کشورها دنیا چقدر است. از آنجایی که هزینه فریت بار با توجه به وزن و حجم محموله، نوع مسیری که برای حمل بار به فیلادلفیا یا ایر کشورهای خارجی انتخاب می شود (هوایی یا دریایی)، فاصله کشور مبدا تا کشور مقصد، هزینه های مربوط به بیمه و شرکت حمل و نقل، هزینه های مربوط به بسته بندی و غیره متغیر است، نمی توان یک هزینه ثابت و مشخص را به عنوان هزینه فریت بار به فیلادلفیا اعلام کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه فریت بار به فیلادلفیا بهترین پیشنهاد این است که با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و بعد از اعلام وزن و حجم تقریبی بار و محموله خود، از هزینه تقریبی حمل بار به فیلادلفیا مطلع شوید.

پس همین الان با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و مشاوره تخصصی و لازم در این زمینه را دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های عالی و مقرون به صرفه برای ارسال بار و وسایل شخصی و حتی اثاثیه منزل به خارج از کشور است و به شما این امکان را می دهد تا تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را که برای زندگی در شهر یا کشور دیگر به آن نیاز خواهید داشت را از مسیر قانونی و با هزینه بسیار مناسب به شهر یا کشور مقصد خود ارسال نمایید. اگر قصد ارسال بار به فیلادلفیا را دارید بهترین پیشنهاد برای شما این است که با شرکت جهان کالا کارگو همکا

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 6 =