فریت بار به مریلند

فریت بار به مریلند

در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا اطلاعات خوبی در رابطه با فریت بار به مریلند، ارسال کالا به مریلند و فریت بار به بالتیمور کسب کنید و همچنین با بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه حمل و نقل بین المللی و فریت بار به مریلند و سایر کشورهای دنیا فعال است، بیشتر آشنا شوید.

 

درباره مریلند

مریلند (Maryland) یکی از ایالت های پیشرفته در شمال شرقی آمریکاست که دارای مرز مشترک با واشنگتن دی سی، ویرجینیا، پنسیلوانیا، دلاور و ویرجینیای غربی است و به عنوان یکی از ایالت های ساحلی اقیانوس اطلس امریکا شناخته شده است.

شهر آناپولیس (Annapolis) پایتخت و مرکز مریلند بوده و شهر بالتیمور (Baltimore) بزرگ ‌ترین شهر و مرکز فرهنگی ایالت مریلند است.

جالب است بدانید که بیشترین جمعیت میلیونرها در آمریکا ساکن ایالت مریلند هستند و از این رو زندگی در این ایالت دارای هزینه بسیار بالایی بوده و از طرفی درآمد نیز در این ایالت بسیار بالاست.

علاوه بر این، مریلند دارای مراکز علمی بسیار غنی و فعالی نیز بوده و در علوم فضایی حرفی برای گفتن دارد. به گونه ای که ناسا، یک پایگاه فضایی به نام مرکز پرواز فضایی گادرد (Goddard Space Flight Center) در این ایالت تاسیس کرده است. همچنین، مریلند یکی از قطب های اصلی و مهم در زمینه علوم زیست – فناوری نیز محسوب می شود.

فرقی نمی کند با چه هدفی قصد مهاجرت کردن به مریلند یا شهرهای مهم آن مثل یالتیمور را داشته باشید، در هر صورت لازم است یک سری وسایل شخصی و مورد نیازتان را همراه با خود به این شهر ببرید و همانطور که می دانید اگر وزن چمدانی که با خود حمل می کنید، بیشتر از حد مجاز باشد باید هزینه زیادی را تحت عنوان اضافه بار مسافری پرداخت نمایید.

اما نگران نباشید، راه حل مقرون به صرفه تری نیز برای این شرایط وجود دارد. شما می توانید با استفاده از خدمات فریت بار به مریلند، تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را با هزینه ای مناسب تر و در شرایطی کاملا قانونی و ایمن به این شهر ارسال نمایید و در زمان تعیین شده در مریلند یا بالتیمور یا شهر مقصد خود خود تحویل بگیرید.

 

حمل کالا به مریلند | ارسال کالا به مریلند

مهاجرت کردن به یک کشور دیگر در کنار تمام دغدغه ها و نگرانی هایی که دارد شما را با یک مشکل بزرگ و اساسی مواجه می کند و آن هم چگونگی ارسال وسایل شخصی و مورد نیازتان به شهر مقصد است. زیرا در این شرایط معمولا حجم و وزن چمدان بیشتر از حد مجاز خواهد شد و هزینه اضافه بار بسیار زیادی را باید پرداخت نمایید.

خوشبختانه این روزها شرایط ویژه ای برای حمل کالا به خارج از کشور فراهم شده و شما می توانید با استفاده از خدمات ارسال کالا به مریلند یا فریت بار به مریلند، بار و محموله خود را که دارای وزن بیشتر از ۴۵ کیلوگرم بوده و هیچگونه ماهیت تجاری نداشته و حاوی وسایل و لوازم شخصی و مورد نیازتان است را به راحتی در بسته بندی ایمن و استاندارد و با رعایت قوانین و مقررات بین المللی، به راحتی به مریلند یا شهر مقصد خود ارسال کنید و در زمان تعیین شده تحویل بگیرید.

برای اینکه از خدمات فریت بار به مریلند بهره مند شوید، لازم است با یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی همکاری کنید. کارشناسان این شرکت ها می توانند بهترین راهنمای شما برای حمل کالا به مریلند یا هر مقصد دیگری در دنیا باشند.

شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های معتبر و متخصص در زمینه فریت بار و کارگو به خارج از کشور است و در تمام مراحل ارسال کالا به خارج از کشور، در کنار مشتریان خود بوده و به بهترین شکل ممکن آنها را راهنمایی کرده و خدمات مورد نیاز در زمینه را به آنها ارائه می دهند.

 

ارسال بار به مریلند
ارسال بار به مریلند

 

برای اینکه فریت بار به مریلند را به بهترین شکل ممکن و با همکاری شرکت جهان کالا کارگو انجام دهید فقط کافیست مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان حرفه ای و متخصص
  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به مریلند (دریایی یا هوایی) و تعیین هزینه ارسال بار به مریلند
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به مریلند
  • صدور بارنامه
  • امکان پیگیری محمولات ارسال شده

 

به طور کلی، دو روش برای حمل کالا یا فریت بار به مریلند وجود دارد. مسیر هوایی و مسیر دریایی!

حمل کالا به مریلند با مسیر هوایی معمولا بسیارسریع تر انجام می گیرد و می توانید بار و محموله خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در شهر مقصد خود تحویل بگیرید. اما ارسال کالا به مریلند از مسیر هوایی معمولا دارای هزینه بالایی است.

حمل کالا به مریلند از مسیر دریایی نیز معمولا برای حمل کالا و وسایل بسیار سنگین و پر حجم مثل مبلمان و وسایل منزل مورد استفاده قرار می گیرد و بار و محموله شما بعد از بسته بندی استاندارد درون پالت های مخصوص قرار می گیرند و توسط کشتی های باری و مخصوص به سمت مریلند حرکت خواهند کرد. زمان ارسال بار به مریلند از مسیر دریایی معمولا طولانی است اما به دلیلی دارا بودن هزینه کمتر و مقرون به صرفه تر می تواند جز گزینه های خیلی عالی برای نقل مکان به مریلند باشد.

 

فریت بار به بالتیمور

شرکت جهان کالا تمام مراحل فریت بار به بالتیمور از بسته بندی استاندارد و ایمن گرفته تا حمل بار و تخلیه در فرودگاه بین المللی، انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار هوایی یا دریایی به بالتیمور را به عهده می گیرد. زیرا از تمام قوانین و مقرراتی که برای فریت بار به بالتیمور و مریلند وجود دارد، مطلع بوده و تمام کارهایی که برای ارسال بار ایمن و مطمئن به بالتیمور مورد نیاز است را کاملا دقیق و قانونی انجام می دهد تا خیالتان از بابت سالم و به موقع رسیدن بار و محموله خود به بالتیمور راحت باشد.

در واقع خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد. این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

برای اینکه بتوانید از خدمات فریت بار به مریلند و بالتیمور استفاده کنید، باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به مریلند، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوزهای لازم را دریافت کنید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کرده تا مورد بازدید و بررسی قرار گیرد  بعد از انجام بازرسی های لازم، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به مریلند یا بالتیمور اماده شود.

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

هزینه ارسال بار به مریلند
هزینه ارسال بار به مریلند

 

هزینه فریت بار به مریلند

هزینه فریت بار به مریلند معمولا با توجه به وزن و حجم بسته و محموله شما، هزنیه های مربوط به تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم، هزینه بیمه، مسیری که برای حمل بار به میلند انتخاب شده (هوایی یا دریایی) و غیره متفاوت خواهد بود. اما قانون کلی که برای محاسبه هزینه فریت بار به مریلند و سایر کشورهای دنیا در شرکت جهان کالا کارگو وجود دارد این است که هرچه وزن بار و محموله ای که برای فریت بار به مریلند آماده کرده اید، بیشتر باشد، هزینه ارسال آن کمتر خواهد بود.

 

برای اطلاع از هزینه فریت بار به مریلند بهتر است با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به سایر کشورهای است و به شما این امکان را می دهد  تا با صرف هزینه مقرون به صرفه، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به مریلند، بالتیمور و یا  سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید. شرکت جهان کالا کارگو با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی، محموله و بار شما را به مریلند ارسال خواهد کرد.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =