فریت بار به مونیخ

فریت بار به مونیخ

در ادامه این بخش با ما همراه بمانید و اطلاعات خود را در رابطه با فریت بار مونیخ، روش های حمل بار مونیخ و هزینه فریت بار به مونیخ افزایش دهید و با بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد، آشنا شوید.

بیشتر بخوانید : فریت بار به آلمان

درباره مونیخ

مونیخ (Munich) یکی از شهرهای مهم در آلمان است که در جنوب شرقی این کشور و بر کرانه رود آیسار (Isar) و در شمال رشته کوه آلپ (Alps) قرار گرفته است. از نظر بزرگی، مونیخ سومین شهر بزرگ آلمان است و مرکز ایالت بایرن یا  باواریا (Bavaria) محسوب می شود.

علاوه بر این، مونیخ به عنوان ثروتمندترین شهر آلمان نیز شناخته شده است و به دلیل وجود جاذبه های گردشگری متعدد، آب و هوای بسیار دل ‌انگیز و طبیعت بسیار زیبا، مراکز دیدنی، جشن‌ ها و برنامه ‌های فرهنگی مختلفی که در این شهر برگزار می شود، این شهر را به یکی از بهترین شهرهای دنیا برای زندگی تبدیل کرده است.

بالا بودن امنیت و کیفیت زندگی در این شهر مدرن و کامل بودن سیستم حمل و نقل عمومی و دارا بودن دقیق ترین سیستم زمانی در جهان باعث شده تا زندگی در شهر مونیخ به یکی از خواسته های اصلی برای افرادی باشد که قصد مهاجرت به یک شهر یا کشور دیگری دارند.

 

برای مهاجرت به مونیخ لازم است اطلاعات دقیق و کاملی در رابطه با شرایط و مدارک لازم برای مهاجرت به آلمان و مونیخ داشته باشد و در این بین اگر بتوانید با بهترین روش ارسال کالا و بار به مونیخ هم آشنا باشید، می توانید دیگر نگرانی از بایت حمل بار به مونیخ نداشته باشید و تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را به راحتی و از مسیری کاملا قانونی به مونیخ ارسال کنید.

 

 

برای تماس با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید : :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

ارسال بار به مونیخ

ارسال بار به خارج از کشور می تواند گاهی چالش برانگیز باشد و ارسال بار به مونیخ نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما با کمی برنامه ریزی، مطمئناً می توانید ارزان ترین راه را برای ارسال بار به مونیخ را پیدا کنید و هزینه ها و پیچیدگی حمل و نقل بین المللی را بررسی کنید.

هنگام ارسال بار به مونیخ، باید فرم اظهارنامه گمرکی را با جزئیات محتویات بسته خود تکمیل کنید. برای اینکه بتوانید فرم اظهارنامه گمرکی را کاملا دقیق و درست تکمیل کنید، بهتر است که حتما با یک شرکت حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو همکاری داشته باشید.

باید بدانید که در بسته بندی بار و محموله خود به هیچ عنوان اقلام ممنوعه و دارای محدودیت را نداشته باشید. زیرا مانند هر کشور دیگری، آلمان نیز فهرستی از اقلام محدود یا ممنوعه دارد که قابل حمل به آلمان و سایر شهرهای آلمان مثل مونیخ نیستند. شما باید از این اقلام ممنوعه آگاه باشید تا پروتکل های کشور را زیر پا نگذارید و با مقامات آلمانی دچار مشکل نشوید.

 

ارسال بار به مونیخ
ارسال بار به مونیخ

برای اینکه در زمینه فریت بار به مونیخ با مشکل مواجه نشوید و تمام اقدامات قانونی و مجوزهای لازم برای ارسال بار به مونیخ را کاملا دقیق آماده کنید، حتما از خدمات شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعال هستند، استفاده کنید.

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر در این زمینه است که می توانید برای فریت بار به مونیخ به آن اطمینان کرده و با خیال راحت ارسال بار هوایی به آلمان را انجام دهید. شرکت جهان کالا کارگو با تجربه و سابقه زیادی که در زمینه ارسال بار و فریت بار به کشورهای مختلف دارد، دقیقاً می داند که چگونه بار را به آلمان و مونیخ حمل کند و با آگاهی دقیق و کامل از جزئیات مقررات فریت بار به مونیخ، این اطمینان را میدهد که محموله شما بدون تاخیر از مرز عبور می کند و کاملا سالم و به موقع به این شهر می رسد.

برای بهره مندی از خدمات ارسال بار مونیخ، باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به مونیخ، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به شرکت جهان کالا کارگو که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد، مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به مونیخ اماده شود.

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

حمل کالا به مونیخ

به طور کلی، برای حمل کالا به مونیخ دو انتخاب پیش روی شما قرار دارد. اگر تصمیم دارید بار و محموله ای که به مونیخ ارسال می کنید در کوتاه ترین زمان ممکن به مونیخ برسد، بهترین پیشنهاد این است که از خدمات حمل بار هوایی برای حمل کالا به مونیخ استفاده کنید. شما می توانید با همکاری شرکت جهان کالا گارگو، هم از خدمات بسته بندی ایمن و مطمئن بار و محموله خود بهره مند شوید و هم انجام اقدامات لازم برای اخذ مجوز و تشریفات گمرکی را به کارشناسان متخصص این شرکت بسپارید تا تمام راحل کالا درست و مطابق با استانداردهای بین المللی پیش رود و محموله و بار شما برای فریت بار و حمل هوایی به مونیخ اماده شود.

علاوه بر این می توانید محموله و بار خود را در صورتی که حجم و اندازه کالاها بسیار بزرگ و زیاد است را بعد از بسته بندی در کانتینرهای مخصوص، از مسیر دریایی و اقیانوسی به مونیخ ارسال نمایید. در این روش معمولا مدت زمان بیشتری طول می کشد تا بار و محموله شما به مونیخ برسد و هزینه کمتری نیز نسبت به حمل کالا به مونیخ از مسیر هوایی خواهد داشت.

به طور کلی، برای اینکه بتوانید بهترین تصمیم را در رابطه با انتخاب روش حمل کالا به مونیخ بگیرید و وسایل و بار خود را در سلامت کامل به مونیخ ارسال نمایید، بهترین پیشنهاد این است که با شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب این مجموعه به صورت حضوری از محموله و بار شما بازدید کنند و در زمینه انتخاب روش و مسیر حمل بار به مونیخ به شما مشاوره خواهند داد.

 

خدماتی که شرکت جهان کالا کارگو برای حمل کالا به مونیخ به مشتریان خود ارائه می دهد شامل موارد زیر هستند:

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به مونیخ (دریایی یا هوایی) و تعیین هزینه ارسال بار به مونیخ
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به مونیخ
  • صدور بارنامه
  • امکان پیگیری محمولات ارسال شده به مونیخ

 

هزینه فریت بار به مونیخ
هزینه فریت بار به مونیخ

هزینه فریت بار به مونیخ

تعیین هزینه فریت بار به مونیخ به عوامل و متغیرهای زیادی وابسته است و تقریبا هر محموله و باری که به مونیخ ارسال می شود با توجه به وزن و حجم بار، مسیری که برای حمل بار مونیخ انتخاب می شود (دریایی یا هوایی) هزینه های مربوط به بیمه باربری، هزینه های مربوط به اخذ مجوز و انجام تشریفات گمرکی، هزینه مربوط به بسته بندی بار و هزینه های شرکت حمل و نقذ و نرخ ارز متفاوت و متغییر خواهد بود.

اما با این حال میتوانید با همکاری بهترین شرکتهای حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو در هزینه های خود صرفه جویی کرده و فریت بار به مونیخ را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید.

 

برای تماس با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید : :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به مونیخ و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید. برای اینکه تمام مراحل قانونی و مهم را برای فریت بار به مونیخ به درستی انجام شود باید به یک شرکت حمل و نقل معتبر و حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید و پیشنهاد ما به شما شرکت جهان کالا کارگو است. این شرکت با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی، محموله و بار شما را به مونیخ ارسال خواهد کرد.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 11 =