فریت بار به نیوزلند | بهترین تعرفه و خدمات

فریت بار به نیوزلند جهان کالا کارگو

اگر شما نیز قصد مهاجرت به نیوزلند و شهرهای بزرگ این کشور را دارید احتمالا به دنبال بهترین و مقرون صرفه ترین روش برای فریت بار به نیوزیلند یا ارسال بار به نیوزلند هستید . با ما در این بخش همراه بمانید و اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید .

نیوزلند (New Zealand)  یا زِلاندِنو کشوری جزیزه ای – کوهستانی است که در جنوب غربی اقیانوس آرام قرار گرفته است . این کشور از دو جزیره بزرگ و تعداد زیادی جزیره کوچک تشکیل شده و شامل مناطق خود مختاری از جمله نیووی (Niue) ، جزایر کوک (Cook Islands ) ، توکلائو (Tokelau) و راس (Ross Island)  نیز می شود .

نیوزلند را می توان به عنوان کشوری که سرشار از زیبایی های طبیعی از جمله یخچال های طبیعی ، فلات ها و دشت های وسیع ، جنگل های استوایی و تپه ها و کیلومترها سواحل بی نظیر معرفی کرد .

افرادی که به نیوزلند مهاجرت می کنند مدعی هستند که اگرچه درآمد این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی و آمریکا کمتر است اما کیفیت زندگی بسیار بالایی را در این کشور تجربه می کنند .

کشور نیوزلند فاصله زیادی با خشکی های روی زمین دارد به گونه ای که کشور استرالیا نزدیک ترین کشور به نیوزلند بوده و فاصله این دو کشور از هم چیزی در حدود دو هزار کیلومتر است .

نیوزیلند از جمله کشورهای توسعه‌ یافته و متمول است که در سال ۲۰۱۳ به عنوان هفتمین کشور دنیا از نظر شاخص توسعه انسانی شناخته شد ، اما اقتصاد این کشور به صادرات محصولات کشاورزی و دامپروری متکی است .

آوکلند (Auckland) ، ولینگتون (Wellington) ، کرایست چرچ (Christchurch ) ، دوندین ( Dunedin ) ،  ناپیر – هستینگز      ( Napier – Hastings ) از جمله مهم ترین شهرهای نیوزلند هستند که معمولا مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت به این کشور قرار دارند .

بیشتر بخوانید : فریت بار به استرالیا

ارسال بار به نیوزلند از مسیر دریایی:

ارسال بار به نیوزلند از مسیر دریایی

اگر قصد دارید اثاثیه منزل یا لوازم شخصی خود یا دیگران را به نیوزیلند ارسال کنید ، باید از بهترین و مناسب ترین روش برای اینکار یعنی ارسال بار به نیوزلند یا  فریت بار به نیوزلند استفاده کنید .

زیرا همانطور که می دانید حمل بار و چمدان توسط مسافر دارای حجم و اندازه محدود و مشخصی است و نمی توانید وسایل خیلی زیادی را در هنگام سفر با هواپیما به نیوزلند همراه خود داشته باشید .

خوشبختانه امروزه شرکت های حمل و نقل بین المللی بسیار زیادی در سرتاسر دنیا فعالیت می کنند و تمام شرایط لازم برای ارسال بار به کشورهای دیگر را فراهم کرده اند .

 

شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های حرفه ای و معتبر در زمینه حمل و نقل بین المللی و فریت و بار کارگو است که میتوانید با همکاری این شرکت تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به نیوزلند ارسال نمایید و یک فریت بار مطمئن و عالی را تجربه کنید .

برای ارسال بار به نیوزلند می توانید هم از مسیر هوایی و هم از مسیر دریایی استفاده کنید . با انتخاب مسیر دریایی برای ارسال بار به نیوزلند به شما این امکان داده می شود تا تمام وسایل و بار خود را به طور یکجا در یک پالت مخصوص باربری بسته بندی کنید و محموله خود را کاملا ایمن و مطمئن به نیوزلند ارسال نمایید .

شرکت جهان کالا کارگو یک سرویس کامل شامل بسته بندی کالا و محموله در محل ، حمل کالا تا بندر ، انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به نیوزلند ، بارگیری محموله در کشتی های باری و ترخیص کالا در کشور مقصد را توسط کارشناسان تخصصی و حرفه ای در این زمینه ارائه می دهد تا بتوانید ارسال بار به نیوزلند از مسیر دریایی را با خیال راحت انجام دهید .

 

بیشتر بخوانید : ارسال بار با کشتی به استرالیا

ارسال بار هوایی به نیوزیلند:

 

ارسال بار هوایی به نیوزیلند

اگر قصد دارید محموله و بار خود را در سریع ترین زمان ممکن در کشور نیوزلند تحویل بگیرید بهترین پیشنهاد این است که از ارسال بار هوایی به نیوزلند استفاده کنید . شرکت جهان کالا کارگو خدمات فریت بار هوایی به نیوزلند را توسط خطوط هوایی داخلی و خارجی به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به فرودگاه های این کشور انجام میدهد و میتوانید با همکاری این شرکت ارسال بار هوایی مطمئن و ایمن به نیوزلند داشته باشید .

این شرکت ، مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار هوایی به نیوزلند را انجام می دهد و حتی می توانید تمام امور و خدمات مربوط به بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز خود را نیز از شرکت جهان کالا کارگو دریافت نمایید .

چه محدودیت ها و ممنوعیت هایی برای فریت بار به نیوزلند وجود دارد ؟

 

چه محدودیت ها و ممنوعیت هایی برای فریت بار به نیوزلند وجود دارد

کشور نیوزلند نیز طبق قوانینی که دارد ، ارسال برخی از کالاها به این کشور را ممنوع کرده است . در زیر به چند مورد از کالاهایی که برای ورود به نیوزلند دارای محدودیت و ممنوعیت هستند اشاره کردیم :

 

  • نوشیدنی الکلی
  • محصولات حیوانی
  • صدف / لاک پشت / پوست لاک پشت
  • محصولات سرامیکی
  • دانه های پنبه
  • کالاهای خطرناک طبق تعریف IATA (انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی)
  • دارو ، نسخه ای و غیر نسخه ای
  • یخ خشک
  • تخم مرغ / محصول تخم مرغی
  • مواد غذایی
  • میوه تازه
  • عسل / کندو زنبوری / سایر محصولات زنبور
  • عاج
  • تجهیزات و تجهیزات پزشکی / دندانپزشکی
  • تجهیزات نظامی
  • فاسد شدنی ها
  • پوست خزندگان (کفش ، کالاهای چرمی ، منسوجات تمام شده / ناتمام که با پوست خزندگان ساخته شده اند یا دارای پوست خزنده هستند)
  • خاک و نمونه های خاکی
  • پوشال
  • حیوانات پر شده
  • تنباکو
  • استخوان نهنگ

هزینه فریت بار به نیوزلند:

 

هزینه فریت بار به نیوزلند

هزینه فریت بار به نیوزلند با توجه  به حجم و وزن بار یا محموله شما و مسیری که برای ارسال بار به کشور نیوزلند انتخاب کرده اید ، متفاوت است . اما با این حال میتوانید با همکاری بهترین شرکتهای حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو در هزینه های خود صرفه جویی کرده و فریت بار به نیوزلند را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید .

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰  ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱  ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱ ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴   ۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸ ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

بیشتر بخوانید : کارگو چیست ؟

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی ، وسایل منزل ، کتاب ، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر ، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به نیوزلند ارسال کنید .

برای اینکه تمام مراحل قانونی و مهم را برای فریت بار به نیوزلند به درستی انجام شود باید به یک شرکت حمل و نقل معتبر و حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید و پیشنهاد ما به شما شرکت جهان کالا کارگو است .

این شرکت با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی ، محموله و بار شما را چه از مسیر دریایی و چه از مسیر هوایی به نیوزلند ارسال می کند .

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 9 =