بهترین خدمات فریت بار به پورتلند با جهان کالا کارگو

فریت بار به پورتلند با جهان کالا کارگو

افرادی که قصد مهاجرت به پورتلند دارند، معمولا با مشکل حمل بار به پورتلند مواجه هستند و نمی توانند تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را با چمدان در هواپیما مسافری همراه خود داشته باشند ! بهترین کاری که برای حل این مشکل می توانید انجام دهید، استفاده از خدمات فریت بار به پورتلند است. !

امروزه این خدمات توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی ارائه می شود تا خیال شما از بابت حمل سریع و آسان و ایمن لوازم شخصی، وسایل منزل، کتاب و هر ان چیزی که ممکن است در پورتلند به آن نیاز داشته باشید، راحت باشد.

 

در ادامه این بخش با ما همراه باشید و اطلاعات خوبی در رابطه با مراحل ارسال بار به پورتلند، حمل هوایی بار به پورتلند و هزینه ارسال بار به پورتلند کسب کنید و بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه باربری بین المللی فعالیت دارد را بشناسید.

 

 

 

درباره پورتلند

پورتلند (Portland) یکی از شهرهای خیلی بزرگ در ایالت اورِگِن (Oregon) بوده و در غرب آمریکا قرار گرفته است. ساکنان این شهر از نژادها و قومیتهای مختلف هستند و از انجایی که به عنوان کارمند در کارهای حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای دفتری مانند مدیریت، فروش و غیره فعالیت دارند، از حقوق و دستمزد بسیار بالایی برخودار هستند.

شهر پرتلند هم از نظر سطح و کیفیت زندگی دارای رتبه خوبی است و هم از نظر امنیت جز بهترین شهرهای امن در آمریکا محسوب می شود و از آنجایی که دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی متعددی در این شهر وجود دارد، امکان ادامه تحصیل نیز در شهر پورتلند برای بسیار از دانشجویان ایرانی وجود دارد. تمام این فاکتورها باعث شده تا شهر پورتلند به یک انتخاب خیلی عالی برای مهاجرت تبدیل شود.

 

درباره پورتلند

 

همانطور که می دانید حمل بار مسافری بسیار محدود است و حمل اضافه بار با هواپیما مسافربری معمولا هزینه بسیار بالایی به همراه دارد. برای برطرف کردن این مشکل، بهترین راه حل این است که با شرکتهای حمل و نقل بین المللی همکاری کنید تا بتوانید تمام وسایل و بار مورد نیاز خود را از طریق قانونی و کاملا ایمن به شهر پورتلند ارسال کنید.

 

 

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ارائه خدمات باربری و حمل و نقل بین المللی است که میتواند بهترین انتخاب برای ارسال بار پورتلند باشد. کارشناسان مجرب این شرکت، با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بارو کارگو دارند به شما کمک می کنند تا بتوانید بهترین مسیر برای فریت بار به پورتلند را انتخاب کرده و بعد از بسته بندی کاملا  استاندارد و ایمن بار و همچنین انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم، محموله و بار شما را به پورتلند ارسال خواهند کرد.

 

 آیا میدانید بهترین روش فریت بار به پورتلند کدام است ؟

آیا میدانید بهترین روش فریت بار به پورتلند کدام است

 

برای ارسال بار به پورتلند بهترین کار این است که از روش حمل بار هوایی به پورتلند استفاده کنید. برای فریت بار به پورتلند باید یک سری مراحل قانونی و مهم طی شود و به همین دلیل لازم است که با شرایط فریت بار به پورتلند آشنا باشید.

اما اصلا نگران این موضوع نباشید ؛ چرا که شما می توانید با همکاری شرکت جهان کالا کارگو، تمام مراحل و شرایط مربوط به ارسال بار به پورتلند را کاملا دقیق و قانونی طی کنید و یک ارسال بار ایمن و مطمئن را تجربه نمایید.

حمل هوایی بار به پوتلند به شما این امکان را می دهد تا تمام وسایل و لوازم شخصی خود را که دارای وزنی بیشتر از ۴۵ کیلو گرم است را بعد از بسته بندی استاندارد و مورد تایید شرکت جهان کالا کارگو، به فرودگاه بین المللی ارسال کرده تا مراحل مربوط به تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار هوایی به پورتلند توسط کارشناسان شرکت جهان کالا کارگو کاملا دقیق و قانونی طی شود.

و بارنامه هوایی مخصوصی که حاوی اطلاعات فرستند، اطلاعات گیرنده و محتویات بار است، برای بار و محموله شما صادر شده و سپس حمل بار هوایی به پورتلند از طریق ایرلاین های معتبر مانند ایرلاین های ایران ایر، ماهان، امارات، قطر ایرویز یا ترکیش ایر به سمت پروتلند انجام خواهد شد.

بار و محموله ای که از طریق حمل هوایی  ارسال می شود معمولا در کوتاه ترین زمان ممکن به این شهر می رسد و این روش برای ارسال کالاهایی ضروری و ارزشمند و فساد پذیر بسیار عالی و مناسب خواهد بود.

 

 چگونه هزینه ارسال بار به پورتلند محاسبه می شود ؟

 

چگونه هزینه ارسال بار به پورتلند محاسبه می شود

هزینه ارسال بار به پورتلند به عوامل مختلفی مثل حجم و وزن کالا، فاصله شهر و کشور مبدا تا پورتلند، نوع مسیری که برای حمل بار به پورتلند در نظر گرفتید، هزینه های مربوط به بسته بندی، گمرک، بیمه و شرکت باربری متفاوت خواهد بود و به همین دلیل نمی توان نرخ واحد و مشخصی را برای ارسال بار به پورتلند اعلام کرد.

 

 

 

برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با نرخ حمل بار به پورتلند می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب این مجموعه صحبت کنید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

شرایط ارسال بار به پورتلند توسط شرکت جهان کالا کارگو را به اختصار در زیر توضیح داده ایم :

شرکت جهان کالا کارگو

 

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو و دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه
  • بازدید رایگان بار و محموله شما توسط کارشناسان مجرب
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار به پورتلند بصورت هوایی یا دریایی و اعلام نرخ کتبی خدمات
  • انجام کلیه امور بسته بندی با کیفیت استاندارد در محل، تخلیه و بار گیری تا فرودگاه امام خمینی
  • انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به پورتلند
  • صدور بارنامه مخصوص
  • ارسال بار یا فریت بار به پورتلند
  • امکان پیگیری آنلاین بار و محموله تا رسیدن به پورتلند

خلاصه مطلب

فریت بار و ارسال بار به پورتلند یکی از روش های مطمئن و عالی برای ارسال وسایل شخصی به این شهر است و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه مناسب، وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را  به پورتلند و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید.

شما میتوانید با همکاری شرکت جهان کالا کارگو، تمام مراحل قانونی برای فریت بار یا ارسال بار به پورتلند را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و ارسال بار ایمن و مطئنی به این شهر داشته باشید.
اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + پانزده =