فریت بار به کلرادو

فریت بار به کلرادو

اگر تصمیم دارید سفری به کلرادو داشته باشید و یا قصد مهاجرت به این ایالت از امریکا را دارید، لازم است اطلاعاتی در رابطه با فریت بار به کلرادو کسب کنید و با استفاده از بهترین و مقرون صرفه ترین روش ممکن، وسایل شخصی و لوازم مورد نیاز برای شروع زندگی جدید خود را به این ایالت بفرستید.

 

کلرادو (Colorado) یکی از ایالتهای واقع در جنوب غربی آمریکاست که از شمال با ایالت های وایومینگ و نبراسکا، از غرب با ایالت یوتا، از جنوب  با نیو مکزیکو و اوکلاهما و از شرق با ایالت کانزاس همسایه است. جالب است بدانید که کلرادو از لحاظ وسعت هشتمین ایالت و از نظر جمعیت بیست و یکمین ایالت پرجمعیت آمریکا محسوب می شود و از نظر قدرت اقتصادی رتبه اول و از نظر اشتغال زایی رتبه دوم را در کل ایالات متحده دارد.

شهر دنور (Denver) پایتخت و یکی از مهم ترین شهرهای این ایالت است و کلرادو اسپرینگز (Colorado Springs) و اسپن (Aspen) از دیگر شهرهای مهم این ایالت هستند.

اقتصاد ایالت کلرادو بر پایه دامداری، کشاورزی، صنایع معدنی و گردشگری است و به سبب نوآوری های بسیاری که در زمینه هوافضا، بیوشیمی، انرژی های پاک، فناوری اطلاعات و نرم افزار داشته، توانسته از نظر قدرت اقتصادی رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

کلرادو به دلیل داشتن بلندترین کوهستان ‌ها، مرتفع‌ ترین نقطه در ایالات متحده است و به دلیل وجود پیست ‌های اسکی و کوهستان ‌های زیبا، گردشگران زیادی به این ایالت سفر می کنند.

 

در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی برای فریت بار به کلرادو را به شما معرفی کنیم تا از این طریق هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم یک ارسال بار مطمئن و ایمن به کلرادو انجام دهید.

 

حمل کالا به کلرادو | ارسال کالا به کلرادو:

مهاجرت کردن و یا سفر طولانی مدت به یک کشور و ایالت دیگر معمولا با دغدغه های بسیار زیادی همراه است و در این بین، حمل کالا و ارسال کالا به شهر یا کشور مقصد یکی از دغدغه های اصلی و مهم خواهد بود.

اگر قصد مهاجرت به کلرادو را داشته باشید و بخواهید وسایل شخصی و مورد نیاز خود را از طریق حمل کالا به کلرادو ارسال کنید، لازم است اطلاعات دقیقی در این رابطه داشته باشید تا بتوانید با خیال راحت فریت بار به کلرادو را انجام دهید.

برای این منظور، بهترین پیشنهاد این است که با یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه ارسال کالا به کلرادو یا خارج از کشور همکاری کنید تا تمام مراحل اینکار به دقت و مطابق با استانداردهای بین المللی انجام شود.

فریت بار به کلرادو یکی از روش های عالی و مقرون به صرفه برای ارسال وسایل شخصی و ضروری است که به شما این امکان را می دهد تا تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به کلرادو ارسال کرده و کاملا سالم و ایمن در این شهر تحویل بگیرید.

شرکت جهان کالا کارگو با سابقه و تخصص خیلی خوبی که در زمینه باربری بین المللی دارد می تواند در تمام مراحل از اماده سازی و بسته بندی بار و محموله تا ارسال بار به کلرادو به شما کمک کرده و یک تجربه عالی از فریت بار به کلرادو را برایتان ایجاد نماید.

  اقدامات لازم برای فریت بار به کلرادو انجام شود:

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو جهت بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • دریافت مشاوره و تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار به کلرادو بصورت هوایی یا دریایی و اعلام نرخ کتبی خدمات
  • انجام کلیه امور بسته بندی با کیفیت استاندارد در محل ، تخلیه و بار گیری تا فرودگاه امام خمینی
  • انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به کلرادو
  • صدور بارنامه مخصوص
  • ارسال بار یا فریت بار به کلرادو

همچنین لازم است برای بهره مندی از خدمات ارسال بار به کلرادو، از چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به آریزونا به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کرده تا برای ورود بار به محوطه مجوزهای لازم را دریافت نمایید.

سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کرده تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر خواهد شد و بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند ؛

مثل شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کرده تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای فریت بار به کلرادو اماده شود.

 

 

فریت بار به دنور

برای فریت بار به دنور یا حمل کالا به کلرادو می توانید از دو مسیر هوایی و دریایی استفاده کنید. مسیر دریایی معمولا برای حمل اثاثیه منزل و بار و محموله هایی در حجم و اندازه بزرگ مناسب بوده و هزینه حمل بار از این طریق نیز بسیار مناسب تر است.

اما ممکن است زمان دریافت کالا و محموله در کلرادو کمی طولانی تر شود.فریت بار به کلرادو یا دنور از مسیر هوایی معمولا بسیار سریع تر و مطمئن تر بوده و به شما این اطمینان داده می شود که بار و محموله شما در شرایط کاملا ایمن و استاندارد و در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد خواهد رسید.

اگرچه این روش معمولا هزینه بیشتری دارد اما با این حال هزینه آن نسبت به هزینه اضافه بار مسافری مقرون به صرفه تر خواهد بود.برای اینکه بتوانید بهترین و متاسب ترین مسیر را برای فریت بار به کلرادو انتخاب کنید همین حالا با کارشناسان شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد. این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

هزینه فریت بار به کلرادو

هزینه فریت بار به کلرادو با توجه به اندازه و وزن بار و محموله شما و مسیری که برای ارسال بار به کلرادو انتخاب کردید، تعیین خواهد شد. علاوه بر این مواردی همچون هزینه بسته بندی، بیمه، گمرک و ترخیص کالا و غیره نیز بر روی هزینه نهایی فریت بار به کلرادو تاثیر خواهند داشت.  نکته جال توجهی که در این رابطه وجود دارد این است که هرچه وزن بار و محموله شما بیشترشود، هزینه ارسال بار کمتر خواهد بود.

 

برای اطلاع از هزینه فریت بار به مریلند بهتر است با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار و ارسال بار یکی از روش های مطمئن و عالی برای ارسال وسایل شخصی به خارج از کشور بوده و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه مناسب، وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را  به کلرادو و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال کنید.

برای اینکه تمام مراحل حمل کالا به کلرادو از مسیر قانونی انجام شده و مشکلی در این زمینه نداشته باشید بهترین پیشنهاد این است که با شرکت جهان کالا کارگو همکاری داشته باشید.

 

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =