بهترین خدمات فریت بار قشم ایر با جهان کالا کارگو:

فریت بار قشم ایر با جهان کالا کارگو

درباره فریت بار قشم ایر

شرکت هواپیمایی قشم یا قشم ایر (Qeshm Air) یکی از شرکت های هواپیمای دولتی ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ با اجاره کردن هواپیما آغاز کرد. سپس در سال ۱۳۷۵ قراردادهای اجاره بیشتری با مالکین هواپیماهای پهن پیکر انعقاد کرد و پروازهای بیشتری در مسیر تهران – قشم ، تهران – دبی و دیگر شهرهای ایران انجام داد .

مالکین این شرکت هواپیمایی در سال ۱۳۸۵ تصمیم به واگذاری آن گرفتند و در سال ۱۳۸۸ شرکت هلدینگ توسعه سورینت قشم، مالک این شرکت شد و با مدیریت جدید و افزایش ناوگان پروازی، فعالیت این شرکت هواپیمایی ادامه پیدا کرد.

تا قبل از واگذاری، شرکت هواپیمایی قشم با نام فراز قشم و کد سه حرفی ایکائو IRQ شناخته شده بود و بعد از واگذاری به طور رسمی نام آن به قشم ایر و با کد ایکائو QSM تغییر پیدا کرد. این تغییرات در سال ۱۳۹۱ انجام گرفت و نهایتا این شرکت در سال ۱۳۹۳ به وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران  واگذار شد.

قشم ایر علاوه بر انجام پروازهای داخلی، عتبات عالیات و دمشق، پروازهای خارجی به مقاصد دبی، پروازهای مستقیم به شارجه، راس الخیمه و بحرین را نیز انجام می دهد. همچنین علاوه بر جا به جایی مسافر، با در اختیار داشتن ۲ فروند هواپیمای باری، حمل بار تا ظرفیت ۵۰ تن، در مسیرهای مختلف از جمله تهران – شانگ های، تهران – استانبول ، تهران – کابل ، تهران – دبی و تهران – اسلام آباد را نیز انجام می دهد.

 

درباره فریت بار قشم ایر

اگر قصد دارید از خدمات فریت بار و ارسال بار قشم ایر استفاده کنید ، حتما در ادامه این بخش با ما همراه باشید و اطلاعات مفیدی در رابطه با خدمات بار قشم ایر و قوانین بار قشم ایر آشنا شوید و بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی فعال است را نیز بشناسید .

 

برای ارتباط با کارشناسان مجرب در شرکت جهان کالا کارگو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

آشنایی با خدمات بار قشم ایر:

آشنایی با خدمات بار قشم ایر

هواپیمایی قشم یا قشم ایر به شهرهای داخلی از جمله آبادان ، اهواز ، اردبیل ، اصفهان ، بندرعباس ، بندر چابهار ، کیش ، مشهد ، رشت ، شیراز ، سنندج ، یزد و تهران پرواز دارد و همچنین مقصد های خارجی این شرکت هواپیمایی نیز شامل شهرهای بغداد ، بانکوک ، بخارست ، اسپارتا ، استانبول ، ازمیر ، نجف، سلیمانیه ، لارنکا ، وارنا و خوی می شود .

فرقی نمی کند چه مسافر هواپیمایی قشم ایر باشید و چه قصد ارسال بار به یکی از مقصدهای خارجی این شرکت هواپیمایی داشته باشید ، در هر صورت می توانید از خدمات بار قشم ایر استفاده کنید و تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به مقصد مورد نظر خود ارسال کنید . زیرا همانطور که می دانید شرکت های هواپیمایی برای حمل بار توسط مسافر دارای محدویت هستند و اگر میزان بار و چمدان شما بیشتر از حد مجاز باید هزینه ای را تحت عنوان اضافه بار مسافری پرداخت کنید . بنابراین اگر میزان باری که قرار است با خود حمل کنید بسیار زیاد و سنگین است ، بهترین و مقرون صرفه ترین کار این است که از خدمات بار قشم ایر یا سایر شرکت های هواپیمایی بهره مند شوید .

برای بهره مندی از خدمات بار قشم ایر ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که حتما با یک شرکت معتبر و شناخته شده که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد تماس بگیرید تا تمام مراحل ارسال بار به خارج از کشور را بتوانید خیلی دقیق و قانونی و مطابق با قوانین و مقررات کشور مقصد و شرکت هواپیمایی قشم ایر انجام دهید .

 

جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر و تخصصی در زمینه حمل و نقل بین المللی است که مشاوران و کارشناسان مجرب این شرکت می توانند بهترین راهنمای شما در زمینه فریت بار با قشم ایر و بهره مندی از خدمات بار قشم ایر باشند . از انجایی که قشم ایر از جمله شرکت های هواپیمایی داخلی است ، هزینه خدمات بار و فریت بار آن نسبت به شرکت های هواپیمایی خارجی مناسب تر و مقرون به صرفه تر بوده و معمولا جز اولین انتخاب ها برای مسافران در هنگام ارسال بار خواهد بود .

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی :

شرکت جهان کالا کارگو

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

آیا قشم ایر برای حمل بار، دارای محدودیت است؟

آیا قشم ایر برای حمل بار، دارای محدودیت است

قشم ایر نیز مانند تمام شرکت های هواپیمایی برای حمل بار توسط مسافر دارای محدودیت هایی است و اگر وزن بار و چمدان شما بیشتر از میزان تایید شده توسط این شرکت باشد باید هزینه اضافه بار مسافری پرداخت نمایید.

به طور کلی مقدار بار مجاز برای بزرگسالان و نوزدان در پروازهای داخلی و خارجی متفاوت است که در زیر به اختصار بیان کرده ایم:

میزان بار مجاز در پروازهای خارجی از مبدا تهران با قشم ایر ۳۰ کیلو گرم و برای نوزاد ۱۰ کیلوگرم است.

میزان بار مجاز در پروازهای خارجی به مقصد ایران با قشم ایر ۳۰ کیلو گرم و برای نوزاد ۱۰ کیلوگرم است.

علاوه بر این هر مسافر می تواند چمدان، کیف ، کوله پشتی یا ساک دستی با وزن ۵ کیلوگرم را همراه خود به کابین هواپیما ببرد.

 

 

آیا از پیگیری با شماره بارنامه قشم ایر اطلاع داری ؟

برای بهره مندی از خدمات فریت بار قشم ایر ، میتوانید با یکی از شرکت های معتبر و متخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند ، همکاری داشته باشید . این شرکت ها (مثل شرکت جهان کالا کارگو) تمام مراحل بسته بندی استاندارد و مورد تایید شرکت هواپیمایی را به مشتریان خود ارائه می دهند ، بار و محموله مشتریان را از درب منزل تا فرودگاه بین المللی حمل می کنند و بعد از انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم ، برای بار و محموله مشتری ، بارنامه هوایی مخصوص صادر می شود و سپس بار و محموله به قسمت باری قشم ایر تحویل داده می شود تا به مقصد مورد نظر ارسال شوند .بهتر است مقاله بارنامه را بخوانید .

اگر برای ارسال بار از خدمات فریت بار شرکت جهان کالا کارگو استفاده کرده باشید می توانید برای پیگیری فریت بار قشم ایر، به سایت جهان کالا کارگو (jkmcargo.com) مراجعه کنید و به راحتی پیگیری با شماره بارنامه قشم ایر را انجام دهید .

 

برای ارتباط با کارشناسان مجرب در شرکت جهان کالا کارگو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

همچنین پیگیری با شماره بارنامه قشم ایر در سایت این شرکت هواپیمایی نیز امکان پذیر است و می توانید با ورود به سایت  و وارد کردن شماره بارنامه خود در کادر مشخص در این سایت ، بار خود را به راحتی پیگیری کنید .

 

خبردار شوید از قوانین بار قشم ایر:

خبردار شوید از قوانین بار قشم ایر

قشم ایر نیز مانند تمام شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی دارای قوانین مربوط به حمل بار است و باید تمام این قوانین را در هنگام استفاده از خدمات بار یا فریت بار قشم ایر رعایت کنید .

یکی از این قوانین توجه به ممنوعیت های حمل بار است و باید دقت داشته باشید که کالاهای ممنوعه در بسته بندی و بار شما وجود نداشته باشد .

برخی از مواد غذایی و محصولاتی که دارای ممنوعیت در حمل بار قشم ایر هستند را در زیر نام برده ایم :

  • مواد منفجره
  • مواد شیمیایی
  • مواد اسیدی
  • گازها
  • کپسول
  • ‌اسلحه سرد و گرم و مواد محترقه
  • مواد غذایی مانند : ترشی ، آبلیمو ، سرکه که می تواند در حالت مایع و جامد باشند
  • مشروبات الکلی
  • وسایل قمار
  • مواد مخدر
  • ‌ نشریات، تصاویر ، ‌فیلم ، ‌عکس و هر کالایی که مغایر شئونات مذهبی و ملی کشور باشد،
  • هر نوع نوشته مخالف مذهب رسمی کشور و یا مخل نظم و عفت عمومی و شئون ملی باشد
  • ‌سایر کالاهایی که منع شرعی و قانونی دارد و یا ورود و صدور آن به موجب جدول تعرفه گمرکی ممنوع است

 

خلاصه مطلب

فریت بار یا ارسال بار هوایی یکی از خدمات بسیار پرکاربرد و ارزشمندی است که توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی ارائه می شود تا افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند بتوانند تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را کاملا قانونی و ایمن به کشور مقصد ارسال کنند .

این ارسال بار و فریت بار به خارج از کشور توسط ایرلاین های داخلی مثل قشم ایر ، ماهان ایر و ایران ایریا ایرلاین های خارجی مثل امارات ،قطر ایرویز یا ترکیش ایر ارائه می شوند .

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =