خدمات بار هواپیمایی ماهان با جهان کالا

فریت بار ماهان

درباره خدمات بار ماهان

شرکت هواپیمایی ماهان اولین شرکت هواپیمایی خصوصی در ایران است که در سال ۱۳۷۱ در کرمان تاسیس و راه اندازی شد و اولین پرواز این شرکت هواپیمایی (ماهان ایر) در مسیر تهران – کرمان – تهران بود. ماهان ایر در طول سال های فعالیت خود با پیشرفت های زیادی همراه بود به گونه ای که امروز ناوگان شرکت هواپیمایی ماهان از ۵۴ فروند هواپیمای مسافربری و باری را در اختیار داشته و و روزانه به ۲۰ مقصد ، در اروپا ، آسیا و خاورمیانه، پروازهای مستقیم دارد.

ماهان ایر با هدف حمل و نقل ایمن ، کارآمد و پر بازده مسافر ، بار و پست و همچنین ارائه خدماتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی توسط تیمی حرفه ای و متخصص تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده و در این مسیر نیز موفق بوده است .

شرکت هواپیمایی ماهان علاوه بر حمل و نقل ایمن مسافر به مقاصد مختلف داخلی و خارجی ، خدمات بسیار عالی نیز در زمینه حمل بار به مشتریان خود ارائه می دهد و این خدمات تحت عنوان خدمات بار ماهان شناخته شده هستند

 

در ادامه این بخش با ما همراه باشید و اطلاعات بیشتری در رابطه با فریت بار ماهان، نحوه پیگیری بار هوای ماهان، خدمات بار ماهان و اطلاعات بار ماهان کسب کنید.

 

شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های حرفه ای و معتبر در زمینه باربری بین المللی است که فریت بار و حمل بار به خارج از کشور را با همکاری شرکت هواپیمایی ماهان،  امارات، قطر ایرویز  به مشتریان خود ارائه می دهد تا یک ارسال بار ایمن و مطمئن به خارج از کشور داشته باشند .

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

آشنایی با فریت بار ماهان:(باربری ماهان فرودگاه مهرآباد)

همانطور که می دانید حمل بار توسط مسافر در هواپیما بسیار محدود است و اگر شما به عنوان مسافر، محموله و بار بسیار سنگین و زیادی داشته باشید، برای حمل این بار اضافه باید هزینه زیادی را پرداخت کنید. در این شرایط ، خدماتی تحت عنوان خدمات بار یا فریت بار به مسافران ارائه می شود تا بتوانند با استفاده از این خدمات محموله و بار خود را بدون نگرانی از وزن و حجم آن، کاملا ایمن و قانونی به مقصد خود ارسال کنند.

خدمات بار ماهان نیز این شرایط را برای مسافران خود فراهم کرده و افرادی که قصد ارسال بار به خارج از کشور یا سایر شهرهای داخلی دارند می توانند با قسمت رزرواسیون بار تماس بگیرند تا بارنامه مخصوصی برای محموله و بار آنها صادر شده و در شرایطی کاملا ایمن و قانونی به مقصد مورد نظر ارسال شود.

خدمات بار ماهان هم برای مسافرانی که دارای بار و محموله زیادی هستند و هم برای افرادی که فقط قصد ارسال بار به مقاصد مختلف دارند ، کاربرد داشته و میتوانند با استفاده از این خدمات ، بار و محموله مورد نظر خود را به راحتی و با هزینه مناسب ، به مقصد مورد نظر خود ارسال نمایند .

 

خدمات باربری ماهان در فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی مستقر بوده و می توانید کلیه محصولات صادراتی به خارج و حمل بار داخلی و خارجی را توسط این شرکت انجام دهید .

مجموعه صادرات در خدمات بار ماهان ، پس از طی مراحل و تشریفات اداری و گمرکی و اخذ مجوزهای لازم از سوی فرستنده در خصوص پذیرش و ارسال بارهای صادراتی ارائه دهنده سرویس و خدمات مورد نیاز مشتریان است .

 پیگیری شماره بار ماهان

اگر بار و محموله خود را از طریق خدمات بار ماهان به مقصد مورد نظر خود ارسال کرده باشید می توانید از سیستم پیگیری محمولات این شرکت نیز بهره مند شوید و به صورت لحظه به لحظه از وضعیت محموله خود آگاه شوید .

برای پیگیری بار خارجی که توسط خدمات بار هوایی ماهان ارسال شده است می توانید از این لینک استفاده کنید

پیگیری شماره بارنامه هواپیمایی ماهان

چه کسانی می توانند از خدمات بار ماهان ایر ( فریت بار ، کارگو ماهان ) استفاده کنند؟

فرقی نمی کند مسافر باشید و یا فقط قصد ارسال بار به یک مقصد مشخص در خارج یا داخل کشور داشته باشید . در هر صورت می توانید از خدمات فریت بار و حمل بار که توسط شرکت های هواپیمایی ارائه می شود ، استفاده کنید و محموله و بار خود را با بسته بندی کاملا ایمن و استاندارد و مطابق با قوانین و مقررات بین المللی و داخلی ، به مقصد مورد نظر خود ارسال نمایید .

خوشبختانه این روزها شرکت های بسیار زیادی در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند و به شما این امکان را می دهند تا بتوانید تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را با بسته بندی استاندارد و ایمن و از مسیر کاملا قانونی و توسط ایرلاین ماهان ایر یا سایر ایرلاین ها معتبر ایرانی و خارجی به مقصد خود ارسال کنید .

خدمات بار هواپیمایی ماهان ایر دارای ناوگان مسافر بری و باری است و از انجایی که هزینه خدمات بار ماهان ایر و سایر شرکت های هواپیمایی داخلی نسبت به شرکت های هواپیمایی خارجی مناسب تر و مقرون به صرفه تر است ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا فریت بار یا ارسال بار خود را از طریق خدمات بار شرکت هواپیمایی داخلی مثل ماهان ایر انجام دهند.

برای بهره مندی از خدمات فریت بار  ، میتوانید با یکی از شرکت های معتبر و متخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند ، همکاری داشته باشید .

این شرکت ها تمام مراحل بسته بندی استاندارد و مورد تایید شرکت هواپیمایی را به مشتریان خود ارائه می دهند، بار و محموله مشتریان را از درب منزل تا فرودگاه بین المللی حمل می کنند و بعد از انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم ، برای بار و محموله مشتری ، بارنامه ماهان (بارنامه هوایی)  مخصوص صادر می شود و سپس بار و محموله به قسمت باری ماهان ایر تحویل داده می شود تا به مقصد مورد نظر ارسال شوند.

 

اگر برای ارسال بار از خدمات فریت بار شرکت جهان کالا کارگو استفاده کرده باشید می توانید برای پیگیری فریت بار به سایت جهان کالا کارگو (jkmcargo.com) مراجعه کنید 

برای ارتباط با کارشناسان مجرب در شرکت جهان کالا کارگو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار یا ارسال بار هوایی یکی از خدمات بسیار پرکاربرد و ارزشمندی است که توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی ارائه می شود تا افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند بتوانند تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را کاملا قانونی و ایمن به کشور مقصد ارسال کنند .

این ارسال بار و فریت بار به خارج از کشور توسط ایرلاین های داخلی مثل ماهان ایر و  ایران ایر یا ایرلاین های خارجی مثل امارات ، قطرایرلاین یا ترکیش ایر ارائه می شوند .

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یک =