فریت بار و ارسال بار به ادمونتون

ارسال بار به ادمونتون

اگر شما نیز جز ان دسته از افرادی باشید که قصد مهاجرت به ادمونتون را دارند، می توانید در کنار تمام اقداماتی که باید برای مهاجرت انجام دهید، اقداماتی را نیز در جهت ارسال بار به ادمنتون انجام دهید تا بتوانید از این طریق تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را بدون نگرانی از وزن و حجم این وسایل، به راحتی و کاملا قانونی به ادمونتون ارسال کنید و زندگی جدید خود را در این شهر، راحتتر شروع نمایید.

بیشتر بخوانید : فریت بار به کانادا

 

درباره شهر ادمونتون

شهر ادمونتون (Edmonton) مرکز استان آلبرتا (Alberta) در کانادا است که در امتداد رود ساسکاچوان شمالی (Saskatchewan River) قرار گرفته و به عنوان دروازه ورود به شمال شناخته شده و به دلیل قرار گیری در بین دشت های کانادا و جنگل های شمال تایگا (taiga forest) جز شهرهای بسیار زیبای کانادا نیز محسوب می شود.

شهر ادمنتون کانادا مرکز پروژه‌ های عظیم ماسه‌ های نفتی در شمال آلبرتا و عملیات استخراج معادن بزرگ الماس در نواحی شمال غرب نیز محسوب می شود و امروزه به عنوان قطب صنعتی در کانادا محسوب می شود.

همچنین از آنجایی که شهر ادمونتون میزبان جشنواره های سالانه بسیار زیادی است و از نظر فرهنگی و آموزشی نیز بسیار فعال است، با عنوان شهر جشنواره های کانادا نیز معروف شده است.

بزرگترین موزه تاریخی کانادا یعنی پارک قلعه ادمونتون و بزرگترین بازار آمریکای شمالی یعنی وست ادمونتون مال نیز در شهر ادمنتون واقع شده اند و از این نظر نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

موسسات آموزش عالی و دانشگاه های دولتی متعددی نیز در شهر ادمونتون کانادا وجود دارند و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از دانشجویان این شهر را برای ادامه تحصیل و زندگی انتخاب کنند و به آن مهاجرت کنند.

 

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه ارسال بار و فریت بار به ادمونتون کسب کنید، از هزینه های فریت بار به ادمونتون مطلع شوید و با بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی که در ایران فعالیت دارد آشنا شوید، حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید !

 

فریت بار به ادمونتون

فریت بار به ادمونتون یکی از خدمات بسیار ارزشمند و کاربردی برای مسافران و مهاجران به این شهر بوده و به آنها امکان می دهد تا بتوانند تمام وسایل شخصی، لوازم منزل، کتاب و سایر وسایل و لوازم مورد نیاز خود را که از نظر قانونی مشکلی ندارند را به راحتی و با صرف هزینه کمتر، به ادمونتون ارسال کرده و در زمان مناسب و تعیین شده در این شهر تحویل بگیرید.

 

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی است که تمام مراحل ارسال بار از درب منزل تا شهر ادمنتون را به طور دقیق و قانونی انجام می دهد تا دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید.

شرکت جهان کالا تمام مراحل فریت بار به ادمونتون از بسته بندی استاندارد و ایمن گرفته تا حمل بار و تخلیه در فرودگاه بین المللی، انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار هوایی به ادمونتون را انجام میدهد و از تمام قوانین و مقرراتی که برای فریت بار به ادمونتون و کانادا وجود دارد مطلع است و تمام کارهایی که برای ارسال بار ایمن و مطمئن به ادمونتون باید انجام شود را کاملا دقیق و درست انجام خواهد داد تا خیالتان از بابت سالم و به موقع رسیدن بار و محموله به ادمونتون راحت باشد.

 

از دیگر ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

فریت بار به ادمونتون
فریت بار به ادمونتون

حمل بار به ادمونتون

اگر تصمیم دارید بار و محموله که به ادمونتون ارسال می کنید، خیلی سریع به این شهر برسد، بهترین پیشنهاد است که از حمل بار به ادمونتون با هواپیما استفاده کنید. البته لازم است بدانید این روش نسبت به سایر روش های ارسال بار به خارج از کشور هزینه بالاتری داشته و محدودیت بیشتری نیز در ارسال بسته بندی و کالا با وزن زیاد و شکل و حجم بزرگ خواهید داشت.

همچنین می توانید از روش حمل بار به ادمونتون با کشتی نیز برای ارسال وسایل و اثاثیه منزل و کالاهایی که دارای وزن و حجم بالایی هستند استفاده کنید. در این روش از کشتی های باری و غول پیکر استفاده می شود. اگرچه حمل بار به ادمونتون با کشتی معمولا دارای هزینه کمتری نسبت به حمل بار با هواپیماست اما لازم است بدانید اگر از این روش استفاده می کنید ممکن است زمان تحویل گرفتن بار در کشور مقصد کمی طولانی شود.

شما می توانید با همکاری شرکت جهان کالا کارگو و بعد از دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب این مجموعه بهترین و مناسب ترین روش برای حمل بار به ادمونتون را انتخاب کرده و یک ارسال بار ایمن و مطمئن با ادمونتون داشته باشید .

 

هزینه فریت بار به ادمونتون
هزینه فریت بار به ادمونتون

 

به طور کلی، برای بهره مندی از خدمات فریت بار به ادمونتون توسط شرکت جهان کالا کارگو لازم است مراحل زیر را انجام دهید :

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو جهت بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • دریافت مشاوره و تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار به ادمونتون بصورت هوایی یا دریایی و اعلام نرخ کتبی خدمات
  • انجام کلیه امور بسته بندی با کیفیت استاندارد در محل، تخلیه و بار گیری تا فرودگاه امام خمینی
  • انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به ادمونتون
  • صدور بارنامه مخصوص
  • ارسال بار یا فریت بار به ادمونتون
  • امکان پیگیری بارتا رسیدن به ادمونتون

 

 

هزینه ارسال بار به ادمونتون

هزینه ارسال بار به ادمونتون با توجه  به اندازه و وزن بار و محموله شما و مسیری که برای ارسال بار به ادمنتون انتخاب کردید، متفاوت است. علاوه بر این عواملی مثل هزینه بسته بندی، بیمه، گمرک و ترخیص کالا و غیره نیز بر روی هزینه نهایی فریت بار به ادمونتون اثرگذار هستند. اما با این حال میتوانید با همکاری بهترین شرکتهای حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو در هزینه های خود صرفه جویی کرده و فریت بار به کانادا و شهر ادمونتون را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه فریت بار به ادمونتون می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

فریت بار و ارسال بار به ادمونتون یکی از روش های مطمئن و عالی برای ارسال وسایل شخصی به این شهر بوده و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه مناسب، وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را  به ادمونتون و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید. با همکاری شرکت جهان کالا کارگو میتوانید تمام مراحل قانونی برای فریت بار یا ارسال بار به ادمونتون را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و ارسال بار ایمن و مطئنی به این شهر داشته باشید.

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =