ارسال بار به نیوکاسل

ارسال بار به نیوکاسل

فریت بار به نیوکاسل : شهر نیوکاسل (Newcastle upon Tyne) را می توانیم به عنوان پرجمعیت ترین شهر (۳۰۰ هزار نفر در سال ۲۰۲۰ ) در شمال شرقی انگلستان معرفی کرد که در نزدیکی سواحل رود تاین (River Tyne) قرار گرفته و به عنوان مرکز تجاری انگلستان نیز شناخته شده و معروف است.

بیشتر بخوانید : فریت بار به انگلیس

 

درباره نیوکاسل

نیوکاسل یکی از شهرهای تجاری و آموزشی انگلیس است که به عنوان قطب فرهنگی شمال شرقی انگلیس نیز  محسوب می شود و در انقلاب صنعتی انگلیس نیز نقش بسزایی داشته و امروزه در تولید کالا و قطعات پیشرو است. وجود دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و معتبر در این شهر باعث شده تا سالانه تعداد زیادی دانشجو از سراسر جهان برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت کنند.

اگر شما نیز قصد مهاجرت به نیوکاسل را دارید و می خواهید زندگی جدید خود را در این شهر زیبا و رویایی شروع کنید ، شاید بهتر باشد که وسایل منزل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را نیز به این شهر ببرید تا  احساس راحتی بیشتری داشته باشید و زندگی جدید خود را راحتتر و بهتر شروع کنید. اما همانطور که می دانید حمل اضافه بار در هواپیماهای مسافری بسیار محدود است ! در این مواقع بهترین کار این است که از خدمات فریت بار به نیوکاسل استفاده نمایید و تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را بدون نگرانی از وزن و حجم این وسایل به نیوکاسل ارسال کنید.

اما آیا می دانید شرایط و مراحل ارسال بار به نیوکاسل چگونه است و کدام شرکت ایرانی بهترین خدمات را برای فریت بار و ارسال بار به نیوکاسل ارائه می دهد ؟ در ادامه با ما همراه بمانید و اطلاعات خوبی در رابطه با شرایط و هزینه های فریت بار به نیوکاسل کسب کنید.

 

فریت بار به نیوکاسل

فریت بار یکی از خدمات مربوط به حمل و نقل بین المللی است که معمولا برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور دیگری دارند ، مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوانند با استفاده از این خدمات ، وسایل و لوازم مورد نیاز خود به کشور مقصد ارسال کنند.  فریت بار معمولا برای مقاصد شخصی انجام می گیرد و هیچ ماهیت تجاری ندارد و به نوعی بار خصوصی محسوب شده که برای ارسال بار مسافران به خارج از کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

برای استفاده از خدمات فریت بار به نیوکاسل اولین کاری که باید انجام دهید این است که  با یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی همکاری کنید تا تمام مراحل ارسال بار به نیوکاسل به درستی انجام شده و بارنامه ای که حاوی مشخصات و اطلاعات مسافر است برای بار شما صادر شود.

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های حرفه ای و معتبری است که در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی پیشرو بوده و می توانید برای ارسال بار به نیوکاسل به این شرکت اعتماد کنید. کارشناسان جهان کالا کارگو با تمام قوانین و مقررات کشورهای خارجی برای ارسال بار آشنا بوده و تمام مراحل فریت بار به نیوکاسل را با توجه به قوانین و مقررات انگلستان کاملا دقیق و درست انجام می دهند تا هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشید.

 

حمل و نقل و فریت بار به نیوکاسل در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام خواهد شد و این شرکت در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کم میکند و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید. علاوه بر این بعد از فریت بار میتوانید در هر زمان که بخواهید وضعیت حمل و نقل بار خود را بصورت انلاین پیگیری نمایید و از انجایی که شرکت جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید تا کاملا قانونی و ایمن به نیوکاسل ارسال شود.

 

فریت بار به نیوکاسل
فریت بار به نیوکاسل

شرایط ارسال بار به نیوکاسل

اگر تصمیم گرفتید که ارسال بار نیوکاسل انجام دهید اولین کاری که باید انجام دهید این است که با شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید. کارشناسان مجرب این مجموعه به صورت رایگان از بار و محموله شما بازدید می کنند تا بتوانند بهترین روش برای حمل و نقل بار و محموله شما به نیوکاسل را تعیین کرده و هزینه ارسال بار به نیوکاسل را به صورت کتبی یا شفاهی به شما اعلام کنند.

شما می توانید بسته بندی محموله و لوازم با کیفیت استاندارد را به شرکت جهان کالا کارگو بسپارید تا خیالتان از بابت سالم رسیدن وسایل به نیوکاسل راحت باشد. علاوه بر این شرکت جهان کالا کارگو خدمات مربوط به تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری را نیز به شما ارائه می دهد و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم را نیز بر عهده می گیرد تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

شما می توانید برای ارسال بار به نیوکاسل با توجه به حجم و اندازه وسایل و لوازمی که دارید هم از طریق دریائی و توسط کانتینر و کشتی باربری ارسال بار را انجام دهید و هم از از طریق هوایی و توسط خطوط هوایی داخلی و خارجی به نیوکاسل فریت بار داشته باشید.  بهتر است انتخاب بهترین مسیر برای حمل بار به نیوکاسل را به کارشناسان مجرب جهان کالا بسپارید تا مناسب ترین مسیر برای ارسال بار برای محموله و بار شما انتخاب شود

هزینه فریت بار به نیوکاسل

محاسبه هزینه فریت بار به نیوکاسل به عوامل مختلفی مثل حجم و وزن بار و محموله شما ، هزینه بسته بندی ، هزینه های مربوط به گمرک و اخذ مجوز ، هزینه بیمه و غیره بستگی دارد که این هزینه بعد از رویت بار و محموله شما و تعیین مسیر برای ارسال بار مشخص خواهد شد.

اما نکته ای که در رابطه با هزینه فریت بار به نیوکاسل در حمل هوایی باید بدانید این است که هر چقدر وزن کالا بیشتر شود ، نرخ کرایه حمل هوایی ارزانتر خواهد شد. همچنین وزن و حجم کالا نیز تاثیر مستقیم در قیمت تمام شده فریت بار ه نیوکاسل دارد. یعنی اگر وزن حجمی کالایی  بیشتر از وزن واقعی کالا باشد بارنامه طبق وزن حجمی محاسبه می شود.

برای اینکه اطلاعات دقیق تری در رابطه هزینه ارسال بار به نیوکاسل کسب کنید می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا تماس بگیرید و با کارشناسان این مجموعه صحبت کنید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

هزینه فریت بار به نیوکاسل
هزینه فریت بار به نیوکاسل

خلاصه مطلب

با استفاده از خدمات فریت بار به نیوکاسل می توانید تمام وسایل و لوازمی که ممکن است در نیوکاسل به آن نیاز داشته باشید اما نمی توانید به صورت بار مسافری همراه خود داشته باشید را به این شهر ارسال کرده و کاملا ایمن و مطمئن در نیوکاسل تحویل بگیرید. برای بهره مندی از خدمات ارسال بار به نیوکاسل بهترین پیشنهاد این است که با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید و فریت بار به نیوکاسل را با بهترین و مناسب ترین قیمت انجام دهید.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یازده =