حمل اثاث منزل به خارج از کشور

حمل اثاث منزل به خارج از کشور جهان کالا کارگو

مهاجرت و نقل مکان به خارج از کشور مجموعه ای از چالش ها و وظایف منحصر به فردی را به همراه دارد و لازم است در کنار کارهایی که برای یادگیری زبان ، دریافت ویزا و غیره انجام می دهید اطلاعاتی هم در رابطه با حمل اثاث منزل به خارج از کشور داشته باشید تا بتوانید از این طریق ، زندگی جدید خود در خارج از کشور را راحتتر شروع کنید .

به همین منظور ما تصمیم گرفتیم تا به شما کمک کنیم یکی از این کارهای مهم را بررسی کنید و با مراحل اصلی ارسال اثاث منزل به خارج از کشور بیشتر آشنا شوید .در حالی که جابجایی وسایل خانه به خارج از کشور کمی پیچیده تر از انتقال این وسایل در داخل کشور است .

اما با برنامه ریزی صحیح می توان این کار را به راحتی انجام داد . در ادامه این بخش ، مروری بر بهترین راه‌ های حمل اثاث  منزل به خارج از کشور و همچنین چند ملاحظات مهم برای این منظور را اماده کردیم . با ما همراه بمانید .

ارسال اثاث منزل به خارج از کشور از مسیر دریایی:

ارسال وسایل منزل به خارج از کشور از مسیر دریایی

رایج ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ارسال اثاث منزل به  خارج از کشور ، استفاده از حمل و نقل دریایی است . برای انجام این کار ، یک شرکت حمل و نقل بین المللی ترتیب ارسال یک کانتینر به منزل شما را می دهد . هنگامی که کانتینر با وسایل خانگی بارگیری شد ، یک کامیون دار آن را برداشته و کانتینر را به بندر منتقل می کند .

معمولا اکثر شرکت‌ های حمل ‌و نقل بین ‌المللی خدمات حمل و نقل از درب منزل به بندر را ارائه می دهند ، که در آن یک نماینده به مدیریت حرکت کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که کانتینر شما به حامل صحیح ارسال می ‌شود و تمام اسناد ترخیص کالا از گمرک تکمیل و ارسال می ‌شوند .

به طور کلی ، هنگام انتخاب ارسال اثاث منرل به خارج از کشور از طریق حمل و نقل دریایی ، دو گزینه حمل و نقل به شما ارائه می شود :

  • بار کامل کانتینر (FCL) :

اگر فکر می کنید که برای جا دادن وسایل و وسایل خود به یک کانتیر کامل نیاز دارید ، بهتر است گزینه FCL را انتخاب کنید .

  • بار کمتر از کانتینر (LCL) :

اما اگر وسایل و اثاثیه شما زیاد نیست و یک کانتیر را به طور کامل پر نمی کند ، انتخاب LCL منطقی تر خواهد بود .

 

بیشتر بخوانید : ارسال وسایل منزل به دبی

 

 انتقال اثاث منزل به خارج از کشور از مسیر هوایی:

 

 انتقال وسایل منزل به خارج از کشور از مسیر هوایی

روش دیگری که برای ارسال اثاث منزل به خارج از کشور وجود دارد ، ارسال این وسایل از مسیر هوایی است . حمل و نقل بین المللی وسایل خانگی از طریق مسیر هوایی بسیار گرانتر از حمل و نقل آنها از طریق مسیر دریایی است اما با این حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا انتقال اثاث منزل خود به خارج از کشور را از مسیر هوایی انجام دهند زیرا این روش بسیار سریع تر انجام می شود و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن ، اثاثیه و وسایل منزل خود را در کشور مقصد تحویل بگیرند .

معتبرترین شرکت ایرانی برای حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور:

 

معتبرترین شرکت ایرانی برای حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور

خوشبختانه این روزها ، شرکت های حمل و نقل بین المللی بسیار زیادی در تمام کشورهای دنیا وجود دارند که به شما این امکان را می دهند تا لوازم منزل و اثاثیه خود را از طریق هوایی یا دریایی به کشور مقصد خود ارسال نمایید .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های معتبر و حرفه ای در زمینه فریت بار و کارگو است که تمام خدمات حمل و نقل بین المللی از بسته بندی گرفته تا انجام تشریفات گمرکی را به طور کاملا دقیق و قانونی انجام میدهد تا خیالتان از این بابت راحت باشد .

این شرکت بعد از انجام مراحل قانونی برای فریت بار به خارج از کشور ، بارنامه هوایی که حاوی اطلاعات فرستنده ، اطلاعات گیرنده و محتویات بار است را برای شما صادر می کند و سپس بار و محموله شما را با ایرلاین های معتبر به سمت کشور مقصد شما ارسال می کند .

نکته دیگری که در رابطه با شرکت جهان کالا کارگو وجود دارد این است امکان پیگیری انلاین محموله و بار از زمان ارسال تا تحویل در کشور مقصد را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا خیالتان از بابت ارسال بار هوایی به خارج از کشور کاملا راحت باشد .

در واقع خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد .

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان وارد تماس با جهان کالا شده و از مشاوره متخصصین ما برای حمل اثاثیه منزل خود به هر کشوری که می خواهید بهره مند شوید.

 

بیشتر بخوانید : ارسال لوازم منزل به آلمان

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی :

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

 

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

 هزینه حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور:

 

هزینه حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور

هزینه ارسال اثاث منزل به خارج از کشور با توجه به مسیری که برای حمل و نقل بین المللی انتخاب کردید (دریایی یا هوایی) ، فاصله کشور مبدا تا مقصد و همچنین حجم و وزن بار یا محموله متفاوت است . برای اطلاع از هزینه تقریبی ارسال اثاث منزل به خارج از کشور میتوانید با شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و بعد از مشورت با کارشناسان مجرب این مجموعه از هزینه حمل وسایل منزل به خارج از کشور و مقصد خود مطلع شوید .

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

بسته بندی لوازم منزل :

بسته بندی لوازم منزل

 

یکی از مهمترین مراحل ارسال لوازم منزل و یا کالاهای تجاری به خارج از کشور و در واقع حساس ترین مرحله همان “بسته بندی” کالا بوده و هرگونه سهل انگاری در تهیه بسته بندی مناسب و یا رعایت نکردن استانداردهای لازم سبب آسیب دیدگی کالا خواهد گردید و نهایتا” علاوه بر خسارتهای وارد شده ، هزینه کرایه حمل پرداخت شده نیز به خسارتهای فوق اضافه می گردد.

لذا مفتخریم با بکارگیری کادری مجرب و کار آزموده توانسته ایم یکی از بهترین و با کیفیت ترین امکانات لازم را جهت بسته بندی کالای صادراتی و لوازم منزل شما جهت ارسال به اقصی نقاط جهان را با کمترین هزینه ممکن فراهم آوریم.

  • کیفیت حمل:

کارشناسان این شرکت به صورت ” رایگان ” در تمامی روزهای هفته آماده بازدید از لوازم ارسالی شما بوده و با یک تماس تلفنی در اسرع وقت در محل شما حاضر خواهند بود . به هنگام بازرسی محموله ضمن تهیه لیست اولیه از لوازم ارسالی با توجه به حساسیت و ارزش کالا نسبت به تعیین نوع حمل ( زمینی – دریایی – هوایی ) و نیز نوع بسته بندی ( جعبه چوبی ، کارتن ، نایلون حبابدار ، گونی ، صندوق فلزی ، پالت و…. ) اقدام نموده و انجام تمامی امور لازم در اسرع زمان ممکن و در محل صورت می گیرد.

  • تهیه لیست بسته بندی ( PACKING LIST ):

از دیگر مواردی ضروری دیگری که سهل انگاری در آن موجب ایجاد خسارت و یا هزینه های اضافی میگردد تهیه لیست بسته بندی می باشد . تمامی لوازم بسته بندی شده می بایست علاوه بر شماره گذاری به صورت کامل و دقیق در لیست جداگانه جهت ارائه به گمرک مبداء آماده گردیده و نسخه ترجمه لاتین آن برای ارائه به گمرک مقصد ضروری بوده و تمامی مراحل بسته بندی و تهیه لیست توسط عوامل این شرکت انجام و در اختیار صاحب کالا قرار خواهد گرفت.

  • تعیین شرایط بسته بندی و نحوه حمل:

پس از رویت محموله ، نوع بسته بندی مورد نیاز متناسب با نحوه حمل ( هوایی – زمینی – دریایی ) توسط کارشناس مربوطه پیشنهاد می گردد و پس از برآورد نهایی تمامی هزینه های جاری شامل بسته بندی ، بارگیری، حمل و نقل وسایر هزینه های جانبی بصورت کتبی از طرف شرکت به صاحب کالا اعلام و پس از اخذ تایید نهایی از سوی صاحب کالا ؛ هماهنگی های لازم جهت ارسال لوازم بسته بندی و در صورت نیاز ساخت جعبه چوبی و سایر مراحل رزرو کانتینر و… صورت خواهد گرفت .

  • اطلاعات تکمیلی:

سمپاشی کانتینر و جعبه های چوب : با توجه به قوانین وضع شده جهت ترخیص کالا در بسیاری از کشورهای اروپایی ، آمریکا ، کانادا و استرالیا تمامی لوازم ارسالی بویژه بسته بندی های ساخته شده از چوب خام ، پالت و سایر مصنوعات چوبی می بایست در مبداء و با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرصهای مخصوص و در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی گردیده و گواهی سمپاشی ( FUMIGATION CERTIFICATE ) توسط شرکتهای دفع آفات نباتی معتبر و مجاز صادر گردد.

لازم به ذکر است عدم انجام امور سمپاشی با نداشتن گواهی معتبر منجر به پرداخت جریمه های سنگین در مقصد گردیده و بعلاوه هزینه قرنطینه و انجام امور سمپاشی نیز به هزینه های فوق اضافه می گردد. در صورت نیاز تمامی مراحل فوق با هماهنگی این شرکت توسط شرکتهای مجاز و معتبر صورت خواهد گرفت .

سوالات متداول:

چطور با کمترین هزینه ممکن و بهترین کیفیت اثاثیه منزل خود را به خارج از کشور ارسال کنیم؟

انتخاب یک شرکت خوب حمل و نقل بین المللی برای ارسال لوازم منزل به خارج از کشور می تواند بهترین قیمت و کیفیت و خدمات را برای شما به ارمغان بیاورد. جهان کالا کارگو پیشرو در عرصه حمل و نقل لوازم به خارج از کشور بهترین قیمت و کیفیت را به شما ارائه می دهد.

چه عواملی در اثاث کشی به خارج از کشور را باید رعایت کنیم؟

مهم ترین عوامل بسته بندی، قابلیت ردگیری آنلاین بار، بیمه کردن کالا و اثاثیه منزل، انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوز های لازم که همگی با بهترین کیفیت در جهان کالا انجام می شود.

خلاصه مطلب

برای ارسال لوازم و اثاثیه منزل به خارج از کشور میتوانید هم از مسیر دریایی و هم از مسیر هوایی اقدام کنید . برای اینکه تمام مراحل قانونی برای فریت بار و حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور به درستی انجام شود و با مشکلی در این زمینه مواجه نشوید بهترین کار این است که با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید .

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + نوزده =