فریت بار به بوخوم را با خیال راحت انجام دهید! ۲۰۲۳

فریت بار به بوخوم

اگر شما نیز قصد مهاجرت به بوخوم آلمان را دارید و در کنار تمام دغدغه های مربوط به مهاجرت، به نحوه حمل کالا به بوخوم یا ارسال کالا به بوخوم فکر می کنید، لازم است اطلاعاتی را در رابطه با فریت بار به بوخوم کسب کنید تا تمام نگرانی ها و دغدغه هایی که در زمینه ارسال وسایل شخصی و مورد نیاز خود به ابن شهر دارید را از بین ببرید و با همکاری یکی از بهترین شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل بین المللی، تمام بار و وسایل مورد نیاز خود را به راحتی و در شرایطی کاملا ایمن و استاندارد به بوخوم ارسال کنید.

 

درباره شهر بوخوم

بوخوم (Bochum) یکی از شهرهای پر جمعیت در ایالت نوردراین و ستفالن در غرب آلمان است که از نظر جغرافیایی در ارتفاعات روهر یعنی در میان میان رودخانه ‌های رور در جنوب و امشر در شمال قرار گرفته و متعلق به منطقه آرنسبرگ است.شهر بوخوم به عنوان یکی از شهرهای فرهنگی و دانشگاهی در آلمان نیز شناخته شده است و این موضوع به دلیل وجود دانشگاه رور بوخوم و چندین مؤسسۀ آموزش عالی دیگر در این شهر است.

همچنین از انجایی که سطح و کیفیت زندگی از جمله شاخص قدرت خرید، شاخص امنیت، شاخص خدمات بهداشتی، در شهر بوخوم بسیار عالی و بالا و شاخص زمان ترافیک، شاخص آلودگی هوا و  شاخص هزینه‌های زندگی بسیار متوسط و کم است، بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند، این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.

 

فریت بار به بوخوم:

 

خدمات فریت بار به بوخوم

 

همه افرادی که قصد مهاجرت به یکی از کشورهای خارجی دارند، به دنبال راهی هستند تا بتوانند تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود و حتی وسایل و اثاثیه منزل را با استفاده از یک روش قانونی و مطمئن و با هزینه ای مقرون به صرفه به شهر یا کشور مقصد خود ارسال کنند.

زیرا همانطور که می دانید محدودیت وزنی برای حمل چمدان توسط مسافر وجود دارد و اگر وزن چمدان بیشتر از حد مجاز باشد، باید هزینه زیادی را تحت عنوان اضافه بار مسافری پرداخت کنید.

در این شرایط، استفاده از خدمات فریت بار به بوخوم می تواند بهترین گزینه برای مهاجران باشد. شما می توانید با استفاده از این روش تمام وسایل مورد نیاز خود را که همگی دارای ماهیت شخصی هستند و هیچگونه محدودیتی برای ارسال به کشور مقصد را ندارند را با بسته ایمنی و استاندارد و در شرایطی کاملا قانونی و مطابق با قوانین بین المللی، از طریق هواپیما یا کشتی های باری به شهر یا کشور مقصد خود ارسال کنید و در زمان تعیین شده، تحویل بگیرید.

 

برای استفاده از خدمات فریت بار به بوخوم باید از چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به بوخوم به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کرده تا برای ورود بار به محوطه مجوزهای لازم را دریافت کنید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کرده تا مورد بازدید و بررسی قرار گیرد.

بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر خواهد شد و بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند ؛ مثل شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کرده تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال کالا به بوخوم اماده شود.

 ارسال کالا به بوخوم:

 

به طور کلی، شرکت های فعال در زمینه ارسال کالا به خارج از کشور، گزینه های مختلفی را در اختیار متقاضیان استفاده از این خدمات قرار می دهند تا با توجه به مقدار بار و محموله ای که دارند و فوریتی که برای تحویل این بارها در کشور مقصد برای آنها وجود دارد، بتوانند بهترین و مناسب ترین گزینه را برای ارسال کالا به بوخوم یا شهر و کشور مقصد خود انتخاب کنند.

به این ترتیب اگر قصد دارید وسایل و اثاثیه منزل را به بوخوم ارسال کنید، بهترین پیشنهاد این است که از مسیر دریایی برای ارسال کالا به بوخوم اقدام نمایید. در این روش، تمام وسایل و اثاثیه منزل شما بعد از بسته بندی استاندارد، در پالت های مخصوص در کشتی های باری، بارگیری می شود و سپس برای ارسال به بوخوم آماده خواهند شد.

این روش ارسال کالا به بوخوم معمولا دارای هزینه مقرون به صرفه تری است اما زمان طولانی تری را باید منتظر بمانید تا بار و محموله خود را در شهر بوخوم تحویل بگیرید.اما اگر وزن بار و محموله شما بیشتر از ۴۵ کیلوگرم است و می خواهید با صرف هزینه کمتر نسبت به هزینه اضافه بار مسافری، ارسال کالا به بوخوم را انجام دهید، بهترین کار این است که فریت بار به بوخوم از مسیر هوایی را انتخاب کنید.

 

بیشتر بخوانید :  ارسال بار هوایی 

 

با استفاده از این روش نیز ابتدا وسایل و بار شما در بسته بندی های استاندارد قرار می گیرند و بعد از انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای فریت بار به بوخوم آماده خواهند شد.البته لازم است بدانید که هزینه ارسال کالا به بوخوم از مسیر هوایی نسبت به ارسال بار دریایی به بوخوم بیشتر است اما بار و محموله شما در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد می رسد.

برای اینکه بتوانید بهترین روش برای فریت بار به بوخوم را انتخاب کنید و خیالتان از بابت انجام کارهای قانونی و اخذ مجوزهای لازم برای این منظور راحت باشد، پیشنهاد می کنیم که با یک شرکت معتبر و متخصص در این زمینه همکاری کنید و پیشنهاد ما به ما شرکت جهان کالا کارگو است.

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی:

 

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود.
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید.
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور.
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید.
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا.
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا.
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور.
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری.
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات.

 

هزینه فریت بار به بوخوم:

 

هزینه فریت بار به بوخوم

هزینه فریت بار به بوخوم با توجه به عوامل و متغیرهای زیادی از جمله وزن و حجم بار، مسیری که برای حمل بار بوخوم انتخاب می کنید (دریایی یا هوایی) هزینه های مربوط به بیمه باربری، هزینه های مربوط به اخذ مجوز و انجام تشریفات گمرکی، هزینه مربوط به بسته بندی بار و هزینه های شرکت حمل و نقذ و نرخ ارز محاسبه می شود.

اما به طور کلی، در هنگام محاسبه هزینه فریت بار به بوخوم، هرچه وزن بار و محموله شما بیشتر باشد، هزینه فریت بار کمتر خواهد شد.

 

 

برای اطلاع از هزینه فریت بار به بوخوم بهتر است با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به سایر کشورهاست و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه کمتر و مقرون به صرفه تر، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به بوخوم و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال کنید.

برای اینکه تمام مراحل قانونی و مهم را برای فریت بار به بوخوم به درستی انجام شود باید به یک شرکت حمل و نقل معتبر و متخصص در این زمینه مراجعه کنید و پیشنهاد ما به شما شرکت جهان کالا کارگو است .

این شرکت با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی ، محموله و بار شما را به بوخوم ارسال می کند.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =