فریت بار مسافری به هر کجای دنیا با ما !

فریت بار مسافری جهان کالا کارگو


اگر قصد مهاجرت یا سفر به کشورهای دیگه رو داشته باشید، حتما مشکلاتی از قبیل فریت بار یا ارسال بار ، فریت بار مسافری ، هزینه فریت بار ، هزینه فریت بار به خارج از کشور و ارسال بار مسافر به خارج از کشور می‌تواند یکی از دغدغه و مشکلات شما باشد، این که چقدر بار ببریم؟ از چه ایرلاینی استفاده کنیم و …

فریت بار و ارسال بار به خارج از کشور از جمله دغدغه هایی هست که بسیاری از افراد در هنگام مسافرت و مهاجرت به سایر کشورهای دنیا با آن مواجه هستند و همیشه به دنبال روشی هستند تا بتوانند بیشتری مقدار از وسایل شخصی و مورد نیاز خود را با هزینه مناسب و مقرون به صرفه همراه خود ببرند.

بریم سر اصل مطلب، اصلا فریت بار مسافری یعنی چی ؟

 

بریم سر اصل مطلب ،اصلا فریت بار مسافری یعنی چی

فریت بار مسافری به بار هوایی مسافر گفته میشه که از طریق گمرک فرودگاه ها و از طریق صدور بارنامه هوایی با هزینه کمتری نسبت به اضافه بار همراه مسافر به کشور یا همان مقصد شما  ارسال می‌شود.

لوازمی را میتوان به صورت فریت بار مسافری ارسال کرد که به عنوان لوازم شخصی مسافر محسوب بشوند. البته هر کشوری در این مورد قواعد خاص خودش رو داره برای مثال در این زمینه فریت بار ترکیه با فریت بار فرانسه تفاوت دارد.

همانطور که مطلع هستید، وزن چمدانی که هر مسافر در هواپیما می تواند همراه خود داشته باشد بسیار محدود است و اگر وزن چمدان بیشتر از مقدار مجاز باشد، باید هزینه زیادی را تحت عنوان اضافه بار مسافری پرداخت نمایید.

برای اینکه در هزینه های خود صرفه جویی کنید و بتوانید وسایل شخصی و مورد نیاز خود را در هر حجم و اندازه ای که هست همراه با خود به شهر یا کشور مقصد ببرید، بهترین پیشنهاد این است که از خدمات فریت بار مسافری استفاده کنید.

با استفاده از این خدمات به شما این امکان داده می شود تا بتوانند به راحتی و با صرف هزینه کمتر، تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود از پوشاک گرفته تا کتاب و حتی اثاثیه منزل را از مسیر کاملا قانونی و در شرایط ایمن به شهر یا کشور مقصد بفرستید و در زمان تعیین شده تحویل بگیرید.

برای اینکه اطلاعات دقیق تری در رابطه با فریت بار مسافری کسب کنید و با بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه فریت مسافری فعال است آشنا شوید، ادامه این مطلب را حتما بخوانید!

فریت بار مسافری برای چه کسی مقرون به صرفه می‌باشد؟

 

فریت بار مسافری برای چه کسی مقرون به صرفه می‌باشد

قبل از هر کاری باید بدانیم که حمل بار به صورت فریت بار مسافری برای شما مقرون به صرفه است یا اینکه بارخودتان  را به صورت بار همراه با خودمان داخل پرواز ببریم.

بیشترین ایرلاین ها تا سقف ۲۵ الی ۳۰ کیلوگرم اجازه حمل بار همراه مسافر را به شما می‌دهند و اگر بار شما بیشتر بر این مقدار باشد باید به ازای هر کیلو مبلغی بین ۱۰ الی ۲۰ دلار بسته به ایرلاین و مقصد شما و یا مبلغی در حدود ۱۰۰ دلار به ازای هر بسته باید بابت ارسال بار به خارج از کشور پرداخت کنید. پس بهتر است قبل از پرداخت هزینه فریت بار به خارج از کشور برای حمل بار خود اولویت بندی کنید.

خدمات ارائه شده توسط شرکت جهان کالا کارگو جهت ارسال بار:

  • حمل و نقل و فریت لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق زمینی توسط کامیون چادری به صورت خرده بار (گروپاژ) و دربست به کشورهای اروپایی ، خاور دور و آسیای میانه.
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا.
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی و خارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا.
  • فریت بار و فریت بار مسافری به تمامی کشور های اروپایی (فریت بار به آلمان ، فریت بار به سوئد ، فریت بار به هلند ، و….) .
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم (گواهی مبداء- گواهی بهداشت- مجوز استاندارد و …)
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری.ارائه سرویس درب به درب جهت ارسال اوراق و اسناد ، نمونه کالا وسایر محصولات سبک و سنگین.

 

برای اطلاع از هزینه فریت بار مسافری بهتر است با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 


اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 4 =