ارسال بار با کشتی باربری : ارزان­ترین روش حمل بار به خارج از کشور

ارسال بار با کشتی با جهان کالا کارگو

حمل و نقل دریایی و ارسال بار با کشتی باربری و ترخیص بار دریایی، یکی از مقرون به صرفه ترین روش های حمل و نقل در سطح بین المللی است . به همین دلیل جای تعجب نیست که بیش از ۹۰٪ از کالاهای غیر عمده ای توسط کشتی های کانتینری حمل می شوند . علاوه بر این حمل بار دریایی برای محموله های بزرگ یا مهاجرت به خارج از کشور نیز گزینه ایده آلی است .

حمل بار دریایی در زمانی که حجم بالایی از کالا را می‌خواهید به خارج از کشور بفرستید گزینه بسیار مطلوبی برای شما می‌باشد. در جهانی که دیگر حد و مرزی برای تجارت و تبادل کالا وجود ندارد و ما با کمک اینترنت تجارت می‌کنیم باید وسیله نقلیه­ای را برای ارسال کالایمان انتخاب نماییم که مقرون به صرفه باشد. در همین راستا ارسال بار با کشتی باربری و ترخیص بار دریایی در بسیاری از مواقع ارزش خود را نشان می‌دهد.

ارسال بار با کشتی باربری (حمل و نقل بین المللی دریایی ) :

ارسال بار با کشتی

اگر زمان دریافت کالا در کشور مقصد برای شما دارای اهمیت کمتری هست و یا قصد دارید محموله های بزرگ و سنگین را به سایر کشورها ارسال کنید ، بهترین گزینه این است که از روش حمل و نقل بین المللی دریایی  استفاده کنید . زیرا ارسال کالاهای سنگین از نظر هوایی گاهی هزینه بسیار بالایی داشته و مقرون به صرفه نیستند و حمل و نقل کالا از طریق دریا ، معمولا جایگزین مناسبتری است و کمک میکند تا در هزینه های حمل و نقل بین المللی کمی صرفه جویی داشته باشید .

اگر محموله ای که قرار است به کشور دیگر ارسال کنید از حجم و اندازه بسیار بالایی برخوردار است ، در نظر گرفتن یک کانتینر کامل برای حمل و نقل دریایی ، ممکن است مناسب ترین گزینه برای شما باشد و فرقی نمیکند محموله شما شخصی یا تجاری باشد .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر و با تجربه در زمینه ارسال بار با کشتی باربری است که تمام اقدامات لازم برای انتخاب مناسب ترین کانتینر ، بارگیری کانتینر و حمل و نقل بین المللی به بندر مقصد و همچنین ترخیص بار دریایی را انجام می دهد و می توانید با همکاری این شرکت ، یک تجریه عالی و بدون نقص از ارسال بار با کشتی باربری را تجربه کنید .

 

معتبرترین شرکت ایرانی برای حمل بار دریایی

حمل بار دریایی : 

ارسال بار با کشتی کالا وقتی شما را شگفت‌­زده می‌کند که قیمت این انتقال را برای کالایی با  وزن بالا با ارسال بار هوایی  مقایسه می‌کنید؛ شما می‌بینید وقتی وزن و حجم بار بسیار بالاست قیمت ارسال بار از راه دریا بسیار کمتر از ارسال بار هوایی است. مخصوصا اگر کار ارسال بار را به موسسه­ای سپرده باشید که در کنار تامین ایمنی کالاهایتان خدمات خود را با قیمت مناسب  هم ارائه می‌دهد.

امنیت کالایی که به خارج از کشور ارسال می‌شود قطعا اولین خواسته ­ای ­است که هرکسی دارد؛ تامین امنیت کالاها در گام اول با بسته­ بندی مناسب شروع می‌شود و با بارگیری ایمن در کانتینر و حمل و نقل با وسایل نقلیه­ ای که با رعایت احتیاط، کالا را به بندر می‌رساند، ادامه مییابد و  در نهایت با کشتی کالا به مقصد میرسد و تحویل گیرنده میگردد.

در تمام این مدت اگر موسسه متصدی امور، مسئولیت پذیر باشد در کنار تامین بیمه نامه برای شما، نظارت دقیقی را بر روند کار می‌کند و پیگیری میکند تا کالا به سلامت به مقصد برسد.

ما در جهان کالا از همان ابتدا که شما ارسال بار با کشتی باربری  را انتخاب می‌کنید با مشاوره تخصصی و رایگان در کنار شما هستیم و در کنار شما با خدمات کامل و تخصصی و منصفانه مان می مانیم  تا کالایتان به مقصد مورد نظر برسد. ما می‌خواهیم شما با خیالی آسوده تجارت کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت فریت بار با گارگو در چیست؟

معتبرترین شرکت ایرانی برای حمل بار دریایی:

معتبرترین شرکت ایرانی برای حمل بار دریایی

خوشبختانه این روزها ، شرکت های حمل و نقل بین المللی بسیار زیادی در تمام کشورهای دنیا وجود دارند که به شما این امکان را می دهند تا لوازم منزل و اثاثیه خود را از طریق هوایی یا دریایی به کشور مقصد خود ارسال نمایید .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های معتبر و حرفه ای در زمینه فریت بار و کارگو است که تمام خدمات حمل و نقل بین المللی از بسته بندی گرفته تا انجام تشریفات گمرکی را به طور کاملا دقیق و قانونی انجام میدهد تا خیالتان از این بابت راحت باشد .

این شرکت بعد از انجام مراحل قانونی برای ارسال بار به خارج از کشور ، بارنامه هوایی که حاوی اطلاعات فرستنده ، اطلاعات گیرنده و محتویات بار است را برای شما صادر می کند و سپس بار و محموله شما را با ایرلاین های معتبر به سمت کشور مقصد شما ارسال می کند .

نکته دیگری که در رابطه با شرکت جهان کالا کارگو وجود دارد این است امکان پیگیری آنلاین محموله و بار از زمان ارسال تا تحویل در کشور مقصد را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا خیالتان از بابت ارسال بار هوایی به خارج از کشور کاملا راحت باشد .

در واقع خدمات  این شرکت در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار (ترخیص بار دریایی یا ترخیص کانتینر دریایی)گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . و با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد .

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان وارد تماس با جهان کالا شده یا با شماره های زیر تماس بگیرید تا از مشاوره متخصصین ما برای حمل اثاثیه منزل خود به هر کشوری که می خواهید بهره مند شوید.

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

مزیت های ارسال بار با کشتی (حمل و نقل دریایی ):

مزیت های ارسال بار با کشتی (حمل و نقل دریایی )

۱- محدودیت فضای هواپیما در بعضی‌ موارد حمل دریایی کالا و ارسال محموله های بزرگ مانند یخچال و اجسام با ارتفاع بالای ۱۵۵ سانتیمتر را محدود می‌سازد. در این موارد الزاما بار باید توسط کشتی یا تریلی به کشور مقصد حمل شود.

۲- ارسال حجم انبوهی از وسائل مانند محموله‌های تجاری و یا بار‌های بالای ۲۰۰۰ کیلو از راندمان اقتصادی پایینتری به نسبت حمل با کشتی برخوردار است و معقول تر فرستادن این حجم از وسائل توسط کانتینر و حمل دریایی کالا می‌باشد.

یکی‌ از مراحل مهم برای حمل و جابجایی‌ هر نوع باری بسته بندی مناسب طبق نیازها و استانداردهای حمل‌و نقل می‌باشد. بسته بندی استاندارد مانع از آسیب دیدگی هر نوع باری هنگام حمل و نقل‌ به کانادا میشود. جدای از آسیب دیدگی، بسته‌بندی غیر استاندارد امکان پذیرش در گمرک و بنادر کشور را پیدا نخواهد کرد و توسط کارکنان گمرک مرجوع می‌شود.

 

نکات مهم برای آماده سازی و بسته بندی بار:

نکات مهم برای آماده سازی و بسته بندی بار

  1. اطمینان حاصل کنید که کالاهای شما برای فشارهای حمل و نقل بین المللی آماده است:

اولین و مهمترین کاری که باید قبل از ارسال بار با کشتی انجام دهید این است که باید تجزیه و تحلیل کنید که کالاهای شما در طول کل سفر چگونه محافظت می شوند . این امر مخصوصا در مورد کالاهای بزرگتر اهمیت بیشتری پیدا می کند .

زیرا در هنگام حمل بار با کشتی کالایا محموله شما با طیف وسیعی از کالاهای دیگر حمل شود و مهم است که هم محافظت شوند و هم زمانی که در کنار هم ، در بالا و در مقابل کالاهای دیگر قرار بگیرند بدون آسیب دیدن به مقصد برسند .

بنابراین بهتر است بسته بندی کالا را به شرکت های مخصوص در این زمینه بسپارید تا خیالتان از این بابت راحت باشد .

  1. بسته بندی بار را به درستی انجام دهید:

اگر قرار است حمل و نقل بین المللی را با کشتی انجام دهید باید حتما از جعبه های بسته بندی دو جداره یا تقویت شده که دارای استاندارد لازم برای تجارت هستند را تهیه کنید .

حفاظت اضافی این نوع بسته بندی کاملاً ارزش سرمایه گذاری را دارد و یک روش ساده برای به حداقل رساندن آسیب در حین حمل و نقل دریایی است .

علاوه براین ، برچسب گذاری کالاهای شکننده در قسمت خارجی بسته بندی به حفظ بهتر و بیشتر محموله کمک خواهد کرد ، و در هنگام جا به جایی و حمل و نقل این بارها ، احتیاط و مراقبت بیشتری صورت می گیرد .

  1. استفاده از ضربه گیر را فراموش نکنید:

اگرچه بسته بندی بیرونی محموله و بار تاثیر خیلی زیادی در حفظ سلامت بار خواهد داشت اما باید بسته بندی داخلی محموله را نیز در نظر بگیرید و استفاده از ضربه گیر را هرگز فراموش نکنید .

زیرا بسته بندی جعبه شما هر چقدر محکم باشد ، اگر کالاهای کوچک و یا شکننده ای را بدون پر کردن فضای اطراف در داخل آن قرار دهید ، احتمال آسیب دیدگی را به شدت افزایش می دهید .

این موضوع در مواقعی که قرار است محموله شما با کشتی و برای مسافت طولانی حمل شود اهمیت بیشتری پیدا می کند .

نکته مهم دیگری که باید برای بسته بندی بار برای ارسال بار با کشتی در نظر داشته باشید ، محکم کردن گوشه های جعبه با چسب محکم و مخصوص است . با این کار بسته بندی شما فوق العاده محکم تر خواهد شد .

بسیاری از شرکت های حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو ، خدمات بسته بندی بار را به بهترین شکل ممکن ارائه میدهند که میتوانید از این خدمات برای ایجاد ایمنی بیشتر در محموله خود استفاده کنید .

  1. حداکثر وزن کالاهای خود را بررسی کنید:

در مرحله بعدی اطمینان از انتخاب بسته بندی متناسب با وزن و اندازه کالا بسیار مهم است . زیرا با انتخاب جعبه ای که نتواند وزن کالا را تحمل کند ، احتمال آسیب دیدگی هنگام حمل کالا بیشتر خواهد شد .

این موضوع  به ویژه در صورت ارسال بسته های بزرگ یا سنگین از اهمیت ویژه ای برخوردار است . برای بسته بندی کالاهای بزرگ و سنگین و یا شکننده بهتر هست که از جعبه های چوبی و یا پالت پلاستیکی استفاده شود .

 

 

مراحل ارسال بار با کشتی باربری به شرح زیر می‌باشد:

مراحل ارسال بار با کشتی  به شرح زیر می‌باشد

مراحل حمل دریایی کالا جهت ارسال مبلمان و تمامی لوازم منزل به شرح زیر می‌باشد:

  • بازدید رایگان و مشاوره در مورد بسته بندی و تخمین سایز کانتینر
  • انجام امور بسته بندی با کیفیت مناسب و تهیه لیست بسته بندی
  • بار گیری و حمل محموله به گمرک غرب تهران یا سایر گمرکات جهت محمولات تجاری
  • انجام تشریفات گمرکی – بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر در گمرک غرب تهران
  • حمل محموله به بندر عباس
  • انجام امور سمپاشی کانتینر (در صورت نیاز)
  • تحویل محموله به کشتیرانی
  • بیمه کالا
  • صدور بارنامه دریایی
  • بارگیری کانتینر به کشتی و پرداخت کرایه حمل دریایی و سایر هزینه های مربوطه
  • پیگیری بار

تمامی مراحل فوق با هماهنگی کارشناسان این شرکت و با ارائه نرخ های ویژه در مسیرهای مختلف آسیا – اروپا – استرالیا – کانادا و آمریکا صورت می‌گیرد.

  • توضیحات تکمیلی درباره حمل بار دریایی وترخیص کانتینر دریایی:

حمل و نقل دریایی از تمامی بنادر جنوبی کشور شامل بندر عباس – بندر بوشهر – بندر خرمشهر – بندر امام خمینی – بندر چابهار و غیره صورت می‌گیرد که با توجه به وجود امکانات بیشتر در زمینه سرویس های کانتینری و عملیات تخلیه و بارگیری در بندرعباس و بندر بوشهر بیشتر محمولات کانتینری از این دو بندر ذکر شده حمل می‌گردد.

حمل و نقل لوازم منزل و کالاهای تجاری عمدتا توسط دو نوع کانتینر با سایزهای ۲۰ فوت و ۴۰ فوت صورت می گیرد که حجم کانتینر ۲۰ فوت حدود ۳۰ متر مکعب و حجم کانتینر ۴۰ فوت حدود ۶۰ متر مکعب می باشد و حداکثر ظرفیت وزنی برای کانتینرهای معمولی ۲۰ تن می‌باشد.

  • ابعاد کانتینر برای حمل دریایی:

طول کانتینر ۲۰ فوت ۶ متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن ۲/۳۰ متر می‌باشد.
طول کانتینر ۴۰ فوت ۱۲ متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن ۲/۳۰ متر می‌باشد.
کانتینر های ۲۰ فوت HEAVY DUTY تا وزن ۲۶ تن و کانتینر های ۴۰ فوت HIGH CUBE تا ارتفاع ۲/۶۰ قابل بارگیری می‌باشند.
در مواردی که به دلیل وزن و یا حجم زیاد محموله امکان بارگیری بار به کانتینر های معمولی امکان پذیر نباشد می توان از کانتینر های OPEN TOP که از بالا قابل بارگیری می باشند و یا از کانتینر های FLAT RACK در سایزهای مختلف استفاده نمود.

آشنایی با روشهای LCL و FCL در ارسال بار با کشتی:

ارسال بار با کشتی و حمل و نقل دریایی بار معمولا به دو دسته LCL و FCL تقسیم می شوند :

ارسال بار با کشتی به روش FCL یعنی اینکه محموله و بار شما در یک کانتینر کامل حمل خواهد شد اما ارسال بار با کشتی با روش LCL یعنی که محموله و بار شما در کنار چندین محموله دیگر در یک کانتینر بسته بندی می شوند .

تحویل کالاهایی که به روش LCL بسته بندی شدن نسبت به محموله FCL به زمان بیشتری نیاز دارد .

خطر آسیب و جابجایی نادرست محموله و بار با LCL معمولا بیشتر است و هزینه LCL در هر متر مکعب نیز بیشتر خواهد بود . بنابراین از آنجایی که نرخ حمل و نقل برای FCL کمتر است ، ممکن است برای ارسال بار با کشتی ، ترجیح دهید محموله شما در یک کانتیر کامل حمل شود ، حتی اگر کالاهای شما یک کانتینر کامل را پر نکنند .

هزینه ارسال بار چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ارسال بار چگونه محاسبه می شود

هزینه حمل بار با کشتی و نرخ حمل بار با کشتی معمولا به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به تعدادی از این عوامل اشاره کردیم :

  • نوع کالا و ماهیت محموله
  • کرایه حمل دریایی کالا
  • عوارض بندری در مبداء و مقصد
  • نوع بسته بندی
  • هزینه امور گمرکی و ارزیابی
  • هزینه حمل و نقل داخلی جاده ای
  • انبارداری
  • بیمه باربری

بهترین قیمت حمل بار از چین

به دلیل تغییرات مداوم نرخ ارز، هزینه حمل و نقل بار از چین به دلار تقریبی بسیار متغیر است و بسته به عوامل مختلفی مانند وزن و حجم بار، نوع حمل و نقل، مسافت، نوع بار و خدمات اضافی متفاوت خواهد بود.
به عنوان مثال، هزینه حمل و نقل بار از چین به دلار تقریبی برای حمل و نقل جاده‌ای ممکن است در حدود ۵۰۰ دلار برای یک تن بار باشد. هزینه حمل و نقل بار از چین به دلار تقریبی برای حمل و نقل ریلی ممکن است در حدود ۲۰۰-۳۰۰ دلار برای یک تن بار باشد.
در حمل و نقل بین‌المللی، هزینه حمل و نقل بار از چین به دلار تقریبی برای حمل و نقل هوایی ممکن است در حدود ۳-۵ دلار برای هر کیلوگرم باشد. هزینه حمل و نقل بار از چین به دلار تقریبی برای حمل و نقل دریایی ممکن است در حدود ۵۰-۱۰۰ دلار برای هر متر مکعب باشد.
به هر حال، برای دقیق‌تر دانستن قیمت و هزینه حمل و نقل بار از چین به دلار، بهتر است با شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی یا مشاوران حمل و نقل مربوطه تماس بگیرید.

شرکت جهان کالا کارگو

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر ایرانی برای ارسال بار با کشتی و ترخیص بار دریایی به تمام کشورهای دنیاست و همچنین از کشور چین که تمام مراحل قانونی و بسته بندی بار را به درستی و با دقت انجام می دهد و به شما این اطمینان را می دهد که محموله و بار شما با ایمنی کامل به کشور مقصد می رسد .

جهان کالا کارگو توانایی فراهم کردن هر نوع بسته بندی استاندارد و مناسب را برای مراجعه کنندگان فراهم میاورد. ما امکان فراهم کردن هر نوع کارتون با ابعاد و ضخامت مناسب که اصطلاحا کارتون فریت نامیده می‌شود را برای مسافران مقدور می‌سازیم.

همچنین ما می‌توانیم برای مسافرانی که میخواهند اقداماتی همچون فریت مبلمان، فریت تابلو نقاشی، فریت تابلو فرش و یا فریت وسایلی‌ که بیشتر در معرض آسیب دیدهگی می‌باشد انجام دهند جعبه چوبی فریت متناسب با لوازم متقاضیان تهیه نماییم . همچنین متقاضیان محترم می‌توانند از خدمات پرسنل بسته بند که به صورت حرفه‌ای بار صادراتی متقاضیان را به صورت استاندارد بسته بندی میکنند بهره‌مند شوند.

 

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان وارد تماس با جهان کالا شده یا با شماره های زیر تماس بگیرید تا از مشاوره متخصصین ما بهره مند شوید.

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

ارسال بار با کشتی یکی از روش های مقرون به صرفه برای ارسال کالا و محموله به کشورهای دیگر است . اگرچه مدت زمانی که برای رسیدن حمل دریایی کالا با کشتی به کشور مقصد طولانی تر است اما پایین بودن هزینه ارسال و امکان ارسال بار با اندازه و حجم بالا باعث شده تا این روش ارسال بار به یکی از روشهای پرطرفدار در سطح بین المللی تبدیل شود . در ضمن برای پاسخ به و  میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید .

۵/۵ - (۱ امتیاز)

11 دیدگاه در “ارسال بار با کشتی باربری : ارزان­ترین روش حمل بار به خارج از کشور

  1. حسین میگوید:

    سلام
    هزینه ارسال میز جلو تلویزیونی تمام سنگی با وزن تقریبی ۱۱۰ کیلو گرم و همچنین سنگ روی کابینت و سنگ رو میزی از با وزن تقریبی هر کدام ۵۰ کیلوگرم از تهران به مقصد هلند در مجموع چقدر است؟
    با تشکر

    • مدیریت میگوید:

      سلام..وقت بخیر

      کرایه حمل هوایی و امور گمرکی برای ۲۱۰ کیلو :

      ۲۲/۳۰۰/۰۰۰ تومان

      برای پاسخ تشریحی و جزئیات
      لطفا روی واتس آپ پیام بدید
      ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

  2. سارا میگوید:

    داداش تو موقعیت فعلی حمل وسایل خانه از ایران به ترکیه با کدوم روش بهتره و هزینش چنده؟زمان هم یکماه فرصت هست

  3. صدف میگوید:

    سلام من میخوام برای خانواده ام از کانادا یه بار ۵۰ کیلویی به تهران بفرستم هزینه وارد کردن اش از طریق حمل و نقل دریایی چقدر میشه(زمانش طولانی هم بشه مهم نیست)

    • fateme mohamadi میگوید:

      سلام دوست عزیز برای اطلاع دقیق از زمان و نحوه ارسال با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =