ارسال بار به اتاوا

ارسال بار به اتاوا

برای ارسال بار به اتاوا بهترین کار این است که از خدمات فریت بار و ارسال بار بین المللی که توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی ارائه می شود استفاده کنید تا خیالتان از بابت سالم و ایمن رسیدن وسایل و لوازم خود به اتاوا راحت بوده و تمام مراحل قانونی ارسال بار به اتاوا نیز با دقت و به بهترین شکل ممکن انجام شود.

بیشتر بخوانید : فریت بار به کانادا

 

درباره اتاوا

اُتاوا یا آدوا (Ottawa) پایتخت کشور کاناداست که به عنوان چهارمین پایتخت تمیز و پاکیزه در دنیا شناخته شده است. همچنین اتاوا، چهارمین شهر بزرگ این کشور است که در امریکای شمالی و در کنار رودخانه سن لوران (Saint-Laurent) واقع شده است.

اگر به دنبال بهترین شهر برای زندگی کردن هستید که در آن درآمد،  مالکیت خودرو، نرخ بیکاری، مسکن، آب و هوا و سبک زندگی در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشد، اتاوا می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد. کیفیت بالای زندگی و کم هزینه بودن زندگی در اتاوا باعث شده تا این شهر در ۵ سال متوالی، به عنوان بهترین و اولین شهر برای زندگی در کانادا انتخاب شود و اگر جز افرادی هستید که قصد دارید برای اولین بار به خارج از کشور و کانادا مهاجرت کنید، شهر اتاوا می تواند انتخاب خیلی خوبی برای شما باشد.

اقتصاد، سیستم سیاسی، آموزش پرورش و مدارس، بهداشت، مسکن و محیط زیست در اتاوا به قدری عالی و پیشرفته است که باعث شده این شهر جز برترین شهرهای دنیا از نظر کیفیت زندگی باشد و این موضوع برای تمام افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور خود داشته و به دنبال یک زندگی عالی و بی عیب و نقص هستند، بسیار پر اهمیت است.

 

اگر تصمیم نهایی خود را برای مهاجرت به اتاوا گرفته اید، احتمالا می دانید که در کنار تمام اقداماتی که برای مهاجرت خود و خانواده به اتاوا وجود دارد، باید اقداماتی را نیز در جهت ارسال بار و لوازم منزل و شخصی مورد نیاز خود به اتاوا نیز انجام دهید تا بتوانید زندگی جدید خود در اتاوا را راحتتر و بهتر شروع کنید.

در ادامه این بخش با ما همراه بمانید و اطلاعات خوبی در رابطه با فریت بار به اتاوا، نحوه ارسال بار به اتاوا و  هزینه فریت بار و ارسال بار به اتاوا کسب کنید و با یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل بین المللی که در ایران فعالیت می کند، آشنا شوید.

 

فریت بار به اتاوا

بسیاری از افراد که به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند، معمولا با محدودیت حمل بار مواجه هستند، اما لازم است وسایل و بار بیشتری را با خود به کشور مقصد ببرند ! در این شرایط ارسال بار هوایی یا فریت بار می تواند یک گزینه عالی و سریع برای ارسال تمام چیزهایی باشد که ممکن است در شهر یا کشور مقصد به آن نیاز داشته باشید.

فریت بار معمولا برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور دیگری دارند، مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانند وسایل و لوازم مورد نیاز خود را از طریق فریت بار به کشور مقصد ارسال کنند. این نوع ارسال بار برای مقاصد شخصی انجام می گیرد و هیچ ماهیت تجاری ندارد و به نوعی بار خصوصی محسوب شده و از فریت بار برای ارسال آن استفاده می شود.

برای انجام فریت به اتاوا حتما باید با یک شرکت معتبر که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد، مثل شرکت جهان کالا کارگو، همکاری کنید. شما می توانید با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و مشاوره خوبی را در زمینه فریت بار به اتاوا دریافت نمایید.

کارشناسان این شرکت از تمام قوانین و مقررات های مربوط به فریت بار به کانادا و ارسال بار اتاوا آشنا بوده و می توانند جزئیات بسیار دقیقی را از مراحل فریت به اتاوا در اختیارتان قرار دهند.

 

به طور کلی، برای بهره مندی از خدمات فریت بار به اتاوا توسط شرکت جهان کالا کارگو لازم است مراحل زیر را انجام دهید :

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو جهت بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • دریافت مشاوره و تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار به اتاوا بصورت هوایی یا دریایی و اعلام نرخ کتبی خدمات
  • انجام کلیه امور بسته بندی با کیفیت استاندارد در محل، تخلیه و بار گیری تا فرودگاه امام خمینی
  • انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به اتاوا
  • صدور بارنامه مخصوص
  • ارسال بار یا فریت بار به اتاوا
  • امکان پیگیری بارتا رسیدن به اتاوا

 

این شرکت بعد از بسته بندی ایمن و مطمئن بار، بار نامه هوایی مخصوصی برای بسته ها صادر می کند که مشخصات و اطلاعات فرستنده و همچنین مواردی مانند وزن کالا، تعداد بسته ها، ماهیت کالا، وزن خالص کل بار، وزن ناخالص بار، ابعاد دقیق بسته ها، فرودگاه مبدا، فرودگاه مقصد، هزینه ارسال بار و نرخ تبدیل دلار به ریال  در آن درج شده را صادر می کند و سپس محموله و بار شما در امنیت کامل به اتاوا ارسال می شود و بعد از اینکه محموله و بار به اتاوا رسید، می توانید با در دست داشتم بارنامه خود، بار و محموله ای که با اتاوا ارسال کرده اید را تحویل بگیرید.

 

فریت بار به اتاوا
فریت بار به اتاوا

 

نحوه ارسال بار به اتاوا

ارسال بار هوایی به اتاوا یکی از روش های سریع و مطمئنی است که می توانید برای ارسال وسایل شخصی و لوازم مورد نیاز استفاده کنید.

بار و محموله شما بعد از بسته بندی استاندارد توسط شرکت جهان کالا کارگو برای انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار هوایی به اتاوا به فرودگاه بین المللی حمل می شود و سپس بعد از انجام مراحل قانونی  و صدور بارنامه، از طریق ایرلاین های ایران ایر، ماهان، امارات، قطر ایرویز یا ترکیش ایر به اتاوا ارسال خواهد شد.

زمانی که مراحل امور گمرکی در حال انجام است باید صاحب بار در فرودگاه یا شرکت حمل و نقل بین المللی حضور داشته باشد و مدارک لازم از جمله پاسپورت، کارت ملی، ادرس کامل فرستنده و گیرنده و لیست کالاها را ارائه دهد.

البته لازم است بدانید شرکت جهان کالا کارگو  با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز است.

شرکت جهان کالا کارگو امکان پیگیری بار و محموله را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده تا در هرلحظه بتوانند وضعیت بار و محموله خود را تا رسیدن به مقصد پیگیری کنند.

 

از دیگر ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

هزینه فریت بار و ارسال  بار به اتاوا

هزینه فریت بار به اتاوا با توجه  به اندازه و وزن بار و محموله شما و مسیری که برای ارسال بار به اتاوا انتخاب کردید، متفاوت خواهد بود. علاوه بر این عواملی مثل هزینه بسته بندی، بیمه، گمرک و ترخیص کالا و غیره نیز بر روی هزینه نهایی ارسال بار به اتاوا اثرگذار هستند. اما با این حال میتوانید با همکاری بهترین شرکتهای حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو در هزینه های خود صرفه جویی کرده و فریت بار به اتاوا را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه فریت بارو ارسال بار به اتاوا می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

استفاده از خدمات فریت بار و ارسال بار به اتاوا یکی از روش های مطمئن و عالی برای ارسال وسایل شخصی به این شهر است و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه مناسب، وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را  به اتاوا و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =