فریت بار به لیورپول

فریت بار به لیورپول

اگر تصمیم دارید به لیورپول سفر کنید و یا قصد مهاجرت به لیورپول را دارید، بهتر است در کنار اقداماتی که برای مهاجرت یا مسافرت به لیورپول انجام می دهید، اطلاعاتی نیز در رابطه با فریت بار به لیورپول داشته باشید و در صورت امکان، بار و چمدان خود را از این طریق به لیورپول ارسال کنید و دیگر دغدغه و نگرانی از بابت سنگین شدن چمدان و اضافه بار مسافری خود نداشته باشید.

 

بیشتر بخوانید : فریت بار به انگلیس

 

لیورپول (Liverpool) یکی از شهرهای زیبا و بندری در شمال غربی انگلستان است که در منطقه مرزیساید (Merseyside) واقع شده و به عنوان چهارمین منطقه شهری پرجمعیت و دومین بندر مهم در بریتانیا شناخته شده است. جالب است بدانید که در سال ۲۰۰۷ جشن هشتصد سالگی شهر لیورپول برگزار شد و در سال ۲۰۰۸ این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا نام گرفت.

علاوه بر این، شهر لیورپول به نام باشگاه فوتبال لیورپول نیز معروف بوده و همچنین شهر لیورپول به دلیل برگزاری بزرگترین مسابقه سالانه اسب ‌سواری در جهان به ‌نام “گرند نشنال” نیز بسیار معروف است.

 

در ادامه این بخش، می توانید اطلاعات مفیدی در رابطه با فریت بار یا ارسال بار به لیورپول کسب کنید و با بهترین شرکت ایرانی که در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی فعال است، آشنا شوید.

ارسال بار به لیورپول

گاهی اوقات، افرادی که تصمیم به مهاجرت می گیرند، تمایل دارند تمام وسایل شخصی، اثاثیه منزل، کتاب، مبلمان و تمام چیزهایی که برای شروع زندگی جدید به آن نیاز دارند را از مبدا خود به شهر یا کشور مقصد ارسال کنند. در این شرایط بهترین و مقورن صرفه ترین کار این است که از خدمات ارسال بار یا فریت بار بهره مند شوید.

در واقع فریت بار یا ارسال بار هوایی به لیورپول به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را با بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن و از طریق خطوط هوایی به لیورپول ارسال کرده و کاملا سالم و قانونی و در زمان مناسب در این شهر تحویل بگیرید.

البته بهتر است برای بهره مندی از خدمات ارسال بار به لیورپول حتما با یک شرکت معتبر که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد، همکاری کنید تا تمام مجوزهای لازم و اقدامات قانونی در زمینه ارسال بار به لیورپول به درستی و با دقت انجام شود و بار و محموله شما مطابق با استانداردهای شرکت هواپیمایی بسته بندی شده و به مقصد مورد نظر شما ارسال شود.

 

شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های معتبر و پیشرو در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی است که صفر تا صد ارسال بار به لیورپول را توسط کارشناسان و پرسنل حرفه ای و متخصص در این زمینه به مشتریان خود ارائه می دهد تا خیالشان از بابت همه چیز راحت باشد.

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خدماتی که شرکت جهان کالا کارگو برای ارسال بار به لیورپول به مشتریان خود ارائه می دهد شامل موارد زیر هستند:

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به لیورپول (دریایی یا هوایی) و تعیین هزینه ارسال بار به لیورپول
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به لیورپول
  • صدور بارنامه
  • امکان پیگیری محمولات ارسال شده به لیورپول

 

اگر تصمیم دارید بار و محموله شما در کمترین زمان ممکن از ایران به لیورپول ارسال شود، یا قصد ارسال وسایل ارزشمندی را از ایران به لیورپول دارید و یا مواد غذایی فاسد شدنی یا بسته بندی هایی با تعداد کم و محدودی دارید، می توانید از روش حمل بار هوایی به لیورپول استفاده کنید. در این روش باید محموله خود را به شرکت جهان کالا کارگو تحویل دهید تا بعد از بسته بندی استاندارد و اخذ مجوزهای لازم و انجام تشریفات گمرکی به لیورپول ارسال شود و کاملا ایمن و سالم و در زمان مناسب در لندن تحویل بگیرید.

اما اگر قصد دارید لوازم منزل مثل مبلمان، وسایل چوبی بزرگ و سایر وسایل شخصی و مورد نیاز خود که حجم و وزن بالایی دارند را از ایران به لیورپول ارسال کنید، بهترین و مقرون به صرفه ترین کار این است که از روش حمل بار دریایی از ایران به لیورپول استفاده کنید. با استفاده از این روش، تمام بار و محموله شما، به روش کاملا  استاندارد و ایمن بسته بندی شده و در پالت های مخصوص قرار می گیرند و برای ارسال به لیورپول آماده می شوند.

سپس شرکت جهان کالا تمام اقدامات قانونی و تشریفات گمرکی برای حمل بار به لیورپول را مطابق با استانداردها و قوانین شرکت انگلستان انجام داده و محموله شما به لیورپول ارسال خواهد شد. با این روش شما می توانید وسایل بسیار بیشتری در حجم و اندازه متفاوت را با هزینه کمتر به لیورپول ارسال کنید.

هزینه ارسال بار به لیورپول
هزینه ارسال بار به لیورپول

هزینه ارسال بار به لیورپول

هزینه ارسال بار به لیورپول با توجه  به اندازه و وزن بار و محموله شما و مسیری که برای فریت بار به لیورپول انتخاب کردید (هوایی یا دریایی)، هزنیه های مربوط به تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم، هزینه بیمه، و غیره متفاوت است متفاوت است. اما با این حال میتوانید با همکاری بهترین شرکتهای حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو در هزینه های خود صرفه جویی کرده و فریت بار به لیورپول را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید.

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر در این زمینه است که می توانید برای فریت بار به لیورپول و سایر شهرها و کشورهای دنیا به آن اطمینان کرده و با خیال راحت ارسال بار به لیورپول را انجام دهید. این شرکت با تجربه و اطلاعاتی که در رابطه با شرایط و مقررات ارسال بسته و بار به انگلیس و لیورپول دارد می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند و تمام اقدامات لازم برای فریت بار به لیورپول را با دقت کامل انجام دهد.

 

برای تماس با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

از دیگر ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات
هزینه فریت بار به لیورپول
هزینه فریت بار به لیورپول

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به لیورپول و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال کنید. برای اینکه تمام مراحل قانونی و مهم را برای فریت بار به لیورپول به درستی انجام شود باید به یک شرکت حمل و نقل معتبر و حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید و پیشنهاد ما به شما شرکت جهان کالا کارگو است. این شرکت با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی، محموله و بار شما را به لیورپول ارسال می کند.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =