قدم به قدم فریت بار به هامبورگ را با جهان کالا بردارید:

فریت بار به هامبورگ

اگر به هر دلیلی قصد مهاجرت به هامبورگ را داشته باشید، باید علاوه بر فراهم کردن مدارک اولیه و لازم برای مهاجرت، اقداماتی را نیز در جهت ارسال بار یا فریت بار به هامبورگ انجام دهید تا بتوانید وسایل شخصی و مورد نیاز خود را در شرایطی کاملا ایمن و استاندارد و با هزینه مناسب به هامبورگ ارسال کنید و نگرانی از بابت هزینه اضافه بار مسافری خود نداشته باشید.

بیشتر بخوانید :فریت بار به آلمان

هامبورگ ( Hamburg) دومین شهر بزرگ آلمان و  یک شهر بندری است که به عنوان هشتمین شهر بزرگ در اتحادیه اروپا نیز شناخته شده است. هامبورگ یکی از شهرهای ایالتی در المان نیز هست و یکی از ایالت‌ های شانزده ‌گانه آلمان نیز محسوب می شود و از نظر جغرافیایی، در جنوب شبه جزیره یوتلاند قرار دارد که که در جنوب آن اروپای قاره ‌ای، در شمال منطقه اسکاندیناوی در غرب دریای شمال و در شرق دریای بالتیک قرار گرفته است. هامبورگ بر کرانه رود البه بنا شده‌ و از این طریق، به دریای شمال متصل می شود و از نظر وسعت، دو برابر پاریس و هفت برابر لندن است.

از انجایی که هامبورگ جز شهرهای مدرن و بسیار زیبا در دنیا محسوب می شود و کیفیت زندگی در این شهر بسیار بالاست، بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، معمولا این شهر را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می کنند تا بتوانند هم از زندگی با کیفیت و در امنیت بالایی برخوردار شوند و هم از نظر تحصیل و کار موقعیت بسیار خوبی داشته باشند.

در واقع هامبورگ، یک مقصد فوق العاده برای مهاجرت کاری نیز محسوب می شود،  زیرا در این شهر فرصت‌ های شغلی بسیار زیادی هم برای افراد متخصص و تحصیل کرده و هم برای سایر افراد، فراهم است.

علاوه بر این، هامبورگ با داشتن چندین دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی به عنوان قطب اصلی علوم، تحقیقات و آموزش اروپا نیز هست و افرادی که قصد ادامه تحصیل دارند، مهاجرت به هامبورگ و ادامه تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در هامبورگ را به عنوان یک هدف اصلی و مهم برای خود انتخاب می کنند و مهاجرت تحصیلی به هامبورگ نیز بسیار متداول و رایج است.

 

ما در این بخش سعی می کنیم تا اطلاعات خوبی در رابطه با ارسال بار به هامبورگ، روش حمل بار به هامبورگ و هزینه فریت بار به هامبورگ را در اختیارتان قرار دهیم و شما را با بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه حمل و نقل بین المللی و ارسال بار به هامبورگ و خارج از کشور فعال است، آشنا کنیم. با ما همراه بمانید.

ارسال بار به هامبورگ:

ارسال بار به هامبورگ

افراد که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند معمولا با محدودیت هایی در زمینه حمل چمدان مسافری مواجه هستند اما لازم است وسایل شخصی و مورد نیاز خود را حتما به شهر یا کشور مقصد همراه خود ببرند. در این شرایط بهترین پیشنهاد این است که از خدمات فریت بار یا ارسال بار استفاده کنید.

در واقع فریت بار یا ارسال بار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تا تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را در بسته بندی های کاملا استاندارد و قانونی به شهر و کشور مقصد ارسال کنید و به راحتی در شهر مقصد خود تحویل بگیرید.

اگر شما نیز تصمیم دارید از خدمات ارسال بار به هامبورگ استفاده کنید باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به هامبورگ، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد.

بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به هامبورگ آماده شود.

شرکت جهان کالا تمام مراحل ارسال بار به هامبورگ از بسته بندی استاندارد و ایمن گرفته تا حمل بار و تخلیه در فرودگاه بین المللی، انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار هوایی به هامبورگ را انجام می دهد و از تمام قوانین و مقرراتی که برای فریت بار به هامبورگ و آلمان وجود دارد مطلع بوده و تمام کارهایی که برای ارسال بار ایمن و مطمئن به هامبورگ را کاملا دقیق و درست انجام خواهد داد تا خیالتان از بابت سالم و به موقع رسیدن بار و محموله به هامبورگ راحت باشید.

 حمل بار به هامبورگ | ارسال بار از تهران به هامبورگ:

با پیشرفت های بسیار زیاد که در زمینه جابجایی بار هوایی ایجاد شده، حمل و نقل هوایی فاصله بین دو نقطه از جهان را تا حد زیادی کاهش داده و به یک روش ترجیحی برای حمل و نقل بین المللی تبدیل شده است.

برای ارسال بار به هامبورگ نیز استفاده از روش ارسال بار هوایی یکی از روش های سریع و در دسترس است که به شما این امکان را می دهد تا تمام لوازم شخصی، اثاثیه منزل، پوشاک، کتاب و هر ان چیزی که ممکن است در هامبورگ به آن نیاز پیدا کنید را با بسته بندی استاندارد و ایمن و در شرایط کاملا قانونی و با هزینه ای بسیار مناسب تر از هزینه اضافه بار مسافری به هامبورگ ارسال کرده و در این شهر تحویل بگیرید.

علاوه بر این، اگر قصد دارید که وسایل بزرگ و پرحجم مثل مبلمان، کمد و وسایلی از این دست را نیز به هامبورگ بفرستید، پیشنهاد می شود که از مسیر دریایی برای ارسال بار به هامبورگ استفاده کنید.

این روش نسبت به حمل هوایی بار دارای هزینه مناسب تری است اما ممکن است بار و محموله خود را بعد از گذشت مدت زمان طولانی تری در هامبورگ تحویل بگیرید.البته لازم است بدانید، با توجه به ظرفیت، وزن و عوامل ایمنی، حمل و نقل هوایی در نوع باری که می تواند حمل کند تا حدودی دارای محدودیت است اما در حمل و نقل دریایی، می توانید هر نوع کالایی را در کانتینر حمل کنید و به سمت هامبورگ ارسال نمایید.

همچنین هزینه حمل یک محموله هوایی به طور قابل توجهی گرانتر از همان حجم محموله های دریایی است و این موضوع عمدتا به دلیل ظرفیت موجود در هواپیما، مصرف سوخت بالاتر و هزینه های عملیاتی هواپیما است. با توجه به حجم باری که یک کشتی می تواند یکباره حمل کند، در مقایسه با هواپیما، هزینه حمل و نقل دریایی بسیار ارزان تر از هوایی است.

برای اینکه بتوانید بهترین تصمیم را در رابطه با انتخاب روش حمل بار به هامبورگ بگیرید و وسایل و بار خود را در سلامت کامل به هامبورگ ارسال نمایید، بهترین پیشنهاد این است که با شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب این مجموعه به صورت حضوری از محموله و بار شما بازدید کنند و در زمینه انتخاب روش و مسیر حمل بار به هامبورگ به شما مشاوره خواهند داد.

 خدماتی که شرکت جهان کالا کارگو برای ارسال بار به هامبورگ ارائه می دهد شامل موارد زیر هستند:

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به هامبورگ (دریایی یا هوایی) و تعیین هزینه ارسال بار به هامبورگ
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به هامبورگ
  • صدور بارنامه
  • امکان پیگیری محصولات ارسال شده به هامبورگ

هزینه فریت بار به هامبورگ:

تعیین هزینه فریت بار به هامبورگ به عوامل و متغیرهای زیادی وابسته است و تقریبا هر محموله و باری که به هامبورگ ارسال می شود با توجه به وزن و حجم بار، مسیری که برای حمل بار هامبورگ انتخاب می شود (دریایی یا هوایی) هزینه های مربوط به بیمه باربری، هزینه های مربوط به اخذ مجوز و انجام تشریفات گمرکی، هزینه مربوط به بسته بندی بار و هزینه های شرکت حمل و نقل و نرخ ارز متفاوت و متغیر خواهد بود.

اما با این حال می توانید با همکاری بهترین شرکتهای حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو در هزینه های خود صرفه جویی کرده و فریت بار به هامبورگ را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید.

فریت بار هامبورگ :

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر در این زمینه است که می توانید برای فریت بار به هامبورگ و سایر شهرها و کشورهای دنیا به آن اطمینان کرده و با خیال راحت ارسال بار به هامبورگ را انجام دهید. این شرکت با تجربه و اطلاعاتی که در رابطه با شرایط و مقررات ارسال بسته و بار به آلمان و هامبورگ دارد می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند و تمام اقدامات لازم برای فریت بار به هامبورگ را با دقت کامل و با هزینه مناسب و مقرون به صرفه انجام دهد.

فریت بار جهان کالا کارگو به هامبورگ

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی:

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ می نماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری می باشد از همین رو می توانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریایی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

برای تماس با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را می دهد تا با صرف هزینه کمتر، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به هامبورگ و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید.

برای اینکه تمام مراحل قانونی و مهم را برای فریت بار به هامبورگ به درستی انجام شود باید به یک شرکت حمل و نقل معتبر و حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید و پیشنهاد ما به شما شرکت جهان کالا کارگو است.

این شرکت با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی، محموله و بار شما را به هامبورگ ارسال خواهد کرد.

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یک =