بهترین خدمات فریت بار لوفت هانزا با جهان کالا کارگو:

فریت بار لوفت هانزا با جهان کالا کارگو

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا علاوه بر جا به جایی، در زمینه حمل بار نیز فعالیت دارد و میتوانید برای ارسال بار و وسایل شخصی به مقصدهای مختلف در سراسر دنیا را از خدمات فریت بار لوفت هانزا استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه قوانین بار لوفنت هانزا، خدمات بار لوفنت هانزا، فریت بار با لوفت هانزا حتما در ادامه با ما همراه بمانید و همچنین با بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی که فریت بار با لوفنت هانزا را نیز ارائه می دهد، آشنا شوید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه بافریت بار لوفت هانزا  می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و مشاوره خوبی در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

درباره کشور لوفت هانزا

لوفت هانزا (Lufthansa) بزرگترین شرکت هواپیمایی کشور آلمان (Germany) است که دفتر مرکزی آن در شهر کلن    (Cologne) قرار دارد و پایگاه اصلی و مقر اول پروازهای لوفت هانزا از فرودگاه بین‌ المللی فرانکفورت (Frankfurt) می ‌باشد. مقر دوم هواپیمایی لوفت‌ هانزا فرودگاه مونیخ (Munich) و مقر سوم آن فرودگاه دوسلدورف (Düsseldorf ) است.

 کد دو حرفی مخصوص شرکت هواپیمایی لوفت هانزا با LH مشخص شده است. لوفت ‌هانزا در سال ۱۹۵۳ فعالیت خود را در شهر کلن آغاز کرد و در حال حاضر به ۲۲۰ مقصد در ۷۸ کشور جهان، از طریق شهرهای مختلف، پرواز های مستقیم دارد.  ( به بیش از ۷۸ کشور و ۱۸ شهر در آلمان).

خوشبختانه شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در ایران، تهران و در فرودگاه بین المللی امام خمینی نیز دارای نمایندگی است و میتوان با پروازهای غیر مستقیم از طریق این ایرلاین به ۲۰۰ مقصد در دنیا سفر کرد. (پرواز مستقیم به فرانکفورت، وین و اتریش و سپس پرواز غیر مستقیم به سایر مقصدها در دنیا).

لوفت هانزا به عنوان دومین شرکت هواپیمایی بزرگ در دنیا شناخته شده است و از نظر درآمدی نیز به عنوان چهارمین شرکت هواپیمایی در دنیاست. لوفت هانزا از نظر حمل و نقل بار  و مجموع مسافت‌ های پروازی، رتبه هفتم در جهان را به خود اختصاص داده و دهمین شرکت بزرگ جهان از لحاظ حمل ‌و نقل مسافر است.

از بهترین ویژگی های شرکت هواپیمایی لوفت هانزا می توان به شبکه پروازی گسترده، هواپیما های مدرن، سرویس اینترنت داخل کابین هواپیما، کابین فرست کلاس و پرسنل باتجربه و متخصص اشاره کرد.

ایرلاین لوفت هانزا با دارا بودن بیش از ۲۸۰ فروند هواپیما، به بیش از ۱۹۷ مقصد بین‌المللی از ۷۸ کشور جهان پرواز انجام می دهد.

 

 

درباره کشور لوفت هانزا

آیا از قوانین فریت بار لوفت هانزا خبر داری ؟

ایر لاین لوفنت هانزا دارای کلاس های پروازی مختلفی از جمله پرواز اکونومی، پرواز پریمیوم اکونومی، پرواز بیزینس کلاس و پرواز فرست کلاس است. با توجه به نوع بلیطی از شرکت هواپیمایی لوفنت هانزا تهیه کرده اید، قوانین بار لوفنت هانزا متفاوت خواهد و شما مجاز هستید فقط به همان مقدار تعیین شده در بلیط خود، بار و چمدان همراه خود داشته باشید.

  • پرواز اکونومی (Economy) : یک چمدان به وزن حداکثر ۲۳ کیلوگرم + یک کیف همراه داخل کابین تا وزن ۸ کیلوگرم
  • پرواز پریمیوم اکونومی (Premium Economy) : دو چمدان با حداکثر وزن ۲۳ کیلوگرم + یک کیف همراه داخل کابین تا وزن ۸ کیلوگرم
  • پرواز بیزنس کلاس (Business class) : دو چمدان به وزن حداکثر ۳۲ کیلوگرم + ۲ کیف همراه داخل کابین تا وزن ۸ کیلوگرم
  • پرواز فرست کلاس (First class) : سه چمدان به وزن حداکثر ۳۲ کیلوگرم + ۲ کیف همراه داخل کابین تا وزن ۸ کیلوگرم

اگر میزان بار و چمدانی که قرار است در سفر با هواپیمایی لوفنت هانزا همراه خود داشته باشید، بیشتر از این مقدار بار مجاز باشد، باید هزینه ای را تحت عنوان اضافه بار مسافری بپردازید که معمولا این هزینه بسیار زیاد است.

در چنین مواقعی، بسیاری از شرکت های هواپیمایی خدماتی به نام خدمات بار دارند که می توانید با استفاده از این خدمات، تمام وسایل و لوازم مورد نیاز در شهر یا کشور مقصد را بدون نگرانی از وزن و حجم وسایل، از طریق فریت بار لوفت هانزا به مقصد خود ارسال کنید.

 آیا از خدمات  ویژه ارسال بار لوفت هانزا خبر داری؟

فریت بار شرکت جهان کالا کارگو

فریت بار یا خدمات بار لوفنت هانزا، این شرایط را برای مسافران خود فراهم کرده تا افرادی که قصد ارسال بار به خارج از کشور دارند بتوانند با استفاده از خدمات بار لوفنت هانزا و دریافت بارنامه مخصوصی برای محموله و بار خود، تمام وسایل و بار و محموله مورد نظر خود را در شرایطی کاملا ایمن و قانونی به مقصد مورد نظر ارسال کنند. البته لازم است بدانید که این خدمات به مسافرانی ارائه می شود که دارای بلیط و پاسپورت و ویزا بوده و شخصاً به دایره فریت بار فرودگاه مراجعه نمایند.

خدمات بار لوفنت هانزا هم برای مسافران و مهاجرانی که دارای بار و محموله زیادی هستند و هم برای افرادی که فقط قصد ارسال بار به مقاصد مختلف دارند، کاربرد داشته و میتوانند با استفاده از این خدمات، بار و محموله مورد نظر خود را به راحتی و با هزینه مناسب، به مقصد مورد نظر خود ارسال نمایند.

برای بهره مندی از خدمات بار لوفنت هانزا باید چند روز قبل از پرواز خود به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت نمایید.

سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل لبن المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود.

سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شود.برای اینکه تمام مراحل فریت بار با لوفنت هانزا به درستی و طبق قوانین و مقررات این شرکت هواپیمایی پیش رود، بهتر است قبل از هر اقدامی حتما با یک شرکت معتبر در زمینه حمل و نقل بین المللی همکاری کنید.

شرکت جهان کالا کارگو تمام مراحل بسته بندی استاندارد و مورد تایید شرکت هواپیمایی لوفنت هانزا را به مشتریان خود ارائه می دهند، بار و محموله مشتریان را از درب منزل تا فرودگاه بین المللی حمل می کنند و بعد از انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم، برای بار و محموله مشتری، بارنامه هوایی مخصوص صادر می شود و سپس بار و محموله به قسمت باری لوفنت هانزا تحویل داده می شود تا به مقصد مورد نظر ارسال شوند.

از دیگر ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 قیمت و هزینه فریت بار لوفت هانزا چگونه حساب می شود ؟

قیمت و هزینه فریت بار لوفت هانزا

قیمت فریت بار لوفنت هانزا با توجه به وزن و حجم محموله، فاصله مبدا تا کشور مقصد، هزینه های مربوط به بیمه، گمرک و اخذ مجوزهای لازم، هزینه بسته بندی و سایر هزینه های شرکت حمل و نقل تعیین خواهد شد.

بنابراین برای اینکه از قیمت و هزینه فریت بار سایر ایر لاین های خارجی و داخلی مطلع شوید، لازم است که حتما با شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه به صورت رایگان از محموله و بار شما بازدید کنند و بعد از بررسی های لازم، هزینه و قیمت فریت بار لوفنت هانزا را به شما اعلام خواهند کرد.

پیگیری بارنامه لوفت هانزا

اگر برای ارسال بار از خدمات فریت بار شرکت جهان کالا کارگو استفاده کرده باشید می توانید برای پیگیری فریت بار لوفنت هانزا، به سایت جهان کالا کارگو (jkmcargo.com) مراجعه کنید و به راحتی پیگیری بارنامه لوفنت هانزا را انجام دهید.

 

 

برای ارتباط با کارشناسان مجرب در شرکت جهان کالا کارگو نیز می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

 خلاصه مطلب

فریت بار یا ارسال بار هوایی یکی از خدمات بسیار پرکاربرد و ارزشمندی است که توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی ارائه می شود تا افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند بتوانند تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را کاملا قانونی و ایمن به کشور مقصد ارسال کنند.

این ارسال بار و فریت بار به خارج از کشور توسط ایرلاین های داخلی مثل قشم  ایر، ماهان ایر و ایران ایر یا ایرلاین های خارجی مثل لوفنت هانزا، امارات، قطر ایرویز یا ترکیش ایر ارائه می شوند.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =